Przetargi.pl
Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przy al. Mickiewicza 2.

Teatr Polski im. Hieronima Konieczki ogłasza przetarg

  • Adres: 85071 Bydgoszcz, Al. Mickiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 97 812 , fax. 052 33 97 820
  • Data zamieszczenia: 2017-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Polski im. Hieronima Konieczki
    Al. Mickiewicza 2
    85071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 97 812, fax. 052 33 97 820
    REGON: 27902500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przy al. Mickiewicza 2.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres sprzątania obejmuje następujące czynności: 1) Czynności codzienne: a. odkurzanie wykładzin, b. usuwanie plam powstałych na wykładzinach w codziennym użytkowaniu, c. mycie powierzchni twardych (podłogi, schody) d. opróżnianie i mycie koszy oraz niszczarek, e. wymiana worków na śmieci f. odkurzanie i mycie urządzeń biurowych, telefonów, lamp, krzeseł g. odkurzanie i mycie mebli, powierzchni przeszklonych wewnętrznych h. mycie luster i. bieżące usuwanie pajęczyn j. sprzątanie ciągów komunikacyjnych k. sprzątanie sceny dużej, sali widowiskowej, sceny kameralnej oraz sali prób zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień (każdorazowo) l. sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych m. podlewanie, mycie kwiatów w pomieszczeniach ogólnodostępnych n. uzupełnianie, w zależności od potrzeb, środków higienicznych (tj. mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, środków zapachowych do toalet, zawieszek do WC) o. czyszczenie elementów scenografii na scenie dużej i kameralnej, p. utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, q. niezwłoczne, interwencyjne sprzątanie w miejscach wskazanych przez zamawiającego. r. sprzątanie części hotelowej wraz z wymianą pościeli (bez prania), w tym kuchni i pomieszczeń gospodarczych, s. mycie naczyń w sekretariacie. 2) Czynności wykonywane 1 x w tygodniu a. odkurzanie tapicerki meblowej b. odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, parapetów, kaloryferów oraz zakamarków c. polerowanie podłóg d. mycie drzwi wejścia głównego, poręczy i okuć drzwiowych e. mycie zewnętrznych gablot reklamowych teatru f. mycie oraz rozmrażanie w miarę potrzeb lodówek (3 szt.) 3) Czynności okresowe: a. pranie wykładzin - 2 razy w ciągu roku b. pranie mebli tapicerowanych – 2 razy w ciągu roku c. czyszczenie i konserwacja mebli skórzanych – 2 razy w ciągu roku d. mycie okien – 2 razy w ciągu roku (w m-cu III i na przełomie m-cy VIII/IX) e. konserwacja parkietów – 1 raz w miesiącu f. konserwacja mebli biurowych - 1 raz w miesiącu g. doczyszczanie maszynowe płytek gresowych - 1 x w miesiącu h. doczyszczanie maszynowe i konserwacja wykładzin typu tarkiet – 1 raz w ciągu roku i. mycie kloszy i osłon z lamp – według potrzeb, na bieżąco j. w miare potrzeb (minimum dwa razy w roku) mycie kratek wentylacyjnych k. pranie i dezynfekcja foteli i krzeseł tapicerowanych – 1 raz w ciągu roku (w m-cu VIII). 2. Czynności sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli, nie powodując zakłóceń w rytmie pracy zamawiającego i zgodnie z tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. 3. Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 8 pracowników wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca wskaże dwie osoby do sprzątania części hotelowej. 4. Wykonawca na stałe wyznaczy osobę/y do codziennego kontaktu z zamawiającym w celu przekazania bieżących uwag co do wykonywania czynności będących przedmiotem umowy. Osoba/y ta/e winna/e zajmować się wyłącznie organizacją i kontrolą pracy personelu sprzątającego. 5. Wykonawca do wykonania zamówienia stosować będzie własne środki czystości i środki higieniczne oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, higienicznych, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych do toalet (w żelu i sprayu), zawieszek do WC, mydła w płynie (z kolagenem, o świeżym, przyjemnym zapachu), papieru toaletowego i ręczników papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie zamawiającego było wykonywane profesjonalnymi środkami chemicznymi (czyszczącymi, zapachowymi i dezynfekcyjnymi). 6. Wykonawca będzie dostarczał, w ilościach niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia, ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu ZZ białe, gofrowane; papier toaletowy - w zależności od uchwytu do papieru: standardowy -małe rolki - biały 3 warstwowy; w dużych rolkach do pojemników typu bęben o max średnicy 19 cm, biały, dwuwarstwowy, gofrowany. 7. Wykonawca gwarantuje, iż materiały i środki czystości, które będą wykorzystywane do realizacji umowy są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta. 8. Zamawiający wymaga, aby narzędzia i urządzenia techniczne wykorzystywane przez wykonawcę podczas realizacji zamówienia były sprawne i bezpieczne. Wykonawca zobowiązany jest dysponować następującym sprzętem: a. maszyną piorącą, przeznaczoną do prania dużych powierzchni wykładzin dywanowych, b. maszyną przeznaczoną do czyszczenia płytek gresowych, c. maszyną przeznaczoną do prania tapicerki meblowej, d. maszyną czyszczącą do wykładzin typu tarkiet, e. odkurzaczami przemysłowymi – w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług, f. wózkami serwisowymi typu Roll-Mop -– w ilościach niezbędnych do prawidłowego świadczenia usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach