Przetargi.pl
RozbudowaDPNr1756O Chróścina–PNW–od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu(przejazd kolejowy)wraz z rozbudową odc. drogi do bramy gł. jednostki wojskowej w m. PNW–remont odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina)

Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Książąt Opolskich 27
    45-005 Opole, woj. opolskie
    REGON: 531421584
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    RozbudowaDPNr1756O Chróścina–PNW–od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu(przejazd kolejowy)wraz z rozbudową odc. drogi do bramy gł. jednostki wojskowej w m. PNW–remont odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1756 O na odcinku DW 429 - Chróścina. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 1800 m. Zamówienie należy wykonać w całości.Zadanie swoim zakresem obejmuje:- roboty pomiarowe,- frezowanie planimetryczne średnio 2 cm – odcinkowo,- skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,- ułożenie warstwy wyrównawczej z frezowiny,- skropienie emulsją warstwy frezowiny,- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,- uzupełnienia poboczy frezowiną gr. 9 cm,- szczegółowy zakres i wymagania określono w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). 2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:- dostarczenia w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy; - opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ);- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem);- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót;- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót;- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu,- zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania;- Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazany wraz z dokumentacją powykonawczą).Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.4. Uwaga !!! Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.Podstawą zamówienia są dane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:- minimalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące, - maksymalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 zł ( słownie: pięć tysięcy pięćset złotych i zero groszy ).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert i utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust 2 ustawy Pzp.Wadium może być wniesione wg wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Nazwa beneficjenta: Powiat Opolski – Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu, 45-005 Opole, ul. Książąt Opolskich 27.Wadium wnoszone w pieniądzu należy dokonać przed terminem składania ofert przelewem na rachunek Zamawiającego nr 94 1020 3668 0000 5902 0015 8857 z dopiskiem: "Wadium dot. „Remont drogi na odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina).” - dot. zam. nr SD.261.14.2022.EW,a dowód przelewu złożyć wraz z ofertą.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy powszechne . W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 ppkt a IDW rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. O wpłaceniu wadium w formie pieniężnej w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego dlatego ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:a) Wykonawca musi posiadać średni roczny przychód w obszarze objętym zamówieniem tj. w zakresie robót budowlanych, za ostatnie 3 lata obrotowe,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości co najmniej 400 000,00 zł.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - warunek określony powyżej musi spełniać jeden z Wykonawców.3) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat, o wartości min. 300 000,00 zł,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- jedno zadanie (robotę) zawierające wykonanie min. 4 000 m2 nawierzchni asfaltobetonowej (na drogach klasy min. L).Powyższe doświadczenie winno być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone:- kierownik budowy i robót drogowych – min. 5 lat stażu pracy i min. 3 lata pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień, - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w branży drogowej.c) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi narzędziami i urządzeniami, wymaganymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), w tym co najmniej:- koparka samojezdna - 1 szt.- samochód samowyładowczy - 2 szt.- płyta do zagęszczania - 1 szt.- układarka do mas bitumicznych - 1 szt.- walce do mas bitumicznych - 2 szt.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:- warunek określony w ppkt. a Wykonawcy muszą spełniać łącznie,- warunek określony w ppkt. b Wykonawcy muszą spełniać łącznie,- warunek określony w ppkt. c Wykonawcy muszą spełniać łącznie.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach