Przetargi.pl
Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Śremie wraz z doposażeniem

POWIAT ŚREMSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612837001 , fax. 612829321
  • Data zamieszczenia: 2023-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT ŚREMSKI
    Mickiewicza 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612837001, fax. 612829321
    REGON: 631257928
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-srem.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Zespołu Szkół Specjalnych oraz Zespołu Szkół Technicznych w Śremie wraz z doposażeniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa, przebudowa i nadbudowa dwóch budynków szkolnych w sposób umożliwiający wydzielenie dodatkowych pomieszczeń lekcyjnych oraz pomieszczeń pomocniczych. Zakres prac obejmuje: - roboty przygotowawcze obejmujące przygotowanie terenu pod budowę, roboty rozbiórkowe, - roboty budowlane związane ze stanem surowym budynku, obejmujące wykonanie fundamentów żelbetowych, budowę ścian zewnętrznych z pustaków ceramicznych, wykonanie stropów między-kondygnacyjnych z płyt SMART i SPK, stropodachu na stropie prefabrykowanym z płyt SMART i SPK, z warstwami spadkowymi wykonanymi ze styropianu i wełny mineralnej oraz pokryciem papą termozgrzewalna, wykonanie schodów i windy.- roboty wykończeniowe, - roboty instalacyjne sanitarne i elektryczne.- zakup, dostawa i montaż doposażenia budynków, zgodnie z załącznikiem Nr 11 do SWZ.Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z opisami zawartymi w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 75 000.00 PLN (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100 PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Śrem 31 1020 4027 0000 1002 1396 6611 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Powiat Śremski ul. Adama Mickiewicza 17, 63-100 Śrem;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o które ubiega się Wykonawca tj. wykażą, że:1) posiadają środki finansowe w kwocie co najmniej 3.500 000 zł lub posiadają zdolność kredytową w takiej wysokości,2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 2.000 000 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowejO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. wykażą że:1) wykonali należycie nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną na obiektach użyteczności publicznej na kwotę co najmniej 3.500 000 złotych brutto.2) dysponują co najmniej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w branży konstrukcyjnej.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach