Przetargi.pl
SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWYCH, SIECI KANALIZACYJNYCH ORAZ WYKONANIE DWÓCH ODWIERTÓW STUDZIENNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO

Gmina Luzino ogłasza przetarg

  • Adres: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6782068 w. 49 , fax. 058 6782325
  • Data zamieszczenia: 2014-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Luzino
    ul. Ofiar Stutthofu 11 11
    84-242 Luzino, woj. pomorskie
    tel. 058 6782068 w. 49, fax. 058 6782325
    REGON: 00053989700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA: BUDOWA I MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWYCH, SIECI KANALIZACYJNYCH ORAZ WYKONANIE DWÓCH ODWIERTÓW STUDZIENNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: budowa i modernizacja sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych oraz wykonaniu dwóch odwiertów studziennych na terenie Gminy Luzino. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją w/w zadania, w szczególności poprzez nadzorowanie wykonania robót w zakresie: Budowy kanalizacji sanitarnej - kolektorów i przyłączy domowych w Luzinie - etap I oraz rozbudowy kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ulicy Ofiar Stutthofu w Luzinie. Budowa kanalizacji sanitarnej - kolektorów i przyłączy domowych w Luzinie - etap I, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm oraz 160mm, 2) Przykanalików sanitarnych, z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm, 3) Odwodnienie wykopów, 4) Robót nawierzchniowych i odtworzeniowych, w tym odbudowa drogi gruntowej, odbudowa ogrodzeń, oraz pobocza i trawników. Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w ulicy Ofiar Stutthofu w Luzinie, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Sieci wodociągowej, z rur PVC, łączonych na uszczelkę gumową o śr. zewn. 160 mm, 2) Sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm, 3) Przykanalików sanitarnych, z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160mm, 4) Odwodnienie wykopów, 5) Naprawa nawierzchni drogowych i chodników wraz z robotami wykończeniowymi. Budowy sieci wodociągowej dn 160 PE wraz z przebudową istniejącego wodociągu w m. Kębłowo, gm. Luzino oraz budowa sieci wodociągowej na dz. nr 493, 725, 374, 375/8 w m. Kębłowie, gm. Luzino. Budowa sieci wodociągowej dn 160 PE wraz z przebudową istniejącego wodociągu w m. Kębłowo, gm. Luzino, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Robót pomiarowych i ziemnych, 2) Montażu rurociągów, z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewn. 110 mm oraz 160 mm. Budowa sieci wodociągowej na dz. nr 493, 725, 374, 375/8 w m. Kębłowie, gm. Luzino, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Robót ziemnych, 2) Montażu rurociągów, z rur PVC łączonych na uszczelkę gumową o średnicy zewn. 110 mm, Wykonania otworu nr 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędnych w Kębłowie oraz wykonania otworu nr 3 na terenie ujęcia komunalnego Luzino II. Wykonanie otworu nr 3 na ujęciu wód podziemnych z utworów czwartorzędnych w Kębłowie, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Otworu eksploatacyjnego metodą udarową w rurach pomocniczych o średnicy końcowej 406 mm, 2) Zafiltrowania otworu, 3) Pompowania oczyszczającego i pomiarowego, 4) Zabezpieczenia wraz z uszczelnieniem rur eksploatacyjnych przed zanieczyszczeniami. Wykonanie otworu nr 3 na terenie ujęcia komunalnego Luzino II, obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Otworu eksploatacyjnego metodą udarową w rurach pomocniczych o średnicy końcowej 456 mm, 2) Zafiltrowania otworu, 3) Pompowania oczyszczającego i pomiarowego, 4) Zabezpieczenia wraz z uszczelnieniem rur eksploatacyjnych przed zanieczyszczeniami. Szczegółowy zakres prac określony został w Dokumentacji Technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, która zawiera: dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. Zakres przedmiotu zamówienia (obowiązki Wykonawcy - inspektora nadzoru inwestorskiego) obejmuje w szczególności: 1) Zawiadomienie odpowiednich organów nadzoru o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, w tym również robót geologicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 2) Przekazania wykonawcy robót, w imieniu Zamawiającego, terenu budowy, 3) Reprezentowania Zamawiającego (Inwestora) na budowie przez sprawowania kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzania jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania wbudowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Nadzorowania nad terminowością realizacji robót, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia, 6) Sprawdzania i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, 7) Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowania rozliczeń budowy wraz z podpisaniem protokołu końcowego robót, 8) Kontrolowania zgodności realizacji robót, z uzgodnionym przez strony Harmonogramem robót, 9) Pisemnego zatwierdzenia zestawienia zrealizowanych robót zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym (jeżeli dotyczy), 10) Informowania, z odpowiednim wyprzedzeniem, o wszelkich zagrożeniach, w tym również zagrożeniach terminów, o nieprawidłowościach i wadach występujących podczas realizacji robót budowlanych oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych oraz naprawczych, a także do proponowania sposobu ich usunięcia, 11) Kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, 12) Sporządzania protokołów konieczności w przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz przedstawiania ich do zatwierdzenia Zamawiającemu, po uprzednim sprawdzeniu ich wyceny. Bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót budowlanych poleceń wykonania robót uzupełniających czy dodatkowych, 13) Kompletowania i kontrolowania wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy niezbędnych do odbioru, 14) Pełnej dyspozycyjności wobec wykonawcy robót i Zamawiającego - niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do Dziennika Budowy, 15) Sprawdzania dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej, 16) Organizowania narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 5 dni po naradzie, 17) Pisemnego zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informowania o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem ich przyczyn, 18) Zapewnienia sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w niniejszej umowie zapewnienia uprawnionego zastępstwa, 19) Udziału w prowadzeniu ewentualnych negocjacji w konfliktach z mieszkańcami, związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia, 20) Wnioskowania do Zamawiającego (Inwestora) w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych, 21) Uzyskiwania od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 22) Udzielania wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących realizacji zamówienia, 23) Kontrolowania stosowania przez wykonawcę robót przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 24) Kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót zasad Bhp i ochrony środowiska, 25) Wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem i przepisami Bhp, 26) Bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 27) Obecności na budowie ( tj. na objętych niniejszą umową nadzorowanych robotach) minimum dwa razy w tygodniu tj. w dniach od poniedziałku do piątku (przybycie w godzinach urzędowania Zamawiającego; czas obecności danego dnia wg potrzeb Zamawiającego), każdorazowo potwierdzonej podpisem na liście obecności, która znajduje się w siedzibie Zamawiającego, w budynku mieszczącym się przy ulicy 10 Marca 11 w Luzinie w pokoju nr 11 oraz wpisem do Dziennika Budowy (jeżeli dotyczy), w przypadku usprawiedliwionej nieobecności ( tj. choroba), Wykonawca zobowiązany jest poinformować, o tym fakcie Zamawiającego najpóźniej na dzień przed planowaną obecnością na budowie, jednocześnie wyznaczając inny dzień przybycia, 28) Bezzwłocznego stawienia się na placu budowy w przypadku zaistnienia sytuacji awaryjnej - ponad wymóg obecności, o której mowa w pkt 27. 29) Wykonywania innych zadań wynikających z przepisów prawa. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, w czasie trwania okresu gwarancyjnego udzielonego przez wykonawcę robót na zrealizowaną inwestycję, będzie należało również: 1) Dokonywanie systematycznych przeglądów zrealizowanych robót, 2) Zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym, 3) Zgłaszanie wykonawcy robót zaistniałych wad i ustalanie z nim terminów ich usuwania, 4) Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczanie ich wykonania, 5) Ocena wykonanych robót w okresie gwarancyjnym, 6) Sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentów przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku inwestorowi w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego, 7) Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym, wraz z podpisaniem ostatecznego protokołu odbioru robót, 8) Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.luzino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach