Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-062 Białystok, Warszawska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 869 62 83
- Data zamieszczenia: 2019-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Informatycznych w Białymstoku
Warszawska 13 lok. 7U
15-062 Białystok, woj. podlaskie
tel. 85 869 62 83
REGON: 38175487300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cui.bialystok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis oprogramowania - usługa asysty technicznej w odniesoieniu do programów VMware funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Serwis oprogramowania – usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów VMware funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Białymstoku. 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ oraz opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ, czyli oświadczenie wstępne – na lub wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Pełnomocnikowi Zamawiającego oświadczenie (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu na lub wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie i asysta techniczna systemu obiegu dokumentów SmartDoc wraz z modułami w Urzędzie Miejskim w Białymstoku i jednostkach podległych
Dodano: 2022-12-13 - Serwis pogwarancyjny sprzętu serwerowego Dell
Dodano: 2020-09-07 - Serwis oprogramowania - usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Veem funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Białymstoku
Dodano: 2020-08-26 - Serwis oprogramowania - asysta techniczna oprogramowania VMware
Dodano: 2020-07-21 - Serwis oprogramowania - roczna uługa wsparcia i aktualizacji dla oprogramowania ADManager Plus Professional oraz ADAudit Plus Professional
Dodano: 2020-07-09 - Serwis oprogramowania - asysta techniczna oprogramowania Microsoft
Dodano: 2020-07-07 - Świadczenie przez Wykonawcę usługi asysty technicznej w odniesieniu do programów Oracle funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Białymstoku
Dodano: 2020-04-22 - Serwis oprogramowania – usługa asysty technicznej Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów SmartDoc wraz z Lokalną Szyną Danych
Dodano: 2020-04-21 - Serwis oprogramowania – asysta techniczna Systemu Informatycznego SmartSite
Dodano: 2020-02-05 - Serwis oprogramowania - usługa asysty technicznej w odniesieniu do programów Veeam Backup & Replication funkcjonujących w Urzędzie Miejskim w Białymstoku
Dodano: 2019-09-02