Przetargi.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego- montaż punktów kamerowych na terenie Miasta Krakowa w trybie zaprojektuj i wybuduj

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-586 Kraków, Centralna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126167419 , fax. 126167417
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
    Centralna 53
    31-586 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126167419, fax. 126167417
    REGON: 357116163
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zikit.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego- montaż punktów kamerowych na terenie Miasta Krakowa w trybie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)Przedmiotem niniejszego zamówienia jest robota budowlana polegająca na budowie punktów kamerowych na terenie Miasta Krakowa w formule „zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na 4 części oraz układanie kabli światłowodowych/FTP w budowanej oraz istniejącej kanalizacji kablowej ZIKiT:Część 1 obejmuje obszar I: Sukiennice ( od strony pomnika Adama Mickiewicza);Sukiennice ( od strony Ratusza);Sukiennice ( od ul. św. Jana);Rynek Gł./Szewska PTZ; Rynek Gł./Szewska (kamera wysokiej rozdzielczości);Rynek Gł./Szczepańska; Rynek Gł./Floriańska PTZ; Rynek Gł. Floriańska (kamera wysokiej rozdzielczości);Grodzka/Pl. Wsz. Świętych; Teatr Bagatela (Krupnicza); Część 2 obejmuje obszar II: Rynek Gł.21/Bracka1; Rynek Gł./Grodzka; Mały Rynek ( Stolarska 2/Sienna 7); Mały Rynek 5; Mały Rynek (Plac Mariacki); Floriańska/Tomasza; Floriańska/Pijarska; Sławkowska 17/Marka; Karmelicka 1; Jana/Pijarska; Część 3 obejmuje obszar III : Franciszkańska/Zwierzyniecka (Filharmonia) – słup oświetleniowy; Franciszkańska ( okno papieskie) – słup oświetleniowy; Franciszkańska ( przy Placu Wsz. Św.) – słup trakcyjny; Dominikańska ( przy ul. Stolarskiej) – słup oświetleniowy; Grodzka (przy ul. Poselskiej) – słupek oznakowania pionowego; Idziego ( przy ul. Grodzkiej) – słupek oznakowania pionowego; Basztowa/Pawia – słup oświetlenia ulicznego; Basztowa ( przy Urzędzie Wojewódzkim) –słup oświetlenia ulicznego; Basztowa (przy NBP) – słup oświetlenia ulicznego; Basztowa ( przy ASP) – słup oświetlenia ulicznego; Plac Matejki (na wysokości ul. Kurniki) – słup oświetlenia ulicznego; Pawia/Kurniki – słup trakcyjny; Długa/Szlak- słup sygnalizacji świetlnej; Długa/ al. Słowackiego – słup sygnalizacji świetlnej; Królewska/al. Mickiewicza – słup sygnalizacji świetlnej; Dietla/Wielopole - słup sygnalizacji świetlnej; Dietla /Starowiślna - słup sygnalizacji świetlnej; Bulwar Czerwieński ( na wysokości ul. Koletek) -słup oświetlenia; Bulwar Czerwieński ( smocza jama) - słup oświetlenia; Bulwar Czerwieński przy ul. Powiśle- słup oświetlenia; Bulwar Czerwieński przy ul. Powiśle (parking) – słup oświetlenia; Bulwar Kurlandzki – słup oświetlenia; Krupnicza/Wenecja- słup oświetlenia ulicznego; Św. Gertrudy/Sebastiana – słup oświetlenia ulicznego; Westerplatte/Kopernika – słup oświetlenia; Dietla/Sebastiana- bramownica sygnalizacji świetlnej; Starowiślna/ Gertrudy Poczta Gł. –słup oświetlenia; Focha/Kałuży- słup oświetlenia ulicznego;Al.29 Listopada/Wileńska – bramownica sygnalizacji świetlnej;Pawia/Warszawska- bramownica sygnalizacji świetlnej; Część 4 obejmuje obszar IV: Al. Jana Pawła II/Boruty Spiechowicza – bramownica sygnalizacji świetlnej; Grzegórzecka (naprzeciw Hali Targowej)-słup trakcyjny; Rondo Mogilskie – (poziom -1) słup sygnalizacji świetlnej; Starowiślna/Podgórska (Most Powstańców Śląskich) słup oświetlenia ulicznego; Plac Boh. Getta (ul. Na Zjeździe) – słup oświetlenia ulicznego; Limanowskiego/ Na Zjeździe – słup oświetlenia ulicznego; Kalwaryjska/Marii Konopnickiej - bramownica sygnalizacji świetlnej od strony przystanku MPK; Plac Centralny - al. Jana Pawła II – słup oświetlenia ulicznego; Plac Centralny - al. Jana Pawła II - bramownica sygn. świetl. od strony os. Centrum A; Plac Centralny - al. Jana Pawła II – słup oświetlenia od strony al. Solidarności; Al. Solidarności/Al. Przyjaźni –maszt sygnalizacji świetlnej; Al. Solidarności/Struga – maszt sygnalizacji świetlnej; Poległych w Krzesławicach - słup oświetlenia ulicznego; Poległych w Krzesławicach - słup oświetlenia ulicznego; Zielony Jar – słup oświetlenia ulicznego; Zielony Jar – pawilony; Rondo Kocmyrzowskie – słup oświetlenia ulicznego; Rondo Gen. Maczka – słup oświetlenia ulicznego; Andersa/Dunikowskiego – bramownica sygnalizacji świetlnej; Stella Sawickiego/Wiślicka – bramownica sygnalizacji świetlnej; Al. Pokoju/ Nullo – bramownica sygnalizacji świetlnej; Al. Pokoju/Ofiar Dąbia – bramownica sygnalizacji świetlnej; A. Pokoju/Świtezianki – bramownica sygnalizacji świetlnej; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 1; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 2; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 3; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 4; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 5; Borek Fałęcki –przejście podziemne Kam 6; Andersa/Ludźmierska – bramownica sygnalizacji świetlnej; Zakopiańska Brożka –bramownica sygnalizacji świetlnej; Dietla Krakowska – bramownica sygnalizacji świetlnej; Legionów Piłsudskiego/Rollego – bramownica sygnalizacji świetlnej; b)Zakres przewidywanych prac obejmuje: •opracowanie dokumentacji projektowej, •wykonanie prac budowlanych, instalacyjnych i uruchomieniowych związanych z montażem punktów kamerowych, montażem urządzeń aktywnych sieci światłowodowej oraz ułożeniem kabli światłowodowych/ethernetowych, •konfiguracja oprogramowania zarządzającego siecią •opracowanie dokumentacji powykonawczej dla całości wykonywanych prac. c)Zamawiający opis przedmiot zamówienia za pomocą : Istotnych postanowień umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ d)W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. e)Wykonawca zobowiązany jest udzielić: min. 36 – max. 60 miesięcy gwarancji (odrębnie dla każdej części)(Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone). f)Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ, tj. istotnymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. Wykonawca zlecając roboty budowlane podwykonawcom zobowiązany jest do wprowadzenia w umowach z podwykonawcami stosownych zapisów zobowiązujących do zatrudnienia w/w osób na umowę o pracę oraz zapisów umożliwiających zamawiającemu przeprowadzenia kontroli wykonania tego obowiązku. g)Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia - za wyjątkiem osób pełniących tzw. samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane: a. pracowników niższego szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych; b.pracowników fizycznych – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego. h)Termin wykonania zamówienia: Część 1 :do dnia 05.10.2018 r. w tym : •wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ostatecznymi decyzjami, zaświadczeniami i oświadczeniami do dnia 15.09.2018 r. •wykonanie robót budowlanych do dnia 05.10.2018 r. Część 2 : do dnia 05.10.2018 r. w tym : •wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ostatecznymi decyzjami, zaświadczeniami i oświadczeniami do dnia 15.09.2018 r. •wykonanie robót budowlanych do dnia 05.10.2018 r. Część 3 : do dnia 20.09.2018 r. w tym •wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ostatecznymi decyzjami, zaświadczeniami i oświadczeniami do dnia 30.08.2018 r. •wykonanie robót budowlanych do dnia 20.09.2018 r. Część 4 : do dnia 20.09.2018 r. w tym •wykonanie dokumentacji projektowej wraz z ostatecznymi decyzjami, zaświadczeniami i oświadczeniami do dnia 30.08.2018 r. •wykonanie robót budowlanych do dnia 20.09.2018 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: na część 1 – 6.800,00 zł brutto (słownie złotych: sześć tysięcy osiemset 00/100), na część 2 – 5.200,00 zł brutto (słownie złotych: pięć tysięcy dwieście 00/100), na część 3 – 22.100,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia dwa tysiące sto 00/100), na część 4 – 28.400,00 zł brutto (słownie złotych: dwadzieścia osiem tysięcy czterysta 00/100), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, odrębnie dla każdej części. 2)Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz.110). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na konto depozytowe w PKO BP – nr rachunku: 52 1020 2892 0000 5902 0590 8415. 4)Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5)Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału w kasie ZIKiT w Krakowie, ul. Centralna 53, przed terminem składania ofert, natomiast do oferty należy załączyć kopię potwierdzoną /za zgodność z oryginałem/. 6)Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 46 Pzp. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę (którego oferta została najwyżej oceniona) okoliczności o których mowa w art. 25 ust.1 na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów (art. 26 ust. 1 lub 2 ustawy Pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie przedłożonych w ofercie oświadczeń, których wykaz został określony w części IV SIWZ. 2.Wykaz oświadczeń jakie Wykonawca musi dołączyć do oferty: a)oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - wg zał. 3 do SIWZ(wzór);b)oświadczenie Wykonawcy dot. wykluczenia (każdy z podmiotów składających wspólną ofertę składa odrębnie) – wg zał. 4 do SIWZ (wzór); 3.Ponadto do oferty należy załączyć: a)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; b)pełnomocnictwo dla lidera (dotyczy podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie tzw. konsorcja oraz spółek cywilnych);c)wypełniony formularz oferty - wg zał. 1 do SIWZd)kserokopię wniesienia wadium (odrębnie dla każdej części). 4.W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę, każdy z wykonawców musi złożyć dokument wymieniony w punkcie 3 lit. a) części IV SIWZ oraz oświadczenie wymienione w punkcie 2 części IV SIWZ .Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy od wszystkich wykonawców łącznie lub od każdego z osobna. 6.Spółka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty. Ponadto, każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest załączyć dokumenty wymienione w punkcie 5 Części IV SIWZ. 7.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci udostępnia zasoby Wykonawcy w postaci wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, w celu wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi faktycznie udostępnić te zasoby. Udostępnienie zasobów musi mieć charakter rzeczywisty i koniecznym jest udokumentowanie przez Wykonawcę faktu uczestnictwa w wykonaniu zamówienia. 8.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (wzór) – wg zał. 4 do SIWZ . 9.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w punkcie 3 lit. a) części IV SIWZ. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) części IV SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. 11.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11 części IV SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 12.Dokumenty wymagane w niniejszym ogłoszeniu i specyfikacji muszą być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13.Niedostarczenie któregokolwiek z wymaganych w ogłoszeniu i specyfikacji oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy lub odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 1,2,3 i 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych. 14.Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski, tabela A, z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do w/w przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem. 15.Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w zakresie podstaw określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach