Przetargi.pl
Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w 2020 roku na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej” (Zadania Nr 1 – 3)

Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-251 Kobylnica, Wodna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
  • Data zamieszczenia: 2020-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy
    Wodna 20/2
    76-251 Kobylnica, woj. pomorskie
    tel. 59 841 59 12, , fax. 59 841 59 15
    REGON: 36569688100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cuwkobylnica.bip.gov.pl , bip.kobylnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w 2020 roku na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej” (Zadania Nr 1 – 3)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa dotyczącą sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w 2020 roku na rzecz Gminy Kobylnica w branży: ogólnobudowlanej, sanitarnej, elektrycznej (Zadania Nr 1 – 3). 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące Zadania: 1) Zadanie Nr 1: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży konstrukcyjno-budowlanej, 2) Zadanie Nr 2: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży sanitarnej, 3) Zadanie Nr 3: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) w branży elektrycznej, Oferty można składać w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech lub czterech części zamówienia (Zadań). 3.3 W każdym Zadaniu zakres przedmiotu zamówienia obejmuje podstawowe obowiązki inspektora nadzoru określone m.in. w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tj. m.in.: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania: a) robót budowlanych z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem rozpoczęcia robót, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy w sprawie robót budowlanych; b) usług remontowych z opisem technicznym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zapisami umowy lub zlecenia w sprawie robót budowlanych; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, w tym egzekwowanie i odbiór od wykonawcy robót budowlanych (w tym usług remontowych). Powyższe obejmuje również obowiązek sprawdzania jednolitości (m.in. pod względem kolorystyki i właściwości użytkowych) materiałów i wyrobów, które mają być użyte przez wykonawcę robót przed ich wbudowaniem (użyciem); 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych (w tym usług remontowych) ulegających zakryciu lub zanikających w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia wpisem do dziennika budowy dokonanym przez wykonawcę robót, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania robót zamiennych, koniecznych, dodatkowych, podobnych przed ich wykonaniem, celem podjęcia decyzji przez Zamawiającego w zakresie ich wykonania; 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; 6) kontrola budowy w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót budowlanych (w tym usług remontowych), niezależnie od obowiązku wynikającego z ust. 3.5, 7) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 8) kontrola przewidzianego w umowie harmonogramu robót (w przypadku gdy został on ustalony) i informowanie Zamawiającego o każdym przypadku braku przestrzegania tego harmonogramu. 3.4 Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych) na rzecz Gminy Kobylnica w każdym z Zadań został opisany w Załączniku Nr 8 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia ilości robót budowlanych podlegających nadzorowi, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe z tego powodu w stosunku do Zamawiającego. 3.5 Inspektor nadzoru inwestorskiego (w każdej branży) zobowiązany jest prowadzić bieżącą kontrolę nadzorowanych robót co najmniej 2 razy w tygodniu, co zostanie udokumentowane wpisem do dziennika budowy (częstotliwość pobytu na budowie inspektora w każdej z branż stanowi kryterium oceny ofert) albo potwierdzone w inny sposób w przypadkach gdy dziennik budowy nie jest prowadzony lub nie ma możliwości dokonania w nim wpisu. 3.6 Wykonawca jako inspektor nadzoru inwestorskiego działa w granicach umocowania określonego w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z zastrzeżeniem, iż nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie robót dodatkowych, podobnych, zamiennych lub koniecznych. Decyzje w zakresie powyższych robót podejmuje wyłącznie Zamawiający. 3.7 W okresie obowiązywania umowy dla każdego z Zadań, zawartej w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku wykonywania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonywaniem robót budowlanych (w tym usług remontowych): 1) zleconych przez Gminę podmiotom zewnętrznym: rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie wykonane usługi nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego robót budowlanych (w tym usług remontowych) oraz ceny jednostkowe netto określone w ofercie Wykonawcy wskaźnikiem procentowym od wartości netto nadzorowanych robót budowlanych; 2) wykonywanych przez podmioty zewnętrzne, zgodnie z zawartymi umowami: rozliczenie następować będzie w oparciu o faktycznie wykonane usługi nadzoru inwestorskiego w odniesieniu do wskazanych przez Zamawiającego robót budowlanych oraz ceny jednostkowe netto określone w ofercie Wykonawcy wskaźnikiem procentowym od wartości netto nadzorowanych robót budowlanych. 3.8 Przewidywana szacunkowa wartość netto nadzorowanych robót budowlanych (w tym usług remontowych) według branż w okresie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia wynosi dla: 1) Zadania Nr 1: 1.099.391,83 zł 2) Zadania Nr 2: 129.512,45 zł 3) Zadania Nr 3: 3.065.318,67 zł. 3.9 Przewidywane szacunkowe wartości netto robót budowlanych (w tym usług remontowych) wskazanych w 3.8, są wartościami szacunkowymi w okresie realizacji zamówienia i nie stanowią podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie realizowanych przez Zamawiającego robót w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Szczegółowy wykaz robót planowanych do wykonania w 2020 roku został zawartych w Załączniku nr 8 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone według Załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów (Załącznik Nr 6 do SIWZ), które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach