Przetargi.pl
Sieć wodociągowa w Wojniczu

Gmina Wojnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-830 Wojnicz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6790108 , fax. 014 6790100
  • Data zamieszczenia: 2015-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojnicz
    Rynek 1 1
    32-830 Wojnicz, woj. małopolskie
    tel. 014 6790108, fax. 014 6790100
    REGON: 85166097300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojnicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sieć wodociągowa w Wojniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest budowa sieci wodociągowej na działkach ew. nr: 1455, 1457, 1460, 1461, 1462, 1463, 1464, 1465, 1466/1, 1466/2, 1467/1, 1470, 1471, 1472/2, 1472/7 w miejscowości Wojnicz i na działkach ew. nr: 991, 992/3 w miejscowości Łopoń wraz z niezbędnym uzbrojeniem ww. wodociągu w postaci zasuw, hydrantów nadziemnych DN80 - w ramach realizacji projektu pn.: Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Wojnicz w latach 2014-2015 poprzez częściową kanalizację Wojnicza i Zakrzowa oraz zwodociągowanie części Wojnicza i Olszyn. 2. Zakres zadania inwestycyjnego będący przedmiotem zamówienia został zaznaczony na projekcie zagospodarowania terenu na arkuszu mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:1000 na rys. nr 1 stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa. 3. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, 2) wykonanie wykopów pod rurociągi, 3) wykonanie sieci głównej wodociągu z rur PE 100 SDR 17 dn 110 o łącznej długości L = 825,00 m, wraz z niezbędnym uzbrojeniem ww. wodociągu w postaci zasuw, hydrantów nadziemnych DN80, 4) montaż hydrantu nadziemny dn 80 na sieci wraz z zasuwami klinowymi o średnicy 80 mm - 6 kpl., 5) montaż zasuwy żeliwnej klinowej o średnicy 100 mm- 1 kpl., 6) montaż zasuw żeliwnych klinowych o średnicy 50 mm- 10 kpl., 7) wykonanie prób szczelności rurociągu o średnicy fi 100 mm, 8) płukanie i dezynfekcja wodociągu, 9) układanie folii na trasie wodociągu ułożonego w ziemi taśmą z tworzywa sztucznego - 825,00 m, 10) zasypanie rurociągów, mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu, 11) zagęszczanie nasypów, 12) odtworzenie- naprawa dróg, 13) oznakowanie hydrantów tabliczkami na słupku betonowym wraz z oznakowaniem znakami pożarowymi zgodnie z Polską Normą - 6 kpl., 14) oznakowanie trasy rurociągu tabliczkami na murze i na słupkach betonowych. 4. Charakterystyka robót: roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę, rozebranie nawierzchni drogowej, roboty ziemne, roboty montażowe sieci wodociągowej, włączenie do istniejącego wodociągu, roboty w zakresie naprawy nawierzchni. Sieć wodociągowa będzie ułożona w wykopie wąsko przestrzennym o ścianach pionowych. Na sieci wodociągowej usytuowano 6 kpl. hydrantów pożarowych nadziemnych o średnicy 80 mm wraz z zasuwami klinowymi o średnicy 80 mm, 1 kpl. zasuwy klinowej o średnicy 100 mm, 10 kpl. zasuw klinowych o średnicy 50 mm. Wymagane jest oznakowanie hydrantów tabliczkami na słupku betonowym wraz z oznakowaniem znakami pożarowymi zgodnie z Polską Normą. Ponadto należy wykonać badanie wydajności i ciśnienia wszystkich nowobudowanych hydrantów nadziemnych. 5. W ramach niniejszego zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją powykonawczą, inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym badanie stopnia zagęszczenie gruntu pod drogami utwardzonymi. 6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. : 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) w przedmiarze robót. Zamawiający informuje, iż oprócz wersji elektronicznej - całość dokumentacji objętej przedmiotem zamówienia jest dostępna do wglądu Wykonawców, w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, pokój nr 19 (I piętro), od poniedziałku do piątku w godzinach od 900-1500. 7. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, dokumentacji technicznej opisującej zakres robót znajdują nazwy firmowe materiałów, towarów, systemów, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować materiały, towary i systemy równoważne, spełniające wymogi opisane dokumentacją projektową. 8. Wymagania dotyczące robót: 1) wszelkie roboty wykonywane przez Wykonawcę winne być zrealizowane zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., z poszanowaniem mienia Zamawiającego i środowiska oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego, 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz wymogami niniejszej SIWZ. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodnie z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia; 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia; 3) Wykonawca od chwili przejęcia terenu budowy zapewnia zabezpieczenie placu budowy i robót oraz warunki bezpieczeństwa i higieny pracy; 4) Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną budowy przez uprawnione służby geodezyjne oraz wykonanie badań laboratoryjnych na własny koszt przez niezależną branżową jednostkę laboratoryjną; 5) Wykonawca winien chronić przed uszkodzeniem wykonane przez siebie roboty, aż do momentu odbioru końcowego; 6) Wykonawca winien zapewnić utrzymanie terenu budowy w należytym porządku, a po zakończeniu robót uporządkować teren i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 7) Wykonawca musi zapewnić inspektorowi nadzoru inwestorskiego pełną dostępność do robót. Wykonawca jest zobowiązany informować inspektora nadzoru, kiedy roboty zanikające oraz ulegające zakryciu będą gotowe do zbadania i odbioru; 8) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania i zabezpieczenia ruchu i robót na czas prowadzenia robót (wg opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu) wraz z bieżącym utrzymaniem tego oznakowania i jego likwidacją po zakończeniu robót; 9) w przypadku konieczności kierowania ruchem w trakcie realizacji robót Wykonawca musi dysponować pracownikami przeszkolonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 123 poz. 10407 z późn. zm.) w sprawie kierowania ruchem drogowym, którzy będą mogli dawać sygnały uczestnikom ruchu lub innym osobom znajdującym się na drodze w czasie prowadzenia robót. W takim przypadku Wykonawca przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego stosowne dokumenty potwierdzające wymagane przeszkolenie pracowników Wykonawcy. 10) Wykonawca powiadamiać będzie przed przystąpieniem do robót oraz o wszelkich późniejszych zmianach organizacji ruchu jednostki odpowiedzialnej za organizację ruchu. 11) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu umowy oraz za wszelkie szkody na osobach i rzeczach powstałe w związku z wykonywanym lub nienależycie wykonanym przedmiotem umowy. 10. Materiały proponowane do montażu i wbudowania muszą być fabrycznie nowe i posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. 11. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dokonał wizji lokalnej terenu, na którym będą realizowane roboty i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wizja lokalna przeprowadzona jest na koszt Wykonawcy. 12. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji / rękojmi na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) oraz według gwarancji producenta na zamontowane urządzenia. Gwarancje jakości będą liczone od daty końcowego odbioru robót. 13. Dokumentacja powykonawcza: W ramach inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w ilości 2 egz. (1 oryginał + 1 kopia), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: 1) Wykaz opracowań. 2) Oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu. 3) Dziennik budowy. 4) Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5) Oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem. 6) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, w tym: a) zakres rzeczowy potwierdzony przez geodetę, b) mapa inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:1000 przyjętej do zasobów geodezyjnych i kartograficznych Starostwa Powiatowego w Tarnowie, c) szkice geodezyjne powykonawcze, d) mapy i profile dokumentacji powykonawczej, e) skan mapy inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w skali 1:1000 przyjętej do zasobów geodezyjnych i kartograficznych Starostwa Powiatowego w Tarnowie - płyta DVD. 7) Protokoły badań, sprawozdań i odbiorów: a) protokoły badania szczelności, b) wynik badań zagęszczenie gruntu, c) oświadczenia o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego, d) protokoły z przeglądu technicznego, e) odtworzenie nawierzchni drogowej, f) protokoły odbiorów technicznych oraz protokoły usunięcia stwierdzonych podczas odbiorów usterek i wad, g) protokoły badań wydajności i ciśnienia hydrantów, h) protokoły badań jakości wody. 8) Materiały: a) lista materiałów, b) aprobaty techniczne, c) deklaracje zgodności, d) atesty higieniczne, e) świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne. 9) Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest uzyskać od każdego podwykonawcy oświadczenie, że wynagrodzenie za wykonane prace podzielone związane z przedmiotowej niniejszej umowy zgodnie z zakresem robót ujętych w fakturze wystawionej przez Wykonawcę, Wykonawca zapłacił podwykonawcy w należnej wysokości i terminie. Niniejsze oświadczenie Wykonawcy będzie stanowiło załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. 15. Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące realizacji. Przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, przed zasypaniem rurociągów wykonać geodezyjny odbiór oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Komplet dokumentacji powykonawczej należy przekazać Zamawiającemu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni. 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wniesienia wadium upływa w dniu 01 kwietnia 2015 r. o godz. 10:30. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, które zostały określone w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wybór formy wadium należy do Wykonawcy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wydzielony rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Wojniczu 32-830 Wojnicz ul. Rynek 1 - Bank Spółdzielczy Rzemiosła Kraków Oddział w Wojniczu nr 70 8589 0006 0010 0000 0202 0013 z adnotacją: Wadium przetarg nieograniczony: Sieć wodociągowa w Wojniczu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 7. Inna niż pieniężna forma wadium (art. 45 ust. 6 ustawy Pzp) powinna zostać złożona w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Wojniczu ul. Rynek 1, Dziennik podawczy (parter) nie później niż do dnia 01 kwietnia 2015 r. do godz. 10:30. UWAGA: natomiast do złożonej przez Wykonawcę oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 8. Wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum - 30 dni od daty składania ofert. Składane przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej musi się powoływać w swej treści na przepis art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wojnicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach