Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Sypniewo - etap IV Realizacja części etapu w miejscowościach Biedrzyce Koziegłowy, Batogowo, Sławkowo.

Urząd Gminy Sypniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-216 Sypniewo, ul. Ostrołęcka 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7177783 , fax. 029 7177816
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sypniewo
    ul. Ostrołęcka 27 27
    06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
    tel. 029 7177783, fax. 029 7177816
    REGON: 55066836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sypniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Sypniewo - etap IV Realizacja części etapu w miejscowościach Biedrzyce Koziegłowy, Batogowo, Sławkowo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa wodociągu we wsiach Biedrzyce Koziegłowy, Batogowo, Sławkowo. Rozbudowa systemu wodociągowego o 6945mb sieci wodociągowej i 54 szt. przyłączy do posesji. Sieć wodociągowa w Biedrzycach Koziegłowy z rur PVC PN DN o śr.160mm i 110mm. Sieć wodociągowa w Batogowie z rur PVC PN DN o śr. 110mm, PVC PN DN o śr. 160 i PE DN o śr. 110mm. Sieć wodociągowa w Sławkowie z rur PVC PN DN o śr. 110mm i 160mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki a) Uprawnienia -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi. b)Sytuacja finansowa -znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do rozpoczęcia realizacji zamówienia,(posiadają środki na rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł). c) Potencjał techniczny i kadrowy -posiadają kadrę techniczną o odpowiednim wykształceniu i uprawnieniach budowlanych w specjalnościach w zakresie sieci i instalacji sanitarnych legitymującą się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. d) Zaplecze techniczne -posiadają lub mają dostęp do odpowiedniego sprzętu i urządzeń umożliwiających wykonanie zamówienia. e) Doświadczenie zawodowe -zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat co najmniej cztery inwestycje o charakterze, wartości ( min. 400.000 PLN) i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem (dotyczy każdej roboty budowlanej oddzielnie) Zrealizowane prace muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje); -dysponuje kadrą techniczną/kierownik budowy, kierownicy robót/posiadający łącznie uprawnienia budowlane dla wszystkich rodzajów robót, każdy, z co najmniej 5-letnim doświadczeniem -dysponuje podstawowym sprzętem i środkami transportu wymienionymi w katalogach nakładów rzeczowych niezbędnymi do realizacji zamówienia -posiada wskaźnik płynności bieżącej (Xpb) w 2007 roku liczony wg wzoru Xpb= aktywa bieżące (obrotowe) pasywa bieżące (zobowiązania krótkoterminowe i fundusze specjalne nie mniejszy niż 1,2 -posiada co najmniej 400 000,00zł aktywów bieżących netto (Xabn) za 2008 rok liczonych wg wzoru Xabn= aktywa bieżące - pasywa bieżące Lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 400 000,00 zł potwierdzoną przez bank Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. f) Gwarancja -udzielą gwarancji jakości na wykonane prace budowlane w wymiarze 5 lat, licząc od dnia odbioru tych prac. Z postępowania przetargowego wyklucza się wykonawców, którzy zostali wymienieni w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz ofertowy (wg załączonego druku ) 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego będzie wynikało, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, a zakres działalności firmy wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcą jest spółka cywilna, wymagane jest złożenie wypisu z rejestru działalności gospodarczej przez każdego wspólnika oraz umowa spółki z ewentualnymi aneksami wskazującymi aktualny na dzień składania oferty sposób reprezentacji Wykonawcy. 3)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego dla firmy oraz osób urzędujących, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4)zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowej lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych,- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 5)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości z tytułu opłacania składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskania zgody na zwolnienie, odroczenie czy rozłożenie na raty zaległości płatniczych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdy podmiot. 6)oświadczenie wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i 24 Prawa zamówień publicznych stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne - w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie składa każdy podmiot. (Załącznik nr 1 i 2), 7)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (wg załącznika nr 3). 8)wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia w tym: uprawnienia i staż pracy kierowników budowy realizowanego zamówienia (branża drogowa, sanitarna i elektryczna ) wraz z zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 4), 9)wykaz podstawowego sprzętu oraz urządzeń, które będą zastosowane przy realizacji zamówienia - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 5), 10)wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, na kwotę 300.000 PLN brutto każda, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( z adresem i telefonem inwestora) oraz z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie (listy referencyjne, opinie). - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty należy złożyć łącznie. (Załącznik nr 6). 11)dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia na Załączniku nr 7 wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości do współpracy - Załącznik Nr 8. 12)zobowiązanie do wpłacenia / wniesienia / zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia o równowartości 5 % ceny ofertowej (brutto), w przypadku wybrania oferty przez zamawiającego, 13)kosztorys ofertowy opracowany wg zasad określonych w pkt. 7b na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji technicznej załączonych do SIWZ. Dokumenty, o których mowa mogą zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela wykonawcy (osobę podpisującą ofertę). Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodnie z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania, jest karalne. Zgodnie z przepisami art.24 Prawa zamówień publicznych spowoduje wykluczenie oferenta z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sypniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach