Przetargi.pl
Rozbudowa, przebudowa i remont budynku biurowego – siedziby Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą – drugie postępowanie

PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska ogłasza przetarg

  • Adres: 33200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 422 101 , fax. 146 424 233
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska
    ul. Szarwarska 1
    33200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 146 422 101, fax. 146 424 233
    REGON: 35054555300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa, przebudowa i remont budynku biurowego – siedziby Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą – drugie postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa, przebudowa i remont budynku biurowego – siedziby Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą ”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompletnego obiektu przeznaczonego na siedzibę Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. W ramach zamówienia przewiduje się: a) Dobudowę nowej części budynku biurowego – budynek dwukondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym o konstrukcji tradycyjnej, o powierzchni użytkowej 237m2, kubatura 1338m3. W dobudowanej części znajdzie się sala konferencyjna oraz pomieszczenia biurowe i sanitarne. Budynek będzie wyposażony w instalacje: elektryczna, wod-kan, CO, wentylacja mechaniczna z klimatyzacją. Zakres robót obejmuje również wykonanie nowych przyłączy wody i gazu oraz przełożenie kolidujących sieci kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego wokół istniejącego budynku, a także wykonanie nowego zjazdu z drogi powiatowej na posesję. Nowy zjazd z drogi powiatowej na posesję powinien zostać wykonany przed przystąpieniem do dobudowy nowej części budynku biurowego. b) Remont i modernizacja istniejącego budynku biurowego o powierzchni użytkowej 244m2. Przewidywany zakres robót jest następujący: wymiana pokrycia dachu (blacha dachówkowa z posypką jak na dobudowanej części budynku), likwidacja istniejącego zjazdu do garażu w piwnicy, Wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, modernizacja instalacji elektrycznej, termomodernizacja budynku – docieplenie ścian płytami wełny mineralnej gr. 12cm, wymiana istniejącej nawierzchni z kostki betonowej placu wokół budynku. c) Budowa parkingu (9 miejsc postojowych) o nawierzchni z płyt ażurowych wraz z drogą dojazdową z kostki brukowej. Parking zlokalizowany będzie w głębi posesji inwestora. Powierzchnia projektowanej drogi dojazdowej z kostki – 173,5m2 , powierzchnia o nawierzchni z płyt ażurowych – 323m2. Parking powinien zostać wybudowany przed przystąpieniem do dobudowy nowej części budynku biurowego. d) Remont i modernizacja istniejącego ogrodzenia posesji wzdłuż ul. Szarwarskiej na długości 107,5m. W ramach remontu planuje się wykonać nową bramę wjazdową na posesję oraz wymianę 2szt istniejących wjazdowych bram przesuwnych, wymianę klinkierowej okładziny słupów ogrodzeniowych na płyty z betonu architektonicznego, wyprawienie cokołów tynkiem z betonu architektonicznego, montaż czapek słupów i cokołów z płyt granitowych, zamontowanie metalowych przęseł ogrodzenia. 3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załącznik do niniejszej siwz 4. Wykonawca przy realizacji zamówienia musi uwzględnić fakt, że istniejący budynek biurowy będzie cały czas użytkowany na dotychczasowych zasadach, wobec tego musi być dostępny dla pracowników oraz interesantów, mieć ciągłe zasilanie w energię elektryczną, wodę, gaz, musi działać łączność telefoniczna i internetowa. Wykonywanie robót remontowych w istniejącym budynku biurowym będzie wymagało ciągłej współpracy Wykonawcy z Inwestorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. 9.2 Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 50.000,00 zł (słownie : pięćdziesiąt tysięcy złotych) 9.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275). 9.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:  Bank Ochrony Środowiska o/Tarnów Nr rachunku: nr konta 26 1540 1203 2001 4288 5506 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Rozbudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska”. 9.5 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie oryginału zdeponować w Księgowości u Zamawiającego (pokój nr 1): w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.: 07:00-15:00 9.6 Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9.7 Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 9.8 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.9 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9.10 W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczeń, gwarancja/poręczenie powinno zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji, poręczyciela) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji, poręczenia d) termin ważności gwarancji/ poręczenia e) zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.11 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9.12 Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.13 litera d niniejszego rozdziału. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9.13 Zatrzymanie wadium.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.14 Inne postanowienia dotyczące wadium.  Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.  Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1) 2) Kosztorys szczegółowy z zestawieniami robocizny, materiałów i pracy sprzętu sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3) Harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji robót – uwzględniający wymóg, że na dzień 31-12-2018 wykonane i rozliczone powinny być roboty o wartości 600 tys.zł. 4) Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi, 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach