Przetargi.pl
SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. Rydygiera
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 106 207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 672 106 207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpila.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SOCZEWKI WEWNĄTRZGAŁKOWE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soczewek wewnątrzgałkowych dla potrzeb Oddziału Okulistycznego Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie formularzem cenowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33731110-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu. Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; Wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Oświadczenia wymienione w rozdziale 6 niniejszej SIWZ stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia również braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę i dostarczeniu (w terminie max. 3 dni roboczych) na każde żądanie Zamawiającego dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 211 ze zmianami). tj. certyfikat CE lub deklaracja zgodności. Materiały informacyjno - handlowe uwiarygodniające podane informacje techniczne (katalogi, opisy, foldery itp.) w języku polskim; Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach dotyczących oferowanego asortymentu należy wyraźnie – zaznaczyć, którego zadania i pozycji dokument dotyczy – celem identyfikacji oferowanego przedmiotu zamówienia. Próbki soczewek z odpowiednim aplikatorem – po 2 sztuki (1 szt. +21,0 Dptr i 1 szt. +23,0 Dptr) dotyczy wszystkich zadań - nie podlegające zwrotowi po zakończeniu postępowania, umożliwiające testowanie w warunkach szpitalnych. W celu oceny zgodności parametrów z wymaganiami określonymi w SIWZ. Na opakowaniu zawierającym próbki należy podać dokładną nazwę i adres Wykonawcy przystępującego do postępowania, nazwę i numer postępowania z dopiskiem „próbki”. Do oferty zaleca się dołączenie informacji o złożonych próbkach z wyszczególnieniem asortymentu i ilości. Oceny próbek dokonają lekarze Oddziału Okulistycznego Zamawiającego. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach