Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia

GMINA NOWA SŁUPIA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Rynek 15
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 31-78-700
  • Data zamieszczenia: 2024-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA NOWA SŁUPIA
    ul. Rynek 15
    26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 31-78-700
    REGON: 291010406
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowaslupia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi oraz budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ NR 1 „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej nr 352079T – ul. Świętokrzyskiej w Nowej Słupi”.Zakres zamówienia obejmuje rozbudowę i przebudowę drogi gminnej na dz. nr ewid. 1359, 1360/1 obręb Nowa Słupia. Przebudowa ulicy Świętokrzyskiej obejmuje dwa odcinki tj. odcinku od skrzyżowania z Rynkiem do posesji nr 47 oraz do posesji nr 57a do granic Parku. Rozbudowana zaś obejmuje odcinek od posesji 47 do posesji 57a. Zakres całości inwestycji obejmuje głównie: budowę nowej jezdni, przebudowę skrzyżowań, budowę chodników, budowę i przebudowę zjazdów, budowę zatok parkingowych, budowę poboczy, przebudowę przepustów, budowę oświetlenia, przebudowę i budowę kanalizacji deszczowej, budowę kanału technologicznego, budowę małej architektury, przebudowę rowów, przebudowę kolizji sieci energetycznych teletechnicznych i wodociągowych, wycinki drzew i krzewów, wykonanie nowego oznakowania drogowego. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo zostały opisane w SWZ oraz w załączniku nr 9 do SWZ.CZĘŚĆ NR 2 „Budowa drogi gminnej zlokalizowanej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia”.Zakres zamówienia obejmuje budowę drogi gminnej na dz. nr ewid. 99 obręb Stara Słupia, rozbudowę skrzyżowania z drogą gminną nr 352029T, przebudowę sieci nN 0,4kV, przebudowę sieci sN 15 kV, budowę linii kablowej nN 0,4 kV oświetlenia ulicznego, przebudowę przyłączy wodociągowych, wycinkę drzew zgodnie z projektem budowlanym, wykonanie oznakowania pionowego oraz poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo zostały opisane w SWZ oraz w załączniku nr 9 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: • dla części 1 w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100);• dla części 2 w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 11) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną minimum: 8 000 000,00zł.2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż: 4 250 000,00 zł.WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 21) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną minimum: 4 000 000,00 zł.2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku jeżeli wykaże, że posiada nie mniej niż: 2 000 000,00 zł.UWAGA:W przypadku składania oferty na obydwie części powyższe wartości podlegają sumowaniu.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:4.1 WYKONANYCH ROBÓT.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 1Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał:-co najmniej 1 zakończoną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy D lub wyższej o nawierzchni asfaltowej lub z kostki betonowej / granitowej o wartości robót minimum 8 000 000,00 zł brutto,LUB- 2 zakończone roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy D lub wyższej o nawierzchni asfaltowej lub z kostki betonowej / granitowej o wartości robót 4 000 000,00 zł brutto każda robota,WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 2Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie – wykonał:- co najmniej 1 zakończoną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy D lub wyższej o nawierzchni asfaltowej lub z kostki betonowej / granitowej o wartości robót 4 000 000,00 zł brutto,LUB- 2 zakończone roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie drogi klasy D lub wyższej o nawierzchni asfaltowej lub z kostki betonowej / granitowej o wartości robót 2 000 000,00 zł brutto każda robota,UWAGAW przypadku składania oferty na obydwie części, powyższe wartości podlegają sumowaniu. Wykonawca może się wykazać ta samą robotą jeżeli wartość tej roboty oraz zakres odpowiada sumarycznej wartości oraz zakresowi opisanego warunku dla części na które Wykonawca składa ofertę.4.2 WYKAZU OSÓB, KTÓRE BĘDĄ UCZESTNICZYĆ W WYKONYWANIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;WARUNEK DLA CZĘŚCI NR 1 i 2Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności: drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz posiadający doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy/robót na min. jednej inwestycji zakończonej i oddanej do użytkowania polegającej na budowie lub przebudowie lub modernizacji drogi klasy D lub wyższej o wartości wykonanych robót budowlanych minimum 2 000 000,00 zł brutto;W przypadku składania oferty na obydwie części dopuszcza się pełnienie w/w funkcji przez tą samą osobę pod warunkiem spełnienia powyższych wymagań.Do wykazu osób w stosunku do kierownika budowy należy złożyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli prawo budowlane nakłada na te osoby taki wymóg.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach