Przetargi.pl
Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Miasteczko Śląskie - I etap

Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 42610 Miasteczko Śląskie, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
  • Data zamieszczenia: 2017-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
    Rynek 8
    42610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
    REGON: 27625879900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Miasteczko Śląskie - I etap
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia składa się z dwóch niepodzielnych części i został opracowany na podstawie dokumentacji projektowej: Część 1. Projektu placu zabaw przy Przedszkolu Nr 3 w Miasteczku Śląskim, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego - opracowanych przez SPART S.C. Tomasz Pochylski, Bogusław Czech z siedzibą: 41-902 Bytom, pl. Słowiański 6/3; Część 2. Projektu budowlano-wykonawczego budowy placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim przy ul. Rubinowej, przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego – opracowanych przez ELCOM Marek Strugała z siedzibą: 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Dworcowa 45. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Część nr 1 - Plac zabaw przy Przedszkolu Nr 3 w Miasteczku Śląskim: tj. budowa placu zabaw dla dzieci wraz z siłownią zewnętrzną dla dorosłych 1. Głównym założeniem projektowym placu zabaw jest wydzielenie stref dla poszczególnych przedziałów wiekowych dzieci. Należy to zrealizować poprzez wykonanie nawierzchni zaprojektowanej w formie kół zróżnicowanych kolorystycznie oraz poprzez dobór odpowiednich urządzeń zabawowych dla każdej kategorii wiekowej. Na całym obszarze placu zabaw należy wykonać nawierzchnię syntetyczną elastyczną bezspoinową, zgodnie z technologią producenta. 2. Kolejnym założeniem projektowym jest przebudowa miejsca po basenie otwartym gdzie zaplanowana jest budowa siłowni zewnętrznej oraz wylanie nawierzchni bezpiecznej jako boisko do gry w koszykówkę. Plac zabaw i siłownię zewnętrzną należy odgrodzić za pomocą przęseł metalowych malowanych proszkowo o wysokości 1 m. 3. Dostawa i montaż urządzeń zawiera elementy wyszczególnione w dokumentacji projektowej (przedstawione w dokumentacji urządzenia i fotografie stanowią przykładowe wyposażenie placu zabaw i siłowni, należy zastosować urządzenia o zbieżnych parametrach); - elementy zabawowe: a) zestaw zabawowy dla dzieci najstarszych – 1 szt. b) zestaw zabawowy dla dzieci młodszych - 1 szt. c) zestaw zabawowy dla maluchów – 1 szt. d) zabawka na sprężynie jednoosobowa – 2 szt. e) zabawka na sprężynie dwuosobowa - 2 szt. f) huśtawka równoważnia – 2 szt. g) huśtawka wahadłowa podwójna – siedziska płaskie/ siedziska z oparciem/ siedziska typu kubełek – 2 szt. h) piaskownica sześciokątna z siedziskami – 2 szt. i) tablica rysunkowa – 1 szt. j) kosz do gry w koszykówkę – 1 szt. - elementy wyposażenia: k) regulamin placu zabaw – 1 szt. l) ławka z oparciem – 3 szt. m) kosz na śmieci – 3 szt. - elementy siłowni: n) orbitrek oraz narciarz – 1 szt. o) wyciąg górny oraz krzesło – 1 szt. Część nr 2 - Plac zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim przy ul. Rubinowej 1. Założeniem dokumentacji jest wybudowanie na jej podstawie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną na terenie Parku Rubina w Miasteczku Śląskim. Teren ten jest obecnie nieużytkowany i nieuporządkowany zieleniec jest porośnięty trawą. 2. Nawierzchnie placu zabaw oraz siłownie zewnętrzne w obrębie których usytuowane zostaną urządzenia należy wykonać jako nawierzchnię syntetyczną miękką ułożoną z płytek wykonanych z granulatu gumowo-poliuretanowego, wodoprzepuszczalnych w kolorze czerwonym. 3. Plac zabaw i siłownię zewnętrzną należy ogrodzić ogrodzeniem panelowym przetłaczanym, wykonanym z drutów ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo z podmurówką systemową wysokości 30 cm i łącznikiem betonowym. W ogrodzeniu należy wykonać furtkę stalową systemową ocynkowaną ogniowo oraz malowaną proszkowo. 4. Dostawa i montaż urządzeń zawiera elementy wyszczególnione w dokumentacji projektowej (przedstawione w dokumentacji urządzenia i fotografie stanowią przykładowe wyposażenie placu zabaw i siłowni, należy zastosować urządzenia o zbieżnych parametrach); - elementy siłowni: a) motyl – 1 szt. b) twister + wahadło – 1 szt. c) stepper – 1 szt. d) pylon jako regulamin siłowni – 1 szt. - elementy zabawowe: e) zestaw rekreacyjny dwuwieżowy z dwiema zjeżdżalniami – 1 szt. f) huśtawka ze siedziskiem typu bocianie gniazdo – 1 szt. g) ścianka wspinaczkowa wielofunkcyjna sześciościenna – 1 szt. h) kiwak 4 osobowy – 1 szt. i) karuzela talerzowa stojąca – 1 szt. j) huśtawka rodzinna – 2 szt. - elementy wyposażenia: k) pylon – regulamin placu zabaw – 1szt, l) ławki – 4 szt. m) kosz na śmieci – 3 szt. n) stojak na rowery – 1 szt. 3. Szczegółowy zakres poszczególnych robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, przedmiarem robót. Całość robot należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym zagospodarowanie placów zabaw wraz z urządzeniami należy realizować zgodnie z normą PN–EN 1176 oraz normą PN-EN 1177. 4. Jeżeli zastosowanie tzw. urządzeń równoważnych wiąże się z koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, strona wnioskująca ponosi pełną odpowiedzialność za dokonanie tych zmian, związaną z tym koordynacje międzybranżową oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń. 5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia oddzielnie dla każdej części, wykona również: 1) plan BIOZ, 2) ogrodzenie i oznakowanie placu budowy i terenu zaplecza, 3) organizację placu budowy, 4) wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, 5) organizację ruchu drogowego, 6) zapewnienie obsługi geodezyjnej, 7) dokumentację geodezyjną zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobów mapowych), sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielnie funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 3 egzemplarzach, 8) wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, 9) wszelkie badania i próby, 10) przywróci teren i nawierzchnie przyległe do obiektu do stanu pierwotnego, 11) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 12) inne czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. II. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: dla Części nr 1 oraz dla Części nr 2 zamówienia: - układanie nawierzchni poliuretanowej - minimum 2 osoby, - układanie kostki brukowej - minimum 2 osboby. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia,  wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu,  podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Złożone ww. dowody stanowić będą załączniki do umowy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego: • za nieprzedstawienie w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania dowodów opisanych w pkt. 3 w wysokości 150,00 zł za każdy dzień roboczy spóźnienia od terminu wyznaczonego w wezwaniu; • za naruszenie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace opisane w pkt. 1 w wysokości 2.500,00 zł, za każdy przypadek naruszenia. 5) Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności. 6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach