Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną - ETAP V - zmniejszony zakres robót

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 28-236 Sichów Duży, -
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158647422
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adolfa Dygasińskiego
    -
    28-236 Sichów Duży, woj. świętokrzyskie
    tel. 158647422
    REGON: 292375274
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsckrsichow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną - ETAP V - zmniejszony zakres robót
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną – ETAP V – zmieniony zakres robót”.2. Zakres prac obejmuje roboty budowlane wraz z dostawą, wykonaniem, montażem i uruchomieniem wszystkich elementów wyposażenia i sprzętu w auli wraz z niezbędnymi pracami adaptacyjnymi, przeprowadzenie instruktażu dla pracowników w zakresie przedstawionym w umowie i SOPZ wraz ze świadczeniem usług gwarancyjnych i serwisowych, na warunkach i w zakresie opisanychw dokumentach postępowania.3. Wykonawca w ramach wykonania umowy, na podstawie dokumentów dostarczonych przez Zamawiającego, biorąc pod uwagę wymogi dla przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do kompleksowego wyposażenia w szczególności:a) System audio wizualny z dostawą, montażem i uruchomieniem.i) System projekcji obrazu,ii) System centralnego sterowania,iii) System wideokonferencyjny,iv) System nagłośnieniab) System klimatyzacji z dostawą, montażem i uruchomieniem.c) System rolet zaciemniających z dostawą, montażem i uruchomieniem.d) Krzesła audytoryjne z dostawą i montażem.e) Wykładzina z dostawą i ułożeniem.f) Winda dla niepełnosprawnych z dostawa, montażem i uruchomieniem oraz badaniem rejestracyjnym przez Urząd Dozoru Technicznego.g) Dodatkowe niezbędne wyposażenie, tj. urządzenia peryferyjne, wyposażenie rozdzielni elektrycznej, stół prezydialny, mównicah) Wykonanie instalacji i okablowania elektrycznego, sygnałowego i sieciowego wszystkich systemów.i) Wykonanie niezbędnych prac przygotowawczo – budowlanych, po montażowych.j) Wykonanie pełnej dokumentacji niezbędnej do odbioru budynku do użytkowania przez instytucje wymagane przez prawo budowlane.k) Przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń.l) Wszelki instalacje, systemy należy wykonać zgodnie z przepisami, normami, wiedzą techniczną oraz najnowszymi standardami technicznymi.4. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:a) Załączniku nr 2 do SWZ –SOPZ,b) Załączniku nr 12 Projekt budowlanyc) Załączniku nr 13 Przedmiar robót d) Załączniku nr 14 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB.5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o przedmiar robót.6. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie robót budowlanych w ofercie powinien opierać się na zakresie wskazanymw dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilościw stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrówi stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.8. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych pracz dokumentacją projektową.10. Przedmiotowe zamówienie, uwzględnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100),2. Wadium może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 23.06.2023r do godz. 10.00i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:06 1010 1238 0860 1713 9134 0000 z dopiskiem „Wadium – „Rozbudowa istniejącego budynku szkolnego o część warsztatowo konferencyjną – ETAP V – zmieniony ”.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w postaci elektronicznej poprzez załączenie oryginału dokumentu wadialnego najpóźniej w terminie składania ofert. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.7. Dokumenty wymienione w ust. 2 pkt 2)–4) muszą uwzględniać postanowienia art. 98 ust. 6 ustawyPzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.8. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. Warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki udziałuw postępowaniu, dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) Zdolności technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:a) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, tj.:• kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,• co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej spełniającą następujące wymagania: posiada doświadczenie w realizacji co najmniej jednego zamówienia obejmującego w swym zakresie między innymi dostawęi uruchomienie systemu sterowania, obejmującego min. Sterowaniei zarządzanie urządzeniami, oświetleniem, o wartości min. 500 000,00 zł brutto,• co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży instalacyjnej tj. wod-kan, c.o. wentylacjii klimatyzacji, instalacji gazowej posiadający ważne uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,Osoby wskazane w niniejszym punkcie mogą pełnić łącznie maksymalnie dwie funkcje w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.b) posiadają niezbędne doświadczenie, tzn.:• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 1 robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto;• w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę obejmującą dostawęi uruchomienie systemu sterowania, obejmującego min. Sterowaniei zarządzanie urządzeniami, oświetleniem o wartości minimum 500 000,00 zł brutto.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających sięo udzielenie zamówienia powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunek.W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp powyższy warunek podlega sumowaniu, tzn. że Wykonawca wspólnie z podmiotem udostępniającym zasoby mogą łącznie spełniać warunek.Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia, o których mowaw ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831). Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023r., poz. 334).Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach