Przetargi.pl
Rozbudowa Szpitalnego Systemu Informatycznego Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. o funkcjonalność jego integracji z Regionalnym Centrum Informacji Medycznej. Znak sprawy SZP/380/25/2014.

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2014-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa Szpitalnego Systemu Informatycznego Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. o funkcjonalność jego integracji z Regionalnym Centrum Informacji Medycznej. Znak sprawy SZP/380/25/2014.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa Szpitalnego Systemu Informatycznego Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. o funkcjonalność jego integracji z Regionalnym Centrum Informacji Medycznej Przedmiotem zamówienia jest integracja systemu informatycznego Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o.o. z warstwą regionalną PSIM, ujęta w projekcie pn.: Kompleksowa informatyzacja Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o.o. jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - PSIM. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze szczegółowymi zapisami SIWZ oraz Załącznikiem nr 1 do SIWZ zawierającym niezbędne informacje do zapewnienia prawidłowej wymiany danych z RCIM. W ramach integracji będącej przedmiotem zamówienia wymagane jest zrealizowane następujących zadań i komponentów: 1.Uruchomienie bezpiecznego kanału VPN. W ramach zadania przewiduje się: usługi związane z konfiguracją bezpiecznego kanału VPN niezbędnego do integracji. Kanał VPN powinien zostać uruchomiony w oparciu o istniejący router PaloAlto PA-500 a w przypadku braku możliwości uruchomienia takiego połączenia za pomocą tego urządzenia, dostarczenie i skonfigurowanie odpowiedniego urządzenia wraz ze specjalizowanym oprogramowaniem (z 3 letnią gwarancja i serwisem urządzenia i oprogramowania), usługi związane z przeprowadzeniem testu kanału VPN 2.Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji z komponentami PSIM w obszarze Rejestracja pacjentów do jednostek służby zdrowia (e-Rejestracja). Przewiduje się integrację w zakresie modułów: Przychodnia, Pracownie diagnostyczne oraz Ruch chorych. 3.Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji z komponentami PSIM w obszarze Udostępnienie Elektronicznego Rekordu Pacjenta (ERP - Elektroniczny Rekord Pacjenta).Przewidujemy integrację w zakresie modułów: Obsługa dokumentacji medycznej, Przychodnia oraz Pracownie diagnostyczne. 4.Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji z komponentami PSIM w obszarze Udostępnienie Regionalnego Rejestru Danych Ratunkowych (RRDR - Regionalny Rejestr Danych Ratunkowych). Przewidujemy integrację w zakresie modułów: Obsługa dokumentacji medycznej, Przychodnia oraz Ruch Chorych. 5.Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji z komponentami PSIM w obszarze Wymiana elektronicznych informacji medycznych pomiędzy jednostkami opieki zdrowotnej (EPW-ZOZ Elektroniczna Platforma Współpracy ZOZ). Przewidujemy integrację w zakresie Obsługa zleceń (oddziały i poradnie), Obsługa dokumentacji medycznej, Pracownie diagnostyczne (w tym system radiologiczny) oraz Obsługa archiwizacji. 6.Przystosowanie oprogramowania lokalnego do wymiany informacji z komponentami PSIM w pozostałych obszarach - w szczególności komunikacja związana z zasilaniem danymi: Regionalnego portalu informacyjnego i Elementów systemu regionalnego związanych z monitoringiem zasobów i stanu regionalnego systemu ochrony zdrowia. Przewiduje się integrację w zakresie: Systemu Informowania Kierownictwa oraz wybranych modułów administracyjnych i medycznych - w zależności od przyjętego zakresu sprawozdawanych danych (szacunkowo 3 moduły). Interfejs lokalny powinien umożliwić konfigurację w zakresie obsługi automatycznego odrzucania żądań przygotowania danych w wybranych zakresach (głównie finansowo-księgowych) w ramach obszarów merytorycznych których dotyczą. Możliwość blokady danego zestawienia i/lub całego obszaru merytorycznego. 7.Przeprowadzenie konfiguracji niezbędnych do uruchomienia i uruchomienie infomatów oraz specjalizowanych stanowisk w archiwum dokumentacji (do udostępniania skanowanych dokumentów). Przewidujemy konfigurację 1 infomatu i 1 stanowiska w archiwum. Informacje dodatkowe 1.Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ realizowany jest w ramach projektu pt.: Kompleksowa informatyzacja Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o.o. jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej - PSIM realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013, Oś priorytetowa III - Społeczeństwo informacyjne, Działanie 3.1 Społeczeństwo informacyjne na podstawie umowy o dofinansowanie nr: UDA-RPPK.03.01.00-18-001/13-00 z dnia17.12.2013 r. 2.Zamawiający oświadcza, że posiada Zintegrowany System Informatyczny InfoMedica produkcji firmy Asseco Poland S.A. oraz zintegrowany z nim system radiologiczny RIS produkcji firmy TMS oraz PACS produkcji firmy Agfa obsługujący pracownię RTG. Zamawiający informuje, iż nie dysponuje dokumentacją techniczną w/w systemów w tym w szczególności informacjami określającymi stosowanych w tych oprogramowaniach protokołów wymiany danych jak również opisów stosowanych w tych oprogramowaniach interfejsów wymiany danych. Zamawiający nie dysponuje również kodami źródłowymi tych programów. 3.Zamawiający wymaga, aby do realizacji zamówienia Wykonawca ustanowił pełnomocnika (Kierownika Projektu) uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym (jedyny punkt kontaktu pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym) Termin i realizacja zamówienia: Dostawa i wdrożenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego - Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. w terminie do 12.09.2014r. od dnia podpisania umowy w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35. Termin płatności: Wymagana płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana przelewem po oddaniu do eksploatacji przedmiotu zamówienia, a także przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu w terminie do 30 dni. Za datę oddania do eksploatacji przedmiotu zamówienia rozumie się: dostarczenie, wdrożenie integracja uruchomienie i dokonanie bezpłatnego przeszkolenia obsługi przy odbiorze technicznym przedmiotu zamówienia w Centrum Medycznym w Łańcucie Sp. z o. o. Warunki gwarancji i serwisu: 1.Zapewnienie usług z zakresu serwisu i nadzoru nad funkcjami realizującymi wymianę danych z PSIM w okresie 12 miesięcy od uruchomienia interfejsów. Usługa ma być realizowana w szczególności poprzez: a)zapewnienie co najmniej jednokrotnej wizyty w danym miesiącu w siedzibie Zamawiającego w celu weryfikacji poprawności działania funkcji wymiany danych b)zapewnienie interwencji serwisowej w ciągu 48 godz. od zgłoszenia usterki c)zapewnienie aktualizacji oprogramowania w przypadku pojawienia się nowej wersji specyfikacji interfejsów lub zmian przepisów prawa - dotyczy przypadku kiedy zmiana może powodować konieczność ponownej konfiguracji i przetestowania działania d)bezpłatne udostępnienie uaktualnień (nowych wersji) - dotyczy także nie związanych ze zmianą specyfikacji interfejsów lub zmian przepisów prawa np. zmiany w zakresie graficznego interfejsu użytkownika e)zdalne (telefon lub e-mail, www) wsparcie techniczne w zakresie rozwiązywania problemów z dostarczonym oprogramowaniem f)usuwanie awarii, wad oprogramowania: -w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania (w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika) i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności, w wyniku których niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem oprogramowania: -czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) wynosi 1 dzień roboczy; -czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania wyniesie do 3 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; -w pozostałych przypadkach: -czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; -czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; -w wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym Oferty równoważne Rozwiązania równoważne: 1.Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2.Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w §4, których parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia są identyczne lub nie gorsze, niż wskazane w SIWZ. 3.Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4.Wykonawca, który powoła się na rozwiązanie równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wartość przedmiotu zamówienia powyżej 30 000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45 Wadium w kwocie: 1 640,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 20.08.2014r. do godz. 10.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach