Przetargi.pl
Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Rokietnica w ramach projektu pod nazwą „Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”.

Gmina Rokietnica ogłasza przetarg

  • Adres: 62090 Rokietnica, ul. Golęcińska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8960-600 , fax. 61 8145-082
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rokietnica
    ul. Golęcińska 1
    62090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8960-600, fax. 61 8145-082

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozwój elektronicznych systemów obsługi obywateli oraz systemów wspomagających funkcjonowanie Gminy Rokietnica w ramach projektu pod nazwą „Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Opracowanie i wdrożenie elektronicznych systemów informatycznych zintegrowanych z ePUAP oraz z działającymi w UG w Rokietnicy systemami dziedzinowymi RADIX, umożliwiających wykorzystanie opracowanych i wdrożonych elektronicznych formularzy usług publicznych oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem usługi umożliwiającej przeprowadzenie konsultacji społecznych on-line, w tym : 1) Utworzenie (opracowanie i wdrożenie) systemu Elektronicznego Biura Obsługi Interesanta, pełniącego role Portalu Komunikacji On-line (zakup licencji wraz z wdrożeniem) obejmujące m.in.: a) Utworzenie zintegrowanego systemu płatności elektronicznych (zakup licencji wraz z wdrożeniem) b) Wdrożenie brokera integracyjnego umożliwiającego używanie profilu zaufanego i podpisu elektronicznego do logowania w module obsługi interesanta. Wdrożenie funkcji obsługi profilu zaufanego. c) Zakup licencji oraz wdrożenie platformy usług publicznych udostępniających dane z systemów dziedzinowych. 2) Opracowanie formularzy e-usług obejmujące m.in: a) Integrację systemów z systemami dziedzinowymi umożliwiającą obsługę e-usług poprzez wykorzystanie e-formularzy oraz pełną automatyzację wypełniania e-formularzy podatkowych z bazy programów dziedzinowych. 3) Utworzenie systemu elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z systemami dziedzinowymi oraz platformą ePUAP i Biuletynem Informacji Publicznej (zakup licencji wraz z wdrożeniem), obejmujące m.in.: a) Zakup oprogramowania i licencji do serwera dedykowanego do obsługi systemu EOD i integrację z funkcjonującą bazą dziedzinową oraz EBOI. Zamówienie obejmuje: system operacyjny, 60 licencji dostępowych, silnik baz danych oraz konfigurację. Stworzenie węzłów infrastruktury teleinformatycznej, tworzenie wszystkich niezbędnych interfejsów. b) Stworzenie szyny usług integrującej usługi ePUAP, EOD i systemy dziedzinowe. 4) Zakup oprogramowania – edytor służący do opracowania aktów prawnych stanowionych na szczeblu gminy w formacie umożliwiającym mieszkańcom przeszukiwanie ich treści. 5) Opracowanie Multimedialnej instrukcji korzystania z e-usług wdrażanych w ramach projektu. 6) Wdrożenie narzędzia administracyjnego służącego Centralnemu Zarządzaniu Hasłami Systemowymi 7) Zakup licencji wraz z wdrożeniem usługi umożliwiającej przeprowadzenie konsultacji społecznych on-line. 8) Szkolenia w zakresie obsługi wdrażanych systemów. 2. Zakup licencji i wdrożenie usługi umożliwiającej uzyskanie dostępu do informacji publicznej dotyczącej Rady Gminy wraz z szkoleniem w zakresie obsługi. 2. Zakup sprzętu niezbędnego do wdrożenia elektronicznych systemów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy Formularz rzeczowo-finansowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach