Przetargi.pl
Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozszerzenie licencji na system Mdok, świadczenie asysty technicznej systemów Mdok i KSAT, opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemach Mdok i KSAT oraz wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Dla części I:
    1. Rozszerzenie posiadanej przez Zamawiającego licencji na System Obsługi Spraw i Dokumentów Mdok.
    2. Świadczenie asysty technicznej systemu Mdok.
    W ramach usługi asysty technicznej systemu Mdok Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Mdok, a w szczególności:
    1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy dwudniowego szkolenia dla administratorów systemu Mdok w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
    2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;
    3) modyfikacji systemu Mdok w terminie:
      a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
      b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
    4) aktualizacji systemu Mdok z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
    5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej systemu Mdok -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
    6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu Mdok przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
    7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu Mdok -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
    8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu Mdok -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmiany;
    9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu Mdok;
    10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu Mdok, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
    11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu Mdok;
    12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu Mdok; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
    13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych funkcjonalności lub rozszerzeń systemu Mdok, a także nowych rozwiązań technologicznych;
    14) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z systemami: KSAT i SOWA -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje;
    15) dostosowywania systemu Mdok w celu wymiany danych z innymi programami i systemami wskazanymi przez Zamawiającego;
    16) przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego jednodniowej wizyty konsultacyjno-szkoleniowej po każdej zmianie wersji systemu Mdok -- w terminie 14 dni od dokonania zmian.
    3. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie Mdok:
    1) przygotowanie metryk spraw -- zgodnie z wymaganiami Zamawiającego;
    2) przygotowanie funkcjonalności składania podpisu kwalifikowanego;
    3) możliwość przywracania zamkniętych wątków spraw;
    4) możliwość przejmowania wątków spraw przez przełożonego;
    5) rozbudowanie formularzy o pola wielokrotne;
    6) możliwość przypisania JRWA i komórek organizacyjnych dla dokumentów nie tworzących akt sprawy;
    7) opcja oznaczenia dokumentów inicjujących i zamykających sprawę;
    8) wyszukiwanie i sporządzanie listy przesyłek bez pełnego odwzorowania cyfrowego;
    9) umożliwienie wybierania adresatów dekretacji z drzewa komórek organizacyjnych;
    10) przełączanie trybu podpisywania (kartą lub certyfikatem wewnętrznym) w oknie podpisywania;
    11) wyświetlanie przy kursorze myszy liczby zaznaczanych pozycji;
    12) możliwość określenia sposobu załatwienia zakańczanej sprawy;
    13) możliwość tworzenia listy dla gońców z adresatów usuniętych z listy pierwotnej;
    14) udostępnianie sprawy z określeniem jaka cześć dokumentacji ma zostać udostępniona;
    15) wprowadzenie dodatkowych metadanych dla dokumentu: brak pełnego odwzorowania cyfrowego, typ nośnika.
    4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia.
    Dla części II:
    1. Świadczenie asysty technicznej systemu KSAT w zakresie modułów: ASA, RS, ORG, CKK, EWD, EK, PL, BUD, BUD[SPR], CRU, DM.
    W ramach usługi asysty technicznej systemu KSAT Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu KSAT, a w szczególności:
    1) przeprowadzenia w siedzibie Wykonawcy trzydniowego szkolenia dla administratorów systemu KSAT oraz jednodniowego szkolenia dla administratorów bazy danych w terminie i zakresie uzgodnionym z Zamawiającym;
    2) przekazania Zamawiającemu pełnego, aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy;

    3) modyfikacji systemu KSAT w terminie:
      a) 7 dni przed dniem wejścia w życie przepisu, dla którego ustalono vacatio legis,
      b) 14 dni od dnia ogłoszenia w przypadku przepisów, dla których nie ustalono vacatio legis;
    4) aktualizacji systemu KSAT z zachowaniem funkcjonalności opracowanych wcześniej specjalnie dla Zamawiającego oraz integracji z innymi programami i systemami;
    5) przekazywania Zamawiającemu kompletnej i aktualnej dokumentacji użytkowej modułu systemu KSAT -- każdorazowo po jego modyfikacji lub aktualizacji -- w terminie 7 dni roboczych od dokonania zmian;
    6) przyjmowania zgłoszeń awarii, usterek i niestabilnej pracy systemu KSAT przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, za pośrednictwem portalu zgłoszeń serwisowych udostępnionego przez Wykonawcę;
    7) usuwania awarii, usterek i przyczyn niestabilnej pracy systemu KSAT -- w terminie do końca pierwszego dnia roboczego następującego po dniu dokonania zgłoszenia;
    8) przekazywania Zamawiającemu pełnego i aktualnego opisu tabel i pól bazy danych systemu KSAT -- każdorazowo po zmianie struktury bazy danych -- w terminie 7 dni od dokonania zmian;
    9) udzielania Zamawiającemu w godzinach pracy Urzędu nielimitowanej telefonicznej pomocy konsultacyjnej i doradczej (hot-line) związanej z funkcjonowaniem systemu KSAT;
    10) udzielania pomocy w wyjaśnianiu i usuwaniu skutków błędów popełnionych przez pracowników Zamawiającego w trakcie eksploatacji systemu KSAT, w tym pomocy w odtwarzaniu bazy danych;
    11) wsparcia technicznego w przypadku konieczności reinstalacji oprogramowania i bazy danych systemu KSAT;
    12) udostępnienia Zamawiającemu -- w dowolnej formie -- wglądu do informacji o dokonanych przez Wykonawcę czynnościach administracyjnych na bazie danych systemu KSAT; informacje te będą zawierać wskazanie osoby wykonującej czynności oraz określenie czasu i zakresu wykonanych czynności;
    13) przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji na temat nowych modułów systemu KSAT, a także nowych rozwiązań technologicznych;
    14) dostosowywania systemu KSAT w celu wymiany danych z systemem Mdok -- w zakresie, w jakim taka wymiana danych już funkcjonuje.
    2. Opracowanie dodatkowych funkcjonalności w systemie KSAT:
    1) umożliwienie wydruków informacji o działkach, budynkach i lokalach z pliku SWDE;
    2) stworzenie w module EWD rejestru zaświadczeń wydawanych mieszkańcom w związku ze zmianami adresowymi, wraz z możliwością przeglądania rejestru i wykonywania raportów.
    3. Wykonanie prac konfiguracyjnych w systemie KSAT:
    1) skonfigurowanie nowego rejonu dla księgowości podatkowej (rejon 28);
    2) skonfigurowanie dekretacji do księgi głównej dokumentów z modułu MAJ w zakresie ewidencji GRUNTY;
    3) poprawienie tabeli skojarzeń kontrahentów i adresów wykorzystywanej przy imporcie rachunków geodezyjnych z sytemu OŚRODEK;
    4) wykonanie kopii bazy danych systemu KSAT dla celów testowych i szkoleniowych, wraz z przygotowaniem dokumentacji tego procesu.
    4. Przejęcie na siebie odpowiedzialności materialnej za wszelkie skutki finansowe wynikające z jakichkolwiek roszczeń właścicieli praw autorskich wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), powstałych w związku realizacją przedmiotu zamówienia

  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    dla części I: 8.000 zł
    dla części II: 4.000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach