Przetargi.pl
Rozbudowa oraz remont dziennego domu pobytu dla dzieci do lat 3 przy ul. Nowej 27 w Sulechowie

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oraz remont dziennego domu pobytu dla dzieci do lat 3 przy ul. Nowej 27 w Sulechowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Rozbudowa oraz remont dziennego domu pobytu dla dzieci do lat 3 przy ul. Nowej 27 w Sulechowie” w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch plus” – moduł 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) w zakresie budynku istniejącego, wykonanie: a) robót rozbiórkowych: dobudówki, przedsionka wejściowego, schodów zewnętrznych i wewnętrznych oraz części ocieplenia, b) remontu pokrycia dachowego, c) świetlika nad pomieszczeniem kuchennym, d) nadbudowy tarasu, e) wymiany windy gastronomicznej, f) zamurowania i zmniejszenia istniejących otworów okiennych, g) nowych otworów okiennych doświetlających istniejące sale, h) nowych otworów drzwiowych łączących istniejącą część z projektowaną, i) instalacji wentylacji mechanicznej w części kuchennej, j) wewnętrznej instalacji hydrantowej, k) remontu instalacji gazowej z wymianą kotła gazowego, l) remontu instalacji kanalizacyjnej i gazowej, m) montażu pochłaniacza przemysłowego, n) uzupełnienia w elewacji ubytków powstałych po rozbudowie, o) malowania elewacji, p) instalacji odgromowej, 2) w zakresie dobudowywanej części budynku, wykonanie: a) robót ziemnych, b) fundamentów z izolacją i ociepleniem, c) ścian parteru, piętra oraz działowych, d) klatki schodowej dla części istniejącej i projektowanej, e) stropów i pozostałych elementów żelbetowych, f) dachu z pokryciem papą, g) obróbek blacharskich, h) montażu stolarki okiennej i drzwiowej, i) docieplenia ścian i ościeży wełną mineralną z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, j) malowania elewacji farbą fasadową, k) elementów ślusarskich: balustrad schodowych, wycieraczek, l) tynków ścian i sufitów, m) okładzin gipsowo-kartonowych na stelażu, n) licowania ścian płytkami, o) posadzek z płytek podłogowych, p) posadzek z wykładzin podłogowych, q) malowania farbami emulsyjnymi ścian i sufitów, r) montażu i rozbiórki rusztowań, s) instalacji wodociągowej, t) instalacji wodociągowej na cele ppoż, u) instalacji kanalizacyjnej, v) instalacji ciepłej wody, w) instalacji centralnego ogrzewania, x) technologii kotłowni, y) montażu wentylacji nawiewno-wywiewnej z centralą wentylacyjną i rekuperatorem, z) wewnętrznej linii zasilającej, aa) tablic elektrycznych, bb) połączeń wyrównawczych, cc) instalacji elektrycznej oświetlenia z osprzętem, dd) instalacji elektrycznej gniazd z osprzętem, ee) instalacji teleinformatycznej, ff) systemu sygnalizacji włamania i napadu, gg) systemu oddymiania, hh) instalacji odgromowej, ii) pomiarów elektrycznych, jj) rozbiórki istniejącej instalacji gazu, kk) rozbiórki istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej, ll) przyłącza gazu, mm) przyłącza wodnego, nn) instalacji kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikami retencyjno-rozsączającymi, oo) wewnętrznej doziemnej instalacji zimnej wody, pp) wewnętrznej doziemnej instalacji ciepłej wody, qq) doziemnego rurociągu cieplnego rr) doziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej, 3) w zakresie zagospodarowania terenu, wykonanie: a) wycinki drzew, b) chodników, miejsc postojowych, zjazdu na drogę, c) utwardzenia terenu, d) ogrodzenia terenu wraz z bramą stalową przesuwną, e) oświetlenia terenu. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, projekty wykonawcze oraz przedmiary robót, opracowane przez jednostkę projektową: Architekt Katarzyna Kubasik z siedzibą w m. Serby, ul. Zielona 5a, zatwierdzone decyzją nr 705/15 Starosty Zielonogórskiego z dnia 27.11.2015, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Z zakresu zamówienia, pomimo uwzględnienia ich w projekcie architektoniczno-budowlanym, wyłącza się zakup i montaż wyposażenia. Zakres ten został również pominięty w przedmiarach robót. 4. Wykonawca zrealizuje roboty z nowych materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 5. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie i ogrodzenie terenu budowy, 2) zapewnienie dozoru mienia na terenie budowy, na własny koszt, 3) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, w związku z realizacją robót w obrębie czynnego obiektu – nie planuje się przerw w funkcjonowaniu jednostki, 4) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 5) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych i innych, które wskaże inspektor nadzoru w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na terenie miasta Sulechów lub wsi bezpośrednio sąsiadujących z Sulechowem, 6) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 7) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 8) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 9) zorganizowanie we własnym zakresie: a) zaplecza budowy, b) terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 6. Wykonawca musi przewidzieć realizację robót etapami, uzgodnionymi z inspektorem nadzoru, uwzględniającymi możliwość funkcjonowania jednostki. 7. Zamawiający informuje, że zadanie realizowane będzie w ramach resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch plus” – moduł 1, ze środków własnych oraz dofinansowywania, w formie dotacji celowej z budżetu państwa. Warunkiem rozliczenia przyznanego dofinansowania jest zakończenie realizacji zadania w 2017 r. Wobec powyższego – bez względu na okoliczności - nie jest możliwe przedłużenie terminu realizacji zadania ponad rok budżetowy 2017. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie powyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 8 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 8 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materiałów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach