Przetargi.pl
Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych (windy osobowe, osobowo-towarowe i towarowe).

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-561 Olsztyn, Żołnierska 18a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. prof. Stanisława Popowskiego w Olsztynie
    Żołnierska 18a
    10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 000295580
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wssd.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i konserwacja urządzeń dźwigowych (windy osobowe, osobowo-towarowe i towarowe).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie serwisowania (napraw), konserwacji łącznie 18 szt. wind osobowych i towarowych zlokalizowanych w budynku Szpitala. W ramach zamówienia oprócz ww. należy przeprowadzać okresowe próby techniczne, sprawdzenie obwodów bezpieczeństwa, pomiary ochrony przeciwporażeniowej i oporności izolacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim zostały określone przez zamawiającego i dotyczą:.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.1 sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.1.2 zdolności technicznej i zawodowej –a. zdolności zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga:a.1 Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykazując się osobami (kadrą), które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia (wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami), tj.:a.1.1 – minimum 8 osób konserwatorów z uprawnieniami wykonawczymi SEP do obsługi, konserwacji, napraw i montażu instalacji elektrycznych oraz uprawnieniami do konserwacji urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznegoa.1.2 – minimum 5 osób pomocników z uprawnieniami wykonawczymi SEP do obsługi, konserwacji, napraw i montażu instalacji elektrycznycha.1.3 – minimum 1 osoba – z uprawnieniami do prac pomiarów elektrycznych SEP kategorii E i DWwymienione osoby w pkt od a.1.2 do a.1.3 muszą mieć doświadczenie zawodowe w pełnieniu poszczególnych funkcji oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.(Rodzaj i zakres czynności wykonywanych oraz posiadane uprawnienia, stanowisko -m.in. data nadania, numer uprawnień, podać w zał. nr 5 do SWZ)Wymieniony powyżej skład należy traktować, jako minimalne wymaganie Zamawiającego – obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.a.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia, wykazując, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum jedna usługę o charakterze tożsamym z przedmiotowym zamówieniem tj. usługi w zakresie serwisowania, napraw, konserwacji wind osobowych i towarowych zlokalizowanych w budynku użyteczności publicznej, w ramach którego przeprowadzane były m.in. okresowe próby techniczne, sprawdzenie obwodów bezpieczeństwa, pomiary ochrony przeciwporażeniowej i oporności izolacji, i której wartość wynosiła minimum 80 000,00. zł. brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)W wykazie należy podać rodzaj, wartość, daty, miejsce wykonania i podmiotów, na rzecz którego usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy roboty usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wzór wykazu stanowi zał. nr 7 do SWZ).Jeżeli wykonawca świadczył usługi w zakresie rzeczowym opisanym powyżej w warunku a.2 na rzecz Zamawiającego w okresie ostatnich 3 lat, dowody należytego wykonania usług nie są wymagane.a.3 W celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej wymagane jest:a.3.1 – posiadanie własnego (nie dopuszcza się podwykonawstwa) stanowiska dyspozytorskiego -pogotowia technicznego wykonawcy, które ma być zlokalizowane na terenie administracyjnym m. Olsztyn, prowadzonego i przyjmującego zgłoszenia 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.(Adres siedziby, numery telefonów podać w zał. nr 6 do SWZ)a.3.2.- Dysponowanie minimum 2 własnymi mobilnymi, technicznymi grupami interwencyjnymi wykonawcy, w skład którego maja wchodzić minimum 2 osoby /konserwator i pomocnik/ (nie dopuszcza się podwykonawstwa w zakresie grup) wyposażonymi w pojazd samochodowy– NALEŻY WYKAZAĆ NR REJESTRACYJNE I MARKI POJAZDÓW GRUP TECHNICZNYCH i podstawę dysponowania.(Wykaz pojazdów i podstawa dysponowania podać w zał. nr 6 do SWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach