Przetargi.pl
samochód śmieciarka o/ Pabianice /2011

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2011-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    samochód śmieciarka o/ Pabianice /2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. PODWOZIE POJAZDU CIĘŻAROWEGO SILNIK 1. Moc minimum: 280 kW przy 1800 obr.min. 2. Moment obrotowy minimum : 1800 Nm przy 950 obr.min. 3. Wysokoprężny, 6. cylindrowy rzędowy. Wtrysk elektroniczny wysokiego ciśnienia (2000 bar) przez pompowtryskiwacze, sterowane elektronicznie - 24 zawory, wałek rozrządu w głowicy, rozrząd tylny. 4. Pojemność minimum: 10 l. 5. Doładowany z chłodzeniem powietrza doładowanego. 6. Filtry oleju dużej objętości z wkładem wymiennym. 7. Sterowanie rozruchem. 8. Wentylator sterowany elektronicznie. 9. Kierunek obrotów (od skrzyni biegów): odwrotny do zegara. 10. Emisja spalin EURO 5. 11. Filtr wstępny oleju napędowego i odstojnik z możliwością opróżnienia z deski rozdzielczej, poprzez menu wyświetlacza. 12. System oczyszczania spalin SCR z wtryskiem AdBlue sterowanym elektronicznie. 13. Ograniczenie mocy silnika o 40% jeżeli emisja spalin przekracza wartości określone w normie. (Dyrektywy UE) 14. Płyn niezamarzający chłodnicy : do -40° C. 15. Poziom hałasu zgodnie z normą UE 80 dB(A). OSPRZĘT SILNIKA 1. Elektroniczny regulator obrotów jałowych. 2. Urządzenie ułatwiające zimą rozruch silnika. 3. Elektroniczny ogranicznik prędkości (90 km na h) SPRZĘGŁO 1. Jednotarczowe sterowanie hydrauliczne wspomagane pneumatycznie. 2. Samoczynne kasowania luzu. SKRZYNIA BIEGÓW 1. Skrzynia biegów zautomatyzowana, sprzęgło zautomatyzowane. Obudowa z aluminium. 2. 12 zsynchronizowanych biegów w przód i 3 wsteczne. 3. Dźwignia zmiany biegów pod kierownicą (automatyczny lub ręczny), możliwość zmiany biegów dźwignią pod kierownicą. 4. Chłodnica oleju skrzyni biegów do gorącego klimatu lub ciężkich zastosowań. ZWALNIACZ 5. Kombinacja hamulca wydechowego i dekompresyjnego silnika. Sterowany elektronicznie (moc minimum: 270 kW przy 2300 1 min), połączony z hamulcem zasadniczym. PRZYSTAWKA ODBIORU MOCY Przystawka odbioru mocy ze skrzyni biegów. UKŁAD KIEROWNICZY 1. Przekładnia kierownicza zintegrowana ze wspomaganiem hydraulicznym o zmiennym przełożeniu. 2. Układ wspomagania hydraulicznego o 1. niezależnym obwodzie i 1. pompie. OŚ PRZEDNIA 1. Oś przednia profil minimum: 160 mm. 2. Nośność osi przedniej minimum : 8 t OŚ TYLNA 1. Skrętna, stała, tylna 3 oś z ogumieniem pojedynczym. 2. Oś tylna nie unoszona. 3. Pozycja osi tylnej: za mostem napędowym. MOST TYLNY 1. Most z dwustopniowym przełożeniem, zwolnice z przełożeniem (3,46). 2. Przełożenie 21 x 25 (1,19). 3. Blokada mechanizmu różnicowego kół, możliwość włączenia przy niskiej prędkości (sterowanie przez EBS). OPONY 1. Rozmiar opon 205 na 75R17.5. 2. Opony renomowanej firmy (Michelin, Goodyear, Bridgestone - lub równoważne). 3. Stalowe obręcze kół. 4. Koło zapasowe mocowane prowizorycznie z podnośnikiem. UKŁAD HAMULCOWY Hamulec zasadniczy: 1. Układ hamulcowy elektro-pneumatyczny, 2 obwodowy, sterowany elektronicznie EBS. 2. Wszystkie hamulce tarczowe. 3. Elektroniczne sterowanie produkcją powietrza. 4. Wkład osuszacza o zwiększonej trwałości. 5. Sprężarka dwucylindrowa. 6. System zapobiegający blokowaniu kół. 7. Wspomaganie hamowania awaryjnego. 8. Układ przeciwpoślizgowy. 9. Kontrola momentu obrotowego w trakcie zwalniania. 10. Wspomaganie ruszania pod górę. 11. Równoważenie zużycia klocków. 12. Alarmy stanu hamulców. Hamulec ręczny: a) Sterowany pneumatycznie, unieruchomienie pojazdu poprzez sprężynę siłownika. b) Zawór hamulca postojowego. Regulacje: a) Samoczynne kasowanie luzu okładzin hamulcowych. Hamulec bezpieczeństwa: b) Zapewnione niezależnym działaniem obwodów. KABINA Na zewnątrz kabiny: a) Szkielet kabiny z blachy cynkowanej galwanicznie i zabezpieczanej antykorozyjnie metodą kataforezy. b) Kabina krótka (długość maksymalnie 1,6 m). c) Kolor kabiny: POMARAŃCZOWY RAL 2003 d) Atrapa przednia. e) Owiewki przeciw zabrudzeniu. f) Spoiler dolny, w kolorze szarym. g) Zderzak przedni ze stopniem wejściowym. h) Mechaniczne zawieszenie kabiny w 4. punktach. i) 2 podgrzewane, zdalnie sterowane lusterka wsteczne. j) Szerokokątne lusterko wsteczne. k) Lusterko rampowe. l) Lusterko przed szybą przednią m) Chwyt powietrza na wysokości kabiny. n) Chwyt powietrza na wysokości dachu, po lewej stronie. o) Wywietrznik dachowy. p) 2 stopnie wejściowe na stanowisko kierowcy. r) Oświetlenie stopni kabiny. s) Osłona przeciwsłoneczna. t) Światła ostrzegawcze - belka z plafonem reklamowym. u) Klejona i przyciemniona szyba przednia, szyby boczne przyciemnione. w) Drzwi przeszklone w części dolnej - 2 szt. Wnętrze kabiny: a) Dach standardowy z półkami nad szybą: b) 2 moduły ISO. c) 2 schowki o pojemności minimum: 50 l. zabezpieczone siatką. d) Fotel pneumatyczny ze zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zagłówkiem. e) Fotel pasażera regulowany z pasem bezpieczeństwa. f) Podłokietnik kierowcy składany. g) 3. fotel środkowy. h) Kieszenie w drzwiach. i) Stopniowe wygaszanie oświetlania w kabinie. j) Gniazdo sprężonego powietrza na konsoli zmiany biegów. k) 2. szyby sterowane elektrycznie. l) Izolacja akustyczna kabiny. m) Klimatyzacja dla zanieczyszczonego powietrza. n) Radio CD : Tuner FM i AM, odtwarzacz CD. 2 głośniki. o) Sterowanie radiem przy kierownicy. p) C.B. radio. r) Licznik motogodzin (rejestracja czasu pracy silnika). s) Gniazdko SAE w kabinie do uzyskiwania danych o pojeździe. Wyposażenie przy kierownicy: a) Kierownica 4-ramienna, regulowana w dwóch płaszczyznach. b) 2. dwubiegowe wycieraczki ze zintegrowanym spryskiwaczem szyby z cyklem pracy przerywanej. c) Sterowanie zautomatyzowaną skrzynią biegów przy kierownicy. d) Sterowanie zwalniaczem przy kierownicy. Deska rozdzielcza: 1. Deska rozdzielcza zawierająca: szeroki schowek w środkowej części, szufladę, schowek chłodzony powietrzem z klimatyzacji, miejsce na kubek lub popielniczkę przenośną, miejsce na dokumenty w formacie A4. 2. Wyświetlacz cyfrowy z: prędkościomierzem , zegarem, wyświetlaniem informacji z radia, temperaturą zewnętrzną, wyświetlaniem informacji dotyczących prowadzenia, komunikatami alarmowymi dla kierowcy i wyświetlaniem poszczególnych menu. 3. Wskaźniki analogowe: centralny obrotomierz z zakresem ekonomicznym, wskaźniki poziomu paliwa, ciśnienia powietrza, temperatury płynu chłodzącego, kontrolki kierunkowskazów, lampki kontrolne i ostrzegawcze, szkło przeciw odblaskowe, dostęp do menu sterownikiem radia przy kierownicy, regulacja jasności. 4. Tachograf cyfrowy. 5. Gniazdo 12V na desce rozdzielczej. 6. 2 komplety kluczyków składanych z blokadą rozruchu silnika. 7. Stopniowe gaszenie światła w kabinie. 8. Pilot centralnego zamka. 9. Sterowanie odwodnieniem układu zasilania. WYPOSAŻENIE ELEKTRONICZNE SILNIK: 1. Wszystkie funkcje silnika oraz jego osprzętu sterowane elektronicznie. 2. Sterowanie całym układem napędowym elektroniczne. 3. Układ hamulcowy sterowany elektronicznie. 4. Kontrola i sterowanie ciśnieniem powietrza sterowanie sprężarką powietrza zależnie od potrzeb pojazdu. 5. Kontrola zużycia wkładu osuszacza. ZAWIESZENIE PODWOZIA PNEUMATYCZNE: 1. kontrola i elektroniczne zarządzanie zawieszeniem pneumatycznym OŚWIETLENIE I SYGNALIZACJA: 1. oświetlenie wewnątrz i na zewnątrz sterowane elektronicznie (wyłączenie stopniowe, wykrywanie błędów). - aktywacja świateł awaryjnych po hamowaniu awaryjnym. PRZYSTAWKA ODBIORU MOCY : 1. sterowanie przystawką odbioru mocy przez regulację prędkości obrotowej silnika. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE 1. Akumulatory minimum: 220 Ah. 2. Napięcie 24V z 2 akumulatorów. 3. Skrzynka bezpieczników o dużym prądzie w skrzynce akumulatorów. 4. Wyłącznik główny zewnętrzny. 5. Alternator minimum: 130 A. 6. Reflektory z żarówkami halogenowymi. 7. Oświetlenie zgodne z wytycznymi UE. 8. Układ regulacji reflektorów drogowych. RAMA 1. Przekrój podłużnic minimum: 1080 mm z przodu, 850 mm z tyłu. 2. Przekrój podłużnic minimum: wysokość 300 mm, szerokość 90 mm, grubość 7 mm. 3. Wzmocnienie podłużnic profilem L o gr. 5 mm. 4. Zwis tylny śmieciarki, otwory do montażu nadwozia. 5. 1 Hak holowniczy przedni wyjmowany, dwa punkty mocowania. 6. Przednia belka najazdowa. 7. Poprzeczka tylna zamykająca ramę. 8. Filtr powietrza z wkładem zabezpieczającym. 9. Zabezpieczenie ramy podwozia farbą epoksydową w kolorze szarym. ZAWIESZENIE Zawieszenie przednie: 1. Przednie paraboliczne resory 2 piórowe wzmocnione (nośność minimum: 8 ton). Zawieszenie tylne: 2. Zdalne sterowanie zawieszeniem 2 kanałowe. 3. Zawieszenie tylne pneumatyczne. 4. Skok zawieszenia minimum: 250 mm. 5. Amortyzatory teleskopowe. 6. Nośność tylnego zawieszenia minimum: 13 t. ZBIORNIK PALIWA 1. Stalowy zbiornik paliwa o pojemności minimum: 300 litrów. 2. Podgrzewacz paliwa . 3. Korek zamykany na kluczyk. 4. Filtr wstępny ze wzmocnionym odstojnikiem, sterowanie odwadnianiem na desce rozdzielczej. AdBlue 1. Zbiornik AdBlue o pojemności minimum 40 l z tworzywa. WYPOSAŻENIE DODATKOWE 1. Pionowy układ wydechowy z prawej strony. 2. Zestaw narzędzi. 3. Instrukcja obsługi w języku polskim. 4. Brzęczyk biegu wstecznego. 5. Gaśnica 6kg ABC proszkowa. 6. Gaśnica 2kg ABC proszkowa. 7. Trójkąt ostrzegawczy. 8. Kamizelka odblaskowa. NADWOZIE 1. Wsporniki mocujące. 2. Otwór w kabinie do poprowadzenia wiązki nadwozia. 3. Przygotowanie do monitora. 4. Przygotowanie do gniazda 24 volt nad szybą przednią. 5. Przystosowanie zabezpieczenia stopnia tylnego do normy CEN 1501. 6. Gniazdo sprężonego powietrza na ramie dla producentów nadwozi. 7. Przygotowanie do montażu świateł obrysowych (wiązki + światła luzem) 8. Moduł elektroniczny dla producentów nadwozi. (funkcje dodatkowe przez szynę CAN) 9. Funkcje zawieszenia dla zabudowy: dostosowanie regulacji skoku zawieszenia, obniżenie wysokości załadunku, regulacja wysokości. B. ZABUDOWA - ŚMIECIARKA SKRZYNIA ŁADUNKOWA 1. Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym 2. Skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, dodatkowo wzmocniona wzdłużnymi przetłoczeniami na ścianach bocznych. 3. Pojemność skrzyni ładunkowej minimum: 19 m3. 4. Konstrukcja stalowa nie ulegająca odkształceniom, skrzynia ładunkowa spawana spoiną ciągłą. 5. Podwyższona ścianka czołowa wysokość minimum: 500 mm zabezpieczająca przed wyciekaniem odcieków z odpadów. 6. Skrzynia w wykonaniu wodoszczelnym poprzez zastosowanie specjalnych uszczelek na dwóch krawędziach uszczelniających między skrzynią ładunkową i czę?ścią tylną (odwłokiem). 7. Drzwi kontrolne o wymiarach minimum: 700x600 mm, po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy, łącznie z urządzeniem zabezpieczającym. 8. Konstrukcje boczne zabudowy powinny być wykonane w taki sposób aby umożliwiły umieszczanie reklam związanych z ochroną środowiska (gładka blacha na bokach zabudowy o wym. minimum 1,60 x 1,10 m). MONTAŻ ZABUDOWY 1. Odpowiednio do obowiązujących wytycznych dla nadwozi, określonych przez producen?tów podwozi, zabudowa mocowana z tyłu na stałych podporach, a z przodu połączona elastycznie z podwoziem. CZĘSĆ TYLNA (ODWŁOK) Z MECHANIZMEM ZAŁADUNKU 1. Część tylna (odwłok) całkowicie spawana - zamocowana do tylniej części skrzyni ładunkowej z możliwością podnoszona w górę. 2. Automatyczne blokowanie części tylnej w gnieździe z otworem podłużnym i hakiem ryglującym. 3. Część tylna z mechanizmem prasy składającej się ze stabilnej ramy z dwiema ścianami bocznymi i odpornej na zużycie wanny załadowczej wykonanej z blachy trudnościeralnej o grubości minimum 8 mm. 4. Umieszczone na zewnątrz, pyłoszczelne siłowniki napędowe prasy zagęszczającej, pozwalające na uzyskanie najkorzystniejszego punktu podparcia i optymalne prowadzenie; przy zagęsz?czaniu jest czynna cała powierzchnia tłoka we wszystkich siłownikach; 5. Odpowiednie zabezpieczenia zapobiegające gwałtownemu opadnięciu części tylnej (np. w razie pęknięcia przewodu hydraulicznego). 6. Płyta dociskowa prasy zagęszczającej zapewniająca duża stateczność i optymalne zagęszczanie. URZADZENIE ZABEZPIECZAJĄCE 1. Urządzenie do nadzorowania przestrzeni z tyłu pojazdu składające się z kamery mocowanej z tyłu zabudowy, (kąt widzenia minimum: 100 stopni) i monitora (o przekątnej minimum: 14 cm) w kabinie kierowcy oraz mikrofonu i głośnika umożliwiającego łączność jednostronna pomiędzy ładowaczami a kierowcą. 2. Stopnie dla ładowaczy podnoszone w górę z wbudowanym układem zabezpieczającym w postaci czujników masowych; zajęcie miejsca na stopniu przez osobę z obsługi, powoduje: jazda w tył nie możliwa, jazda w przód możliwa z prędkością maksymalną 30 km na h. 3. Akustyczny sygnał ostrzegawczy podczas jazdy w tył i przy zamykaniu części tylnej ze stanowiska w kabinie kierowcy. PRZEGRODA WYPYCHAJĄCA 1. Opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez przegrodę wypychająca przesuwaną w tył przez siłownik teleskopowy podwój?nego działania po prowadnicach bocznych posiadających klocki ślizgowe zmniejszają tarcie podczas pracy. 2. Podczas załadunku przegroda wypychająca służy jako płyta oporowa do zagęszczania odpadów w połączeniu z mechanizmem prasy. 3. Elektronicznie sterowana zmiana stopnia zagęszczenia odpadów minimum 4 tryby zagęszczania. INSTALACJA HYDRAULICZNA 1. Składająca się z dwustopniowej pompy, zbiornika oleju z układem filtrów, bloku sterowania i siłowników dla całego mechanizmu załadunku. 2. Pompa hydrauliczna napędzana poprzez przystawkę odbioru mocy od skrzyni biegów, przez wałek przegubowy. 3. Załączanie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne. Zależne od wielkości skoku sterowa?nie siłowników zapewnia łagodne przełączanie bloku sterowania i daje przez to opty?malne zmniejszenie hałasów i zużycia paliwa, jak również zmniejszenie zużycia instalacji hydraulicznej. 4. Główny pulpit sterowniczy umieszczony z tyłu odwłoka po prawej stronie, sterowa?nie za pomocą przycisków, tryby pracy prasy zagęszczającej: automatyczny, ciągły lub ręczny. 5. Drugi pulpit sterowniczy umieszczony na odwłoku z lewej strony. 6. Funkcja oczyszczania wanny załadowczej odwłoka z odpadów poprzez automatyczne wykonanie pełnego cyklu mechanizmu prasy po uniesieniu części tylnej do góry. 7. Sterowanie przegrodą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy oraz z drugiego stanowiska na zewnątrz z lewej strony skrzyni ładunkowej. WYŁĄCZNIK ZATRZYMANIA AWARYJNEGO 1. Minimum dwa przyciski zatrzymania awaryjnego - po naciśnięciu przycisku zatrzymania awaryjnego zatrzymanie automatycznie wszystkich funkcji, aż do momentu jego odblokowania. Po uruchomieniu (odblokowanie) wyłącznika zwalniającego znajdującego się w kabinie kierowcy, mechanizm prasy przemieszcza się w górę, aby umożliwić usunięcie przyczyny ewentualnego zakleszczenia zgodnie z wymogami normy EN 1501-1. INSTALACJA ELEKTRYCZNA 24V 1. Sterowanie zabudową wyposażone w złącze do podłączenia procesora diagnostycznego. 2. Pulpit sterowniczy z podświetlonym wyświetlaczem graficznym umieszczony w kabinie kierowcy połączony z układem sterowania zabudowy poprzez szynę szeregowej transmisji danych (CAN - BUS). Wszystkie przyciski w pulpicie wyposażone w lampki kontrolne. 3. Włączenie i wyłączenie hydrauliki zabudowy za pomocą przycisku na pulpicie znajdującym się w kabinie kierowcy. 4. Sterowanie - załączanie lub wyłączanie pompy hydraulicznej przez sprzęgło elektromagnetyczne. 5. Automatyczne zwiększanie prędkości obrotowej silnika przy włączeniu odbiorów na zabudowie. 6. Główny wyłącznik w kabinie kierowcy z możliwością blokowania. 7. Sygnał akustyczny do komunikacji ładujący - kierowca. 8. Zatrzymanie awaryjne i wyłącznik uwalniający według normy EN 1501-01. 9. Unoszenie części tylnej z kabiny kierowcy. 10. Zamykanie części tylnej z pulpitu sterującego w kabinie kierowcy i z zewnątrz: obsługa z zewnątrz oburęczną według normy EN 1501-1 11. Wysunięcie i wsunięcie przegrody wypychającej z kabiny kierowcy. 12. Brzęczyk ostrzegawczy z tyłu pojazdu. 13. Instalacja oświetleniowa zgodna z normą EN 1501-1, składająca się z: drugiego światła tylnego, hamowania i kierunkowskazu u góry na części tylnej z lewej i prawej strony, światła cofania, tylnego światła przeciwmgłowego, dwóch ostrzegawczych świateł obrotowych, żółtych, z kloszem ochronnym (część tylna z lewej strony + skrzynia ładunkowa z prawej strony), bocznych świateł gabarytowych. BŁOTNIKI 1. Błotniki z tworzywa sztucznego. 2. Fartuchy kół tylnych umocowane na błotnikach. LAKIEROWANIE ZABUDOWY 1. część dolna lakierowana w kolorze ramy 2. nadbudowa lakierowana w kolorze RAL 2003 ZNAKI OSTRZEGAWCZE 1. Czerwono - białe odblaskowe według normy DIN 30710 WYPOSAZENIE DODATKOWE 1. Boczne urządzenie zabezpieczające przed wjechaniem według wytycznych UE składające się z dwóch wsporników między pierwszą i drugą osią umieszczonych po obu stronach, mocowane na podwoziu, odchylane do góry. róciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym. 2. Zamocowanie łopaty i miotły. UKŁAD PODNOŚNIKA 1. Jednoczęściowa belka podnosząca, montowana na bocznych konsolach śrubowych 2. Całkowicie ocynkowana konstrukcja stalowa. 3. Proporcjonalny system hydrauliczny ze stopniowym sterowaniem dżojstikiem strony lewej i prawej. 4. Mechaniczne ryglowanie grzebienia i tarczy krzywkowej. 5. Grzebieniowa listwa zabierająca dla pojemników 2- i 4-kołowych o pojemności od 80 l do 1100 l według normy DIN. 6. Czopowe zabieraki do pojemników 4-kołowych według normy DIN. 7. 2 dżojstiki po bokach odwłoka. 8. Automatyczny układ wstrząsający. 9. Automatyczne przełączanie prędkości dla pojemników 2- i 4-kołowych. 10. Automatyczne sterowanie przeciwkolizyjne (zapobiega kolizjom pomiędzy pokrywami pojemników a mechanizmem załadunkowym). 11. Stalowy składany ześlizg, całkowicie ocynkowany. 12. Pneumatyczny otwieracz pokryw i zderzak pojemników, całkowicie ocynkowany. 13. Czasy trwania cyklu załadunkowego: a) dla pojemników o pojemności od 120-240 litrów maksymalnie: 8 sekund, b) dla pojemników 4-kołowych maksymalnie: 12 sekund. POZOSTAŁE WYMAGANIA 1. Instrukcja obsługi ze schematem hydraulicznym i schematem instalacji elektrycznej w języku polskim. 2. Katalog części zamiennych w języku polskim. 3. Nadwozie odpowiadające wytycznym normy 89 392 EWG zaopatrzone w znak CE. 4. Dane dotyczące pojemności zbiornika ładunkowego i wanny załadowczej według normy EN 1501-1. 5. Świadectwo homologacji dla kompletnego pojazdu ważne w dniu składania oferty lub dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu kompletnego. 6. Szkolenie pracowników w zakresie obsługi zabudowy. 7. Możliwość doposażenia zabudowy w system zbiórki i transportu odpadów biodegradowalnych (montaż pompy do odcieków w wannie załadunkowej odwłoka oraz zbiorników na odcieki o pojemności minimum 200 litrów). 8. Centralne smarowanie ze zbiornikiem i pompką oraz minimum 30 punktów smarnych (każdy działający niezależnie) tak zamontowanych aby zabezpieczyć odpowiednie pełne smarowanie podwozia i zabudowy. GWARANCJA I SERWIS 1. Podwozie - 36 miesięcy z limitem kilometrów 200 000; bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw (wraz z materiałami eksploatacyjnymi). Gwarancja obejmująca całość podwozia wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem. 2. Zabudowa - 36 miesięcy bez limitu kilometrów bezpłatny serwis w okresie trwania gwarancji obejmujący pełny zakres obsług i napraw z wyłączeniem oleju hydraulicznego. Gwarancja obejmująca całość zabudowy wraz z zamontowanym wyposażeniem dodatkowym i osprzętem. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: 1. Dostawy na własny koszt i miejsce wskazane przez Zamawiającego: ul. Przemysłowa 14, 97-400 Bełchatów. 2. Dostarczenie instrukcji systematycznej obsługi (codziennej, tygodniowej itd.), instrukcję obsługi i konserwacji, oraz komplet dokumentacji techniczno - ruchowej i organizacyjnej w języku polskim. 3. Odbioru i dostarczania naprawianego sprzętu z i do miejsca dostawy na koszt Wykonawcy w okresie gwarancji. 4. Dostarczenia niezbędnych regulacji i pomiarów hałasu na stanowisku pracy. 5. Dostarczenia norm zużycia paliwa, emisji spalin, dokumentów umożliwiających rejestracje maszyny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 30.12.2011 rok godz.: 09:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu- na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna za ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi realnie wpłynąć na bankowe konto - czego potwierdzenie będą stanowić wyciągi bankowe. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie ksero dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego z zgodność z oryginałem . Dokumenty, o których mowa w ppkt.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art.46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach