Przetargi.pl
Rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków „Równie” dla miasta Grybowa w miejscowości Biała Niżna do przepustowości 600m3/d wraz z modernizacją kolektora głównego w miejscowości Grybów.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Grybowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 33-330 Grybów, Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184450448
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Grybowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Ogrodowa 4
    33-330 Grybów, woj. małopolskie
    tel. 184450448
    REGON: 121210821
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mpgk.grybow.ns48.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków „Równie” dla miasta Grybowa w miejscowości Biała Niżna do przepustowości 600m3/d wraz z modernizacją kolektora głównego w miejscowości Grybów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków „Równie” dla miasta Grybowa w miejscowości Biała Niżna do przepustowości 600m3/d wraz z modernizacją kolektora głównego w miejscowości Grybów. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje następują prace: 1) Roboty rozbiórkowe:  rozebranie istniejącej wiaty na agregaty,  rozebranie części ogrodzenia,  rozbiórka podziemnego zbiornika żelbetowego, 2) Budowa żelbetowego zbiornika reaktora biologicznego o wymiarach 28,6 x 11,2 m o kubaturze 1681 m3 wraz z instalacją techniczną, 3) Budowa budynku garażowego o konstrukcji drewnianej posadowionej na fundamencie żelbetowym o wymiarach 5,98x5,00, 4) Budowa komory zasuwy spustowej studni pomiarowej, 5) Wykonanie płyty fundamentowej pod agregat prądotwórczy, 6) Budowa nowego ogrodzenia, 7) Wykonanie umocnienia brzegu przy rzece Białej około 85 mb oraz wykonanie renowacji istniejącego muru oporowego od strony rzeki 88,5 m2, 8) Modernizacja instalacji, 9) Przebudowa istniejącego zadaszenia kontenerów odpadów stałych o wymiarach 5,23x6,0 m, 10) Wykonanie zjazdu z DW981 do oczyszczalni, wykonanie zjazdu indywidualnego oraz utwardzenie terenu,(1130 m2-kostki betonowej oraz 142 m2-nawierzchnia tłuczniowa), 11) Renowacja istniejącego kanału metodą rękawu utwardzonego DN300 długości 316 mb, 12) Renowacja 12 studni kanalizacyjnych, 13) Wykonanie przyłącza wodociągowego z rur PEHD100PN10, d=110/6,6 mm, długości około 231 m, 14) Wykonanie kanalizacji ścieków oczyszczonych:  z rur PVC 315/9,2 mm o długości 34,5 m wraz z wykonaniem dwóch studni betonowych o średnicy 1000 mm,  z rur PCV 315/9,2 mm o długości 16,0 m, 15) Modernizacja układu zasilania:  modernizacja stacji transformatorowej,  modernizacje układu pomiarowego,  modernizację złącza ZK-1,  ochronę od porażeń,  wymianę agregatu prądotwórczego,  zabudowę nowej szafy sterowniczej RS2,  system sterowania i automatyki,  telewizja dozorowa CCTV,  instalację piorunochronna. 3. Szczegóły zamówienia znajdują się w załączonej dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, map powykonawczych i odbiorów oraz będzie musiał uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu. 5. Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej. Wszyscy zainteresowani odbyciem wizji lokalnej w oczyszczalni ścieków w Grybowie zobowiązani są ustalić termin wizji z Zamawiającym zgodnie z zasadami wskazanymi w SIWZ. 6. Wykonawca winien udzielić pełnej (tj. na materiały i robociznę) gwarancji na przedmiot zamówienia objęty zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż wskazany w SIWZ. 7. Robota budowlana powinna zostać wykonana zgodnie z zaleceniami Zamawiającego wynikającymi z SIWZ wraz z załącznikami. 8. W przedmiarze zostały podane materiały, z których należy wykonać niniejsze zamówienie. Zamawiający dopuszcza użycie innych materiałów równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane w Dokumentacji projektowej. W takim przypadku, Wykonawca przedstawi dokumenty, z których wynikać będzie równoważność parametrów. Wykonawca przedstawi dokumenty inspektorowi nadzoru, który dopuści do ich użycia jedynie po akceptacji projektanta. 9. Wykonawca przedstawi do akceptacji inspektorowi nadzoru materiał nie później niż na 2 dni przed wbudowaniem. 10. Zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wskazuje, że wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie. Zatem wymóg ten dotyczy osób, które wykonywać będą bezpośrednio czynności związane z wykonywaniem robót, czyli pracowników fizycznych (m.in. a) robót ziemnych, b) robót wyburzeniowych, c) robót demontażowych, d) robót brukarskich, e) prac ogrodniczych, f) robót murarskich, g) robót tynkarskich, h) robót żelbetowych, i) robót wykończeniowych, j) układaniu kabli elektrycznych, k) układaniu instalacji sanitarnych, l) montażu instalacji sanitarnych, m) montażu instalacji wod-kan wraz z urządzeniami, n) montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych) wykonujących czynności polegający na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Wymóg ten nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do spowodowania kontroli zatrudnienia przez Państwową Inspekcję Pracy na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia ww. warunku. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podst. Umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej – Wykonawca zapłaci w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podst. Umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Kwota wadium wynosi 40.000,00zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych zero groszy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala pod tym względem szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wraz z harmonogramem. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach