Przetargi.pl
Serwisowanie okrętowych przeciwpożarowych systemów gaśniczych oraz dozorowo - wykrywczych.

Centralna Składnica Marynarki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-904 Gdynia, ul. kontradm. X. Czernickiego 124
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6267933 , fax. 058 6267650
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
    ul. kontradm. X. Czernickiego 124 124
    81-904 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6267933, fax. 058 6267650
    REGON: 19008059500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie okrętowych przeciwpożarowych systemów gaśniczych oraz dozorowo - wykrywczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwisowanie okrętowych przeciwpożarowych systemów gaśniczych oraz dozorowo - wykrywczych na jednostkach pływających Marynarki Wojennej wyszczególnionych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316252005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 10 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na okres związania z ofertą w jednej lub kilku z następujących form : - pieniądzu - zgodnie z art. 45 pkt. 7; Wpłaty wadium należy dokonać na rachunek Zamawiającego: Centralna Składnica Marynarki Wojennej PKO S.A. V O/Gdynia nr rachunku 27 1240 2933 1111 0000 2951 7309 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami.). Wymagane jest aby wadium wniesione w innej formie niż pieniężna było ważne przez okres związania ofertą i złożone było w formie oryginału jako załącznik oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi mieć wdrożony system zarządzania jakością spełniający wymagania zawarte w PN-EN ISO 9001:2001 i dokumentach standaryzacyjnych NATO AQAP 2110. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U Pzp oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c) posiadają możliwości techniczne, organizacyjne oraz wiedzę w zakresie realizacji zadań związanych przedmiotem zamówienia d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; e) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. 3. Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalo-nych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawcy znane są zasady nadzorowania przez przedstawicieli Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego realizacji umowy i zobowiązuje się on do spełnienia ich w zakresie niezbędnych potrzeb wynikających z realizowanych przez niego zadań. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia. Okres ubezpieczenia musi obejmować termin zakończenia wykonania zamówienia. Wartość polisy musi być adekwatna do wartości powierzonego Wykonawcy sprzętu. 5. Certyfikat systemu jakości zgodnie z natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP 2110 w zakresie projektowania, wykonawstwa i działalności handlowej w zakresie urządzeń i sprzętu pożarniczego oraz środków gaśniczych. 6. Koncesję na podstawie Ustawy z dnia 22.06.2001 roku (z późniejszymi zmianami) o wykonywaniu działalności gospodarczej w zakresie wytwarzania i obrotu materiałami wybuchowymi, bronią, amunicją oraz wyrobami i technologią o przeznaczeniu wojskowym lub policyjnym (Dz.U. Nr 67, poz. 679 z późn. zm.) w części dotyczącej WT IV, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3.12.2001 roku. 7. Świadectwo uznania Szefa Delegatury Wojskowego Dozoru Technicznego do napełniania, konserwacji i przygotowania do badań zbiorników ciśnieniowych eksploatowanych w Siłach Zbrojnych. 8. Ważną licencję na dostawę gazu INERGEN ? i HALON 1301 lub oświadczenie dostawcy gazu (wraz z kserokopią jego licencji dostawcy) o zapewnieniu dostaw ww. gazu w ukresie trwania umowy. 9. Nazwę banku i numer konta, na które Zamawiający dokona wpłaty wynikającej z realizacji umowy. 10. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić: 10.1. Ilość prac serwisowych wykonanych na okrętowych przeciwpożarowych systemach gaśniczych oraz dozorowo - wykrywczych i gaśniczych na jednostkach pływających Marynarki Wojennej, wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat. 10.2. Opis wyposażenia warsztatowego w zakresie możliwości wykonania napraw i obsług serwisowych. 10.3. Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 11. O ile Zamawiający (na podstawie danych zawartych w punkcie 10) stwierdzi, że Wykonawca nie posiada przygotowania do wykonania czynności stanowiących treść specyfikacji a tym samym może spowodować zagrożenie bezpieczeństwa jednostki pływającej - Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 12. Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione); 13. Umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; 14. Podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. 1-11; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie XI: a) pkt 3, 4 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma sie-dzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz-łożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; b) pkt 6 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XI, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt, X i XI SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki (z zachowaniem postanowień zawartych w Prawie zamówień publicznych), Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie XI należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną), z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu. Dla wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno-prawnego porozumienia. 4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z nich musi spełnić warunki i załączyć odpowiednie dokumenty takie jak pojedynczy wykonawca w zakresie wynikającym z art.22 ust.1 pkt.1 i 4 ustawy, to znaczy posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Warunki określone w art.22 ust.1 pkt.2 i 3 ustawy, takie jak np. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdowanie się w sytuacji ekonomiczno-finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawcy ci mogą spełniać łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach