Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Będków.

Gmina Będków ogłasza przetarg

  • Adres: 97319 Będków, ul. Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257010, 7257014 , fax. 447 257 012
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Będków
    ul. Parkowa 3
    97319 Będków, woj. łódzkie
    tel. 044 7257010, 7257014, fax. 447 257 012
    REGON: 59064789400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Będków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie zadania pn.: „Rozbudowa, przebudowa świetlic wiejskich na terenie gminy Będków”. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: CZĘŚĆ I: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Rudnik. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje częściową rozbiórkę obiektu, roboty konstrukcyjne, wykończeniowe, termomodernizację, wymianę instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacyjnej, zagospodarowanie terenu. CZĘŚĆ II. Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Prażki. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje przebudowę dachu, docieplenie , wymianę instalacji elektrycznej. Opis poszczególnych części zamówienia został określony w załączniku nr I - Informacje dot.ofert częściowych.Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na cały okres realizacji przedmiotowego zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę ( wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.1666 ) osób wykonujących wskazane poniżej czynności, związane z realizowanymi robotami: roboty rozbiórkowe, roboty konstrukcyjne, roboty instalacyjne, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, roboty dot. zagospodarowania terenu. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262800-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych części zamówienia w wysokości: 1) dla części I: 10. 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2) dla części II: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wadium należy wnieść odrębnie na każdą z części. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240 ). 3. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji , w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe wymagania dot. wadium zawarte są w rozdziale VIII siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach