Przetargi.pl
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków w miejscowości Tereszpol-Zygmunty i Tereszpol-Kukiełki - etap I

Gmina Tereszpol ogłasza przetarg

  • Adres: 23-407 Tereszpol, Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6876005 , fax. 084 6876005
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tereszpol
    Tereszpol-Zaorenda, ul. Długa 234 234
    23-407 Tereszpol, woj. lubelskie
    tel. 084 6876005, fax. 084 6876005
    REGON: 95036917800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków w miejscowości Tereszpol-Zygmunty i Tereszpol-Kukiełki - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jestRozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej z pompownią ścieków w miejscowości Tereszpol-Zygmunty i Tereszpol-Kukiełki - etap I 1.Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa ,specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych opracowanych przez:Geodezyjno-Dokumtacyjna Spółdzielnia Pracy Technoplan ,ul. Leszczyńskiego 5, 20-069 Lublin. 2.Zamawiający informuje , że dokumentacja projektowa ,specyfikacje techniczne oraz SIWZ udostepnione są dla zaintersowanego w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej zamawiająćego :www.tereszpol.netbip.pl. 3.Zamawiający zaleca , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 4.Oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikająće wprost z dokumentacji jak i również nie ujęte w dokumentacji , a niezbędne do wykonania. 5.Organizacja placu budowy : dostawa wody,usuwanie ścieków ,wywóz śmieći ,organizacja zaplecza soccjalnego , oświetlenia , zasilania w energię eletryczną , koszt dopuszczenia do użytkowania , itp leżą po stronie wykonawcy. 6.Zamawiająćy zastrzega sobie prawo do realizacji w 2009 roku zakresu rzeczowego robót do wysokości środków finansowych posiadanych w budżecie gminy dotyczy to również roku 2010. 7.Wykonawca udziela 36 m-cy gwarancji licząc od daty odbioru końcowego. 8.W przypadku wygrania przetargu wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót objetych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy na rok 200 i rok 2010. 9.W przypadku wygrania przetargu wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy zgodnie z postanowieniami art. 647 kodeksu postepowania cywilnego. 10Zamawiający nie określa w SIWZ , która część zamówienia nie m oże być powierzona podwykonawcom ,zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonaie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11.Zakres przedmiotu zamówienia: - sieć kanalizacyjna grawitacyjna i tłoczna ;roboty ziemne, -roboty instalacyjne , -robotyziembne, -przepomownia ścieków, -punkt czerpalny typu B -sieciowa pompownia ścieków P! instalacje elektryczne, -instalacje elektryczne odbiorcze, -kanalizacja sanitarna - przyłacza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 36 964,55 zł przed terminem składania ofert tj: 15.07.2009 r. do godz.10 jednej lub kilku z następujących form: a/pieniądzu, b/poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/gwarancjach bankowych, d/gwrancjach ubezpieczniowych , e/poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 ,poz.275). 2.wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto bankowe zamawiającego w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu O/Zwierzyniec nr 46 96 44 10 62 20 05 62 00 06 22 00 01 z dopiskiem WADIUM . Wadium musi znaleść się na rachunku bankowym zamawiającego prze dupływem terminu składania ofert . Zamawiający wskazuje , aby , potwierdzona kopia dowodu wpłaty wadium została dołoączona do oferty. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załacza do ofert kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załacza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiająćy dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału bez uszkodzenia oferty. 4.Wykonawca , który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiająćego wykluczony z postępowania . 5.Zamawiający zatrzyma wadium warz z odsetkami , jeżeli wykonawca którego oferta zostanie wybrana : -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie , -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegop wykonania umowy , -jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 , nie złożył dokumentów lub oświdczeń , o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictwa , chyba że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie , -zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegop stało się nie mozliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów doudostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a zwłaszcza wykazali że: 3/wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzech robót ogólnobudowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości wskazanych robót nie mniejszej nioż 1 500 000 zł każda, 4/osoby które będą uczstniczyć w wykonaniu zamówienia należą do izby samorządu zawodowego i posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , a zwłaszcza wykazali że bank lub spółzielcza kasa oszczędnościowo - kredytowa , w których wykonawcy posiadają rachunek , potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych wykonawcy lub zdolność kredytową na łączną kwotę 1 500,000 zł. 6/nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę , na zasadzie spełnie/ nie spełnia. Informacje o oświadzceniach i dokumetach , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia : Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następująće oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu : 1/Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt. 1,2,3 ustawy oraz warunków określonych w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy. 2/aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionych nie wczesniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty. 3/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innychdokumentów, 4/wyonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą odpowiedzialność za nie wykonanie lub nie należyte wykonanie przedmiotu zamóweinia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający żąda załaczenia do oferty dokumentów , zgodnie z art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku upzp i zgodnie z uregulowanymi rozporządzeniami Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form , jakie te dokumenty moga być składane (Dz.U.Nr 87 , poz.605) w celu: 1)potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.2 pkt.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r pzp zamawiająćy żąda załaczenia do oferty: a/aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświdczenia o wpisie do ewidencji działalnoci gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 - mcy przet terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w wypis z rejestr lub zaświdczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną , W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników. b/aktualnego zaświdczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczen Społecznych lub Kasy Rolnczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio , żę wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub ząświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawionego nie wcześniej niż 6 - mcy przed terminem składania ofert W przypadku składania oferty wspólnej w/w wypis z rejestr lub zaświdczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną , W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników. c/aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 oraz pkt.9 upzp- wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie informację dla każdego ze wspólników. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie informację dla każdego ze wspólników. d/oświadczenia zgopdnego z art.22 ust.1 oraz 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. pzp o spełnieniu warunków w postępowaniu . Na formularzu stanowiącym załącznik do SIWZ. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie oświadczenie dla każdego ze wspólników. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielnie oświadzcenie dla każdego ze wspólników. 2.Potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowannia potencjałem technicznym im osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , zamawiający żąda: a)wykazu co najmniej trzech wykonanych robót ogólnobudowlanych w okresie ostatnich trzdech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia dziłalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzejem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę wykazanych robót nie mniejszą niż 1 000 000 zł każa z podaniem ich wartośći oraz daty i miejsca wykonania wraz z ałaczeniem dokumentów potwierdzających (referencje lub inne dokumenty np: protokoły odbioru robót od poprzednich kontahentów zamówień publicznych potwierdzające , że roboty budowlane zostały wykonane z należytą staranno ścią ( na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik do SIWZ). b/dokumentów stwierdzających , że osoby które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , posiadaja wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień a w szczególności wykonawca załaczy do oferty dokumenty potwierdzające aktualna przynależnośc do izb samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r - prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156,poz.1118 i nr.170,poz.1217 oraz z 2007 r. nr 88,poz587, nr.99,poz.665,Nr 880, Nr 191,poz. 1373 i nr 247,poz.1844 ) w zakresie : -instalacji w zakresie sieci , instalacji i urządzen cieplnych ,wodociagowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - 1 osoba, -instalacji w zakresie sieci i urząze elektroenergetycznych bez ograniczeń - 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. c/wykaz osób i podmiotów ., które będą wykonywąć zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat icj kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia , a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu lub według formularza stanowiącego załącznik do SIWZ. 3.potwierdzenie opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamawienia zamawiający żąda informacj z banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościow - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokosć posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na łączną kwotyę 1 500 000 zł - dokumenty te nie moga być wystawione wcześnije niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia naerzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca - na formularzu lub według wzru formularza stanowiącego jako załacznik do SIWZ. 5.dane dotyczące podwykonawców izakresu powierzonych im części zamówienia ,jeżeli wykonawca przewiduje korzystanie z podwykonawców - na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego jak załcznik do SIWZ. 6.Polisa , a wprzypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywolnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 700 000,00 zł. 7.Potwierdzenuia , że wykonawca wniósł wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w SIWZ . 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza granicami terytorium Rzeczyposplitej Polskiej stosuje się paragraf 2 Rozprządzenia Rady Ministró z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokunetów jakich może żądać zamwiajaćy od wykionawców oraz form , w jakich te dokumenty moga byc składane.(Dz.U.Nr 188 poz. 605) uwzględniając zmiany wprwoadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 pażdziernika 2008 r. (Dz.U.Nr 188,poz. 1155). 9.Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumety w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodnośc z oryginałem przez wykonawcę. 10.Jeżeli wykonawca składa dokumenty sporzązne w jezyku obcym to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski , tłumaczenie musi być poświadczone przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tereszpol.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach