Przetargi.pl
ROZBUDOWA MONITORINGU MIEJSKIEGO W OŁAWIE

Urząd Miejski Oława ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, Plac Zamkowy 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3132346 , fax. 071 3132491
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Oława
    Plac Zamkowy 15 15
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3132346, fax. 071 3132491
    REGON: 00052500400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA MONITORINGU MIEJSKIEGO W OŁAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie 7 kolorowych, dzienno-nocnych kamer szybkoobrotowych dla istniejącego miejskiego systemu monitoringu wizyjnego na terenie Miasta Oława wraz z doprowadzeniem prądu do punktów kamerowych, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz opisem przedmiotu zamówienia oraz wykonanie projektu wykonawczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiająca wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 3 000 złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca musi przedłożyć oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy z montażem odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącym przedmiot zamówienia . Przez odpowiadające swoim rodzajem dostawy Zamawiający rozumie wykonanie 3 monitoringów miasta i centrum dozoru z przesyłem radiowym pracującym w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475-5,725 GHz opierającym się na minimum 7 kamerach szybkoobrotowych kolorowych. Zamawiający nie uzna monitoringów wykonanych w technologii mieszanej lub kablowej oraz składających się z mniej niż 7 kamer szybkoobrotowych kolorowych. 3) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, b) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, c) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) osoby fizyczne , które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, e) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, f) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, g) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, h) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, i) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, j) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tzn. nie posiadają uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, k) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, l) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływa na wynik prowadzonego postępowania, m) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, n) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenia okresu związania ofertą, Zamawiający dokona oceny spełniania warunków działu w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta (na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz). 2. Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do siwz), że: Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do siwz), że: Wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy. 4. Oświadczenie Wykonawcy (na druku oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do siwz) że: a) cena oferty jest zgodna z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz uwzględnia wszystkie wymagania w niej zawarte b) Wykonawca upoważnia Urząd Miejski w Oławie, lub jego upoważnionych przedstawicieli do przeprowadzenia wszelkich badań mających na celu sprawdzenie oświadczeń, dokumentów i przedłożonych informacji oraz do wyjaśnienia finansowych i technicznych aspektów tego zgłoszenia; Dla tych celów Wykonawca upoważnia każdą osobę publiczną, bank lub przedsiębiorstwa wymienione w Ofercie do dostarczenia stosownej informacji uznanej przez Urząd Miasta w Oławie, pl. Zamkowy 15, za konieczną i wymaganą w celu sprawdzenia oświadczeń i informacji zawartych w ofercie. c) Wykonawca zapoznał się z zakresem zamówienia, dokonał wizji lokalnej terenów objętych zamówieniem oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością. 5. W przypadku składania wspólnej oferty ( konsorcjum), do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w którym wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.. 6. W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną, do oferty należy załączyć Umowę Spółki. 7. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Oryginały lub kserokopie zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( dotyczy podmiotów zbiorowych) 11. Wykaz (co najmniej 3 monitoringów miasta) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania (załącznik nr 5 do siwz), Przez odpowiadające swoim rodzajem Zamawiająca rozumie wykonanie 3 monitoringów miasta i centrum dozoru z przesyłem radiowym pracującym w wolnym od opłat paśmie o częstotliwości 5,475-5,725 GHz opierającym się na minimum 7 kamerach szybkoobrotowych kolorowych. Zamawiająca nie uzna monitoringów wykonanych w technologii mieszanej lub kablowej oraz składających się z mniej niż 7 kamer szybkoobrotowych kolorowych. Dołączyć przynajmniej 3 szt. dokumentów potwierdzających, że powyższe dostawy zostały wykonane należycie. 12. Informacja o podwykonawcach uczestniczących w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 6 do siwz). 13. Zaakceptowany i uzupełniony wzór umowy (Część II siwz). 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Uzupełniony kosztorys ofertowy (załącznik nr 7 do siwz). 16. Karty katalogowe zaoferowanych urządzeń wymienionych w załączniku nr 7 do siwz. 17. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to wymagane dokumenty składa zgodnie z paragrafem 2 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Uwaga: Kserokopie dokumentów muszą być potwierdzone przez Wykonawcę -za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.olawa.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach