Przetargi.pl
ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I

Gmina Krośnice ogłasza przetarg

  • Adres: 56-320 Krośnice, ul. Sportowa 4/20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3846019 , fax. 071 3846015
  • Data zamieszczenia: 2014-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krośnice
    ul. Sportowa 4/20 4/20
    56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3846019, fax. 071 3846015
    REGON: 93193470400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krosnice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA ZESPOŁU SZKÓŁ W BUKOWICACH - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. Roboty budowlane polegające na rozbudowie Zespołu Szkół w Bukowicach - Etap I (roboty budowlane wraz z niezbędnymi przyłączami i instalacjami), w tym: a) rozbiórka starego budynku szkoły; b) budowa segmentu A, w tym: b1) budowa segmentu A stan surowy zamknięty b2) budowa segmentu A prace wykończeniowe c) dobudowa do segmentu C obiektu przyszłej kotłowni wraz z zapleczem; 1.2. Roboty adaptacyjno - dostosowawcze w istniejącym obiekcie szkoły konieczno do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w szczególności: a) Parter: - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej - Podbicie ław fundamentowych pod ścianami istniejącego budynku. - Drzwi pomiędzy pomieszczeniami 116 i 107 zastosować jako wahadłowe. - Wykonanie schodów zewnętrznych przy klatce schodowej KS2 oraz wydzielenie klatki schodowej KS2 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 2.11.1 188-194 przedmiaru robót) - Wymiana okien O7 (dotyczy wszystkich kondygnacji) (poz. 264 przedmiaru robót) - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną b) Piętro: - Wykonanie dojść z pomieszczenia 201 oraz komunikacji ogólnej w segmencie A do komunikacji w segmencie B - Dostosowanie drzwi w segmencie B w taki sposób aby nie zawężały drogi ewakuacyjnej (dotyczy wszystkich kondygnacji). - Dostosowanie kanałów wentylacji mechanicznej. - Dostosować zaprojektowane instalacje sanitarne, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną Wykonawca dokona rozbiórki istniejącej drogi przeciwpożarowej z należytą starannością. Materiał pozyskany z rozbiórki oraz uzupełniony o niezbędne ilości wynikające z dokumentacji projektowej zostanie zastosowany do wybudowania projektowanej drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym. Zamawiający oczekuje wykonania drogi przeciwpożarowej wraz z placem manewrowym w technologii tłuczniowej. 1.2. Uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLAJĄ ZAŁĄCZNIKI: Załącznik Nr 9 do SIWZ specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 10 do SIWZ dokumentacja projektowa Załącznik Nr 11 do SIWZ przedmiar robót oraz zalecane obmiary pobrane z natury (zalecana wizja terenowa Wykonawcy) na miejscu przyszłej budowy. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Zawarte w przedmiarze robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie całości robót wynikających z dokumentacji projektowej w ramach etapu I objętego niniejszym zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru i obmiaru robót, jak również wszystkie pozostałe roboty lub prace, bez których nie można wykonać zamówienia, między innymi: wszelkie roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, telefon), dozorowania budowy, odtworzenia dróg, chodników, wywozu nadmiaru gruntu, sporządzenia projektu BIOZ, projektu organizacji robót, prac geodezyjnych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą mieć wpływ na prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu zamówienia i uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym również roboty niewymienione wyraźnie lub bezpośrednio w dokumentacji projektowej, a konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia (pozycja w harmonogramie rzeczowo - terminowo - finansowym - załącznik nr 12 do SIWZ w pkt. 7 Roboty inne nie wymienione w harmonogramie, a niezbędne dla wykonania obiektu.). Przedmiot zamówienia obejmuje również inne obowiązkowe prace związane z: 1. Zapewnieniem obsługi geodezyjnej oraz wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego zakresu robót. 2. Wykonawca będzie zobowiązany zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym oraz powierzyć kierowanie robotami osobom posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności: a) Konstrukcyjno - budowlanej, b) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uzyskanie zgody zarządcy drogi na zajęcie pasa drogowego. 4. Odpowiednim zabezpieczeniem terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. 5. Zaopatrzeniem budowy w energię elektryczną, wodę, odprowadzenie ścieków i utylizacja odpadów. 6. Zapewnieniem dozoru placu budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót. 7. Przekazaniem obiektu do eksploatacji. 8. Opracowaniem powykonawczej dokumentacji technicznej oraz opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania obiektu sporządzonych w języku polskim, w tym również instrukcji p.poż obiektu wraz z oznakowaniem dróg ewakuacyjnych oraz wyposażeniem w niezbędny sprzęt gaśniczy. 9. Przekazaniem stosowanych atestów na wbudowane materiały i gwarancji. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem. 2.1 Pozostałe wymagania ogólne i gwarancyjne. 1. Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualny atest higieniczny i certyfikat dopuszczający do stosowania w budownictwie. 2. Przy wykonywaniu robót budowlanych niezbędne jest zachowanie wszystkich wymogów jakościowych, technicznych i bezpieczeństwa określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy w terminach: 1) wykonanie robót budowlanych (w tym materiały użyte do ich wykonania) na okres co najmniej 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru finalnego (końcowego) przedmiotu zamówienia, 2) wbudowane urządzenia i maszyny na okres nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia dokonania odbioru finalnego (końcowego) przedmiotu zamówienia 4. Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w tej dokumentacji. 5. Zamawiający zastrzega konieczność udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom w sytuacji przystąpienia przez Zamawiającego do realizacji zakresu robót wyłączonych z przedmiotowego postępowania. 6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 120.000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krosnice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach