Przetargi.pl
Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10357 Olsztyn, ul. Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 322 966 , fax. 895 322 979
  • Data zamieszczenia: 2018-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78
    10357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 322 966, fax. 895 322 979
    REGON: 29573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania Zadanie nr 1 - polegające na rozbudowie zintegrowanego systemu informatycznego (HIS), zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług oraz modernizacja istniejącej serwerowni Zadanie nr 2 – polegające na rozbudowie istniejącej sieci strukturalnej (LAN) oraz Wi-Fi w obiektach SPZGiChP w bryłach A, B, C i E) zgodnie z dokumentacją projektową pracowni projektowej „ASTEL” Adam Suplewski z Olsztyna pn.: „Rozbudowa sieci logicznej i dedykowanej sieci elektrycznej”. Zadanie 3 – polegające na dostawie sprzętu komputerowego (komputerów, laptopów, monitorów) i innych urządzeń elektronicznych wraz z montażem, uruchomieniem i szkoleniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 30 000,00 zł dla Zadania nr 2 - 1 500,00 zł dla Zadania nr 3 - 4 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 29.08.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem: „WADIUM – Rozbudowa zintegrowanego systemu informatycznego (HIS) oraz zwiększenie funkcjonalności istniejących i uruchomienie nowych e-usług, modernizacja istniejącej serwerowni, rozbudowa sieci LAN i WiFi oraz zakup sprzętu komputerowego.” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił w tym zakresie wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy, 2. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy, Załącznik Nr 2a – Przedmiar robót (w zależności od zadania na które jest składana oferta). 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie w zakresie stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) – załącznik nr 10,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach