Przetargi.pl
SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-530 Frombork, ul. Młynarska 5 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 2440660 , fax. 55 2440661
  • Data zamieszczenia: 2015-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Młynarska 5 A 5 A
    14-530 Frombork, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 2440660, fax. 55 2440661
    REGON: 00052928400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: frombork.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SFINANSOWANIE ZOBOWIĄZAŃ GMINY FROMBORK POPRZEZ PRZEJĘCIE DŁUGU W KWOCIE 1 520 000 PLN (ART.518 §3 KODEKSU CYWILNEGO)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj transakcji: usługa polegająca na sfinansowaniu zobowiązań Gminy Frombork poprzez przejęcie długu w kwocie 1 520 000 PLN (art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego). Zamawiający przewiduje uruchomienie całej kwoty poprzez jednorazowe spłacenie wierzytelności Gminy Frombork w dniu 20 czerwca 2015 r. Kwota i waluta: 1 520 000 PLN (słownie: jeden milion pięćset dwadzieścia tysięcy złotych). Terminy spłaty zobowiązania: Spłata zaciągniętego zobowiązania dokonywana będzie w równych ratach miesięcznych w łącznych kwotach rocznych: w 2015 roku - 62 000 zł, 5 rat po 12 400 zł. w 2016 roku - 36 000 zł, 12 rat po 3 000 zł. w 2017 roku - 162 000 zł, 12 rat po 13 500 zł. w 2018 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2019 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2020 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2021 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2022 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2023 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. w 2024 roku - 180 000 zł, 12 rat po 15 000 zł. Wykonawca dokonuje spłaty zobowiązań wskazanych przez Zamawiającego w łącznej wysokości 1 520 000 zł i zgodnie z art. 518 § 1 pkt 3 Kodeksu cywilnego, staje się jego wierzycielem. Spłata zobowiązań Zamawiającego poprzedzona będzie zawarciem umowy z Wykonawcą, w której strony szczegółowo określą sposób spłaty przejętych zobowiązań. Okres finansowania: od dnia 20.06.2015 r. do dnia 31.12.2024 r. Oprocentowanie w okresie obowiązywania umowy: ustalone w oparciu o stawkę bazową WIBOR 3M, powiększoną o stałą marżę. Stawka bazowa ustalana będzie w okresach kwartalnych, zgodnie z notowaniem stawki WIBOR 3M na dwa dni robocze przed rozpoczęciem nowego okresu odsetkowego. O każdej zmianie oprocentowania wynikającej ze zmiany stawki WIBOR 3M Wykonawca powiadomi Zamawiającego w formie pisemnej z podaniem terminu, od którego zmiana będzie obowiązywała. Zamawiający nie przewiduje karencji w spłacie odsetek. Spłata odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca, w terminach płatności rat kapitałowych. W przypadku gdy termin spłaty upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy, uważa się, że termin spłaty został zachowany, jeżeli spłata rat i odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Do obliczenia kwoty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w każdym okresie rozliczeniowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania wcześniejszej spłaty zobowiązania, bez poboru przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji związanych z obsługą zobowiązania. Odsetki naliczane będą tylko od kwoty aktualnego, rzeczywistego zobowiązania, w sytuacji wcześniejszej spłaty zobowiązania odsetki nie będą naliczane. Zabezpieczenie wierzytelności: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: frombork.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach