Urząd Komunikacji Elektronicznej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 18/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5349259, 5349169 , fax. 022 5349341
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20 18/20
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5349259, 5349169, fax. 022 5349341
REGON: 01751079400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Systemu Zarządzania Widmem Częstotliwości P-WID o obsługę wniosków o wydanie pozwolenia radiowego dla systemów służby stałej satelitarnej, dodatkowe funkcjonalności dla systemów służby stałej typu punkt-punkt oraz o obsługę wniosków o wydanie pozwolenia radiowego dla wielosystemowych stacji radiokomunikacyjnych systemów o strukturze komórkowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Systemu Zarządzania Widmem Częstotliwości P-WID o: 1) obsługę wniosków o wydanie pozwolenia radiowego dla systemów służby stałej satelitarnej, w tym procedur inżynierskich, wspomagających proces obsługi wniosków z uwzględnieniem kompatybilności między systemami służby stałej; 2) dodatkowe funkcjonalności dla systemów służby stałej typu punkt-punkt; 3) obsługę wniosków o wydanie pozwolenia radiowego dla wielosystemowych stacji radiokomunikacyjnych systemów o strukturze komórkowej (GSM, UMTS, CDMA), z możliwością współpracy z podsystemem inżynierskim do analiz kompatybilnościowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722620009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p. oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek oceniany będzie łącznie). Dokumenty potwierdzające spełnienie niniejszego warunku ma obowiązek złożyć Ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie niniejszego warunku. Wykonawca dla spełnienia powyższego warunku powinien posiadać doświadczenie w wykonaniu zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (tj. przed dniem 17 czerwca 2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie systemu informatycznego wykorzystywanego do wspierania administracyjnych lub technicznych procesów związanych z gospodarką widmem częstotliwości radiowych. Wartość wskazanego zamówienia nie może być mniejsza niż 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy PLN - z podatkiem VAT).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunku III.2)1): 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt III.2)2): 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 1), zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uke.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA.
Dodano: 2016-05-24 - Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA - 1 szt.
Dodano: 2016-05-05 - Wykonanie usługi polegającej na modernizacji oprogramowania analizatora milRAXA - 1 szt.
Dodano: 2016-04-13 - Opieka serwisowa i powdrożeniowa w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP
Dodano: 2016-01-05 - Modernizacja systemu SPD PSH wraz ze świadczeniem usługi asysty technicznej
Dodano: 2015-10-30 - Aktualizacja systemu desktop Platforma MHP 2012, aplikacji desktop Ujęcia wód podziemnych 2012 i aplikacji desktop MHP Karto 2012, działających w środowisku GIS wykorzystywanym przez Zamawiającego wraz z usługą wsparcia technicznego
Dodano: 2015-10-15 - Usługa wykonania integracji pomiędzy systemem HIS a portalem e-kolejkowanie
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie i wdrożenie Systemu RWDZ
Dodano: 2015-04-30 - Modyfikacja oprogramowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Straży Miejskiej m.st. Warszawy w zakresie automatyzacji anonimizacji danych osobowych.
Dodano: 2015-03-09 - MODERNIZACJA PULPITU DYSPOZYTORA
Dodano: 2014-11-14