Przetargi.pl
„Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek”

Gmina Żołynia ogłasza przetarg

  • Adres: 37-110 Żołynia, Rynek 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 224 30 18
  • Data zamieszczenia: 2024-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żołynia
    Rynek 22
    37-110 Żołynia, woj. podkarpackie
    tel. 17 224 30 18
    REGON: 690581844
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek”.Parametry budynku:- powierzchnia zabudowy istniejącej części budynku szkoły w ramach działki budowlanej – ok 177 m2,- powierzchnia zabudowy istniejącej części budynku szkoły przeznaczonej na żłobek – ok 255 m2,- powierzchnia zabudowy projektowanego żłobka – ok 265 m2- powierzchnia użytkowa podstawowa i pomocnicza żłobka – ok 168 m2,- suma powierzchni netto żłobka – ok 199 m2- powierzchnia całkowita piwnicy w ramach przebudowy – ok 16 m2,- powierzchnia całkowita parteru w ramach przebudowy – ok 265 m2.- Kubatura piwnicy – całego skrzydła w części PM – ok 1193 m3.- Kubatura piwnicy – w części wydzielonej do ZLII – ok 34 m3.- Kubatura parteru – w części żłobka – ok 1186 m3.Zakres przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania dotyczy części skrzydła budynku Zespołu Szkół w Żołyni, znajdującego się po stronie północnej działki ewidencyjnej nr 8301/1. Przebudowa polega na robotach wynikających ze zmiany sposobu użytkowania na żłobek, rozbudowa polega na budowie schodów zewnętrznych. Dodane zostaną też schody zewnętrzne ogólnodostępne z platformą przyschodową oraz drugie schody zewnętrzne stanowiące wyjście pomocnicze na ogrodzony teren rekreacyjny dla dzieci. Część piwniczna jest wydzielona pożarowo i nie zmienia swojej dotychczasowej funkcji. Przebudowana zostanie także część ściany zewnętrznej przylegającego do żłobka gabinetu dyrektora, prostopadła do skrzydła żłobka, z uwagi na wydzielenie żłobka jako strefy ZLII.W stanie istniejącym przebudowywana część posiada w parterze następujące funkcje: gabinet dyrektora, sekretariat, archiwa, nieużytkowana jadalnia i kuchnia, pomieszczenia sanitarne. W piwnicy znajdują się pomieszczenia gospodarcze. W skład programu użytkowego wchodzą następujące pomieszczenia: sala nr 1 żłobka przeznaczona do spożywania przez dzieci posiłków i miejsce prowadzenia zajęć, sala nr 2 przeznaczona do leżakowania, kuchnia cateringowa, zmywalnia, komunikacja między zmywalnią a kuchnią, schody techniczne, pomieszczenie porządkowe, wc dla niepełnosprawnych, wiatrołap, szatnia, wc personelu, pomieszczenie higieniczno-sanitarne dla pracowników, komunikacja, pomieszczenie gospodarcze, pomieszczenie dezynfekcji nocników, sanitariaty dla dzieci. Układ przestrzenny istniejącego obiektu opiera się na ścianach nośnych w trzech osiach podłużnych. W części zachodniej korytarz biegnie od strony południowej i łączy skrzydło z pozostałą częścią szkoły, w części wschodniej klatka schodowa prowadzi do korytarza w centralnej części. Środkowe pomieszczenia są przechodnie. W projektowanym układzie wejście od strony szkoły zostanie wydzielone ścianą oddzielenia pożarowego i drzwiami pożarowymi. Klatka schodowa po stronie wschodniej pozostanie komunikacją techniczną do piwnicy i na zewnątrz. Główne wejście i wejście z terenu rekreacyjnego będzie po schodach zewnętrznych od strony południowej. Z głównego wejścia do sali dla dzieci będzie prowadził hol wejściowy ogólnodostępny.Konstrukcja budynku w technologii murowanej w części piwnicy, na parterze część ścian prefabrykowanych z płyt betonowych, fundamenty w postaci ław żelbetowych, dach w postaci stropodachu wentylowanego, na którym wykonano dach tradycyjny krokwiowo-płatwiowy jednospadowy.Budynek będzie wyposażony w instalację: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, wentylację mechaniczną z odzyskiem ciepła, teletechniczną.Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz jest zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.2. Zakres zamówienia obejmuje również:1) roboty przygotowawcze, pomiarowe, dokumentację z przeprowadzonych badań, 2) wykonanie wszelkich badań i sprawdzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i niezbędnych do wystąpienia do właściwych organów o pozwolenie na użytkowanie oraz przekazania do użytkowania,3) Wykonawca będzie zobowiązany na wniosek Zamawiającego do uwzględniania zmian zakwalifikowanych przez Projektanta jako nieistotne (w rozumieniu ustawy Prawo budowlane) w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji zadania.3. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Dokumentacja projektowa (wg załącznika nr 8 do swz)2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (wg załącznika nr 9 do swz)3) Przedmiary robót (wg załącznika nr 10 do swz)W związku z tym, że prace będą wykonywane w obiekcie, w którym odbywają się m.in. zajęcia dydaktyczne i opiekuńcze, wszystkie prace należy prowadzić w taki sposób, aby nie zakłócać funkcjonowania placówki, w tym wydzielonego zewnętrznego parkingu. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w budynku w dniach lub godzinach wolnych od zajęć. 4. Rozwiązania równoważne:W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.Określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, ST typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia minimalnego standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia równoważne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 5. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. 6. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót przedstawia dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..Przedmiary robót stanowią wyłącznie materiał pomocniczy – informacyjny i nie służą do ustalenia wysokości wynagrodzenia z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia.7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do zgłoszenia zakończenia robót (protokoły, inwentaryzację powykonawczą, obmiar robót, dziennik budowy, certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały, kartę przekazania odpadów).8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach