Przetargi.pl
Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu 12 ton z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m3

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, Plac Słowiański 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7513805 , fax. 089 7513812
  • Data zamieszczenia: 2014-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.
    Plac Słowiański 2 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7513805, fax. 089 7513812
    REGON: 51100846300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalnik.ketrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu 12 ton z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki Volvo do zbiórki odpadów wyposażonego w zabudowę hakową typu HKS 7 zakupionego w odrębnym postępowaniu przetargowym, na umówione raty leasingowe w okresie 3 lat ( 36 miesięcy) na następujących warunkach:1) waluta : PLN 2) dostawca został wybrany w odrębnym postępowaniu przez Zamawiającego : Volvo Polska Sp. z o.o., ul. Mydlana 2, 51-502 Wrocław 3) wartość dostawy ustalona w wyniku rozstrzygnięcia przetargowego nr post. ZP/11/14 wynosi: netto 204 000,00 zł + podatek VAT 23%. Wartość dostawy brutto : 250 920,00 zł. wartość dostawy ustalona w wyniku rozstrzygnięcia przetargowego nr post. ZP/11/14 wynosi: netto 204 000,00 zł + podatek VAT 23%. Wartość dostawy brutto : 250 920,00 zł. 4) I rata : 40 % 5) opłata manipulacyjna : 0% 6) pozostały okres finansowania : 35 miesięcy z zastrzeżeniem, że 85% wartości leasingu przypadnie do spłaty w 2014 roku. 7) raty malejące. 8) koszt wykupu; 1,0% po zakończonym okresie leasingu. 9) Raty nie obejmują podatku drogowego , kosztów ubezpieczenia samochodu ( wraz ze zniesieniem udziału własnego) koszty opłaty rejestracyjnej . W trakcie trwania umowy koszty te ponosi Wykonawca przenosząc je na Zamawiającego na podstawie oddzielnych faktur. 10) Realizacja dostawy pojazdu określona została w terminie do dnia 15 września 2014 r. z okresem płatności za dostarczony przedmiot umowy - 30 dni od daty protokólarnego odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 9 września 2014 r. do godz. 12:00 Oznacza to, że w ostatecznym terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium w depozycie w kasie u Zamawiającego, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w jednej z poniższych form: 1) w pieniądzu przelewem na prowadzony w zł rachunek bankowy Zamawiającego 15 1240 5598 1111 0000 5031 3219 . 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Do oferty winien być załączony dowód wpłaty wadium na konto Zamawiającego (może być kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane prawnie do tej czynności). W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest wymagane, ale Zamawiający dokona również badania, czy wadium wpłynęło w terminie, tj. zgodnie z opisem zawartym w pkt 2 niniejszego Działu. 3. Na dowodzie wpłaty należy zamieścić adnotację: Wadium na sfinansowanie w ramach leasingu operacyjnego zakupu fabrycznie nowego pojazdu 12 ton z urządzeniem hakowym do załadunku i wywozu kontenerów na odpady o poj. 7 - 9 m? 4. Niepieniężne formy wadium winny zostać złożone w postaci oryginałów ww. dokumentów do kasy Zamawiającego: 11-400 Kętrzyn ul. Plac Słowiański 2 Wykonawca jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej załącza do oferty kserokopię dokumentu złożonego w kasie. Kserokopia dokumentu winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane prawnie do tej czynności. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego i powinna zawierać w szczególności następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Pisemne żądanie Zamawiającego zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium (w zależności od formy jego wniesienia) w siedzibie zamawiającego w kasie lub za pośrednictwem poczty (dotyczy wadium złożonego w formie niepieniężnej) lub przekaże dyspozycję do banku zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 4 uPzp. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach określonych w art. 46 uPzp. 6. Zasady zaliczania wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa uPzp. 7. Nie wniesienie wadium skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy (na podstawie art. 24 ust 2 pkt 2 uPzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalnik.ketrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach