Przetargi.pl
Rozbudowa i przebudowa budynku ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza (pow. użytkowa 858,5 m2, kubatura 3700,0 m3) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 48,0 m3, na działce nr 65 położonej w miejscowości Czarne (pozwolenie obejmuje również wewnętrzne instalacje: wody, kanalizacji sanitamej, c.o., kanalizacji deszczowej, przeciwpożarową, wentylacyjną, elektryczną i odgromową) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

Nadleśnictwo Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38333 Zagórzany, Zagórzany
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 511 387 , fax. 183 511 389
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gorlice
    Zagórzany 343
    38333 Zagórzany, woj. małopolskie
    tel. 183 511 387, fax. 183 511 389
    REGON: 35054559900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.krakow.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i przebudowa budynku ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza (pow. użytkowa 858,5 m2, kubatura 3700,0 m3) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 48,0 m3, na działce nr 65 położonej w miejscowości Czarne (pozwolenie obejmuje również wewnętrzne instalacje: wody, kanalizacji sanitamej, c.o., kanalizacji deszczowej, przeciwpożarową, wentylacyjną, elektryczną i odgromową) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku ośrodka szkoleniowo-wypoczynkowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza (pow. użytkowa 858,5 m2, kubatura 3700,0 m3) oraz budowa zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 48,0 m3, na działce nr 65 położonej w miejscowości Czarne (pozwolenie obejmuje również wewnętrzne instalacje: wody, kanalizacji sanitamej, c.o., kanalizacji deszczowej, przeciwpożarową, wentylacyjną, elektryczną i odgromową) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje: • wykonanie robót budowlanych związane z budową obiektu budowlanego (elementy z rozbiórki stanowią materiały Wykonawcy, które należy we właściwy sposób wywieźć i zutylizować - koszty wywózki i utylizacji, jak również ewentualne korzyści z odzysku materiałów należy uwzględnić w cenie ofertowej); • wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych dla budynku ośrodka; • wykonanie instalacji sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych; • wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu; • uzyskanie pozwolenia na użytkowanie Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowo technicznej stanowiącej Załączniki nr 10- 19 do SIWZ składający się z: projektu aranżacji wnętrz wraz z wizualizacjami oraz projektem wykonawczym, projektu budowlanego (część architektoniczna, instalacyjna elektryczna i sanitarna, konstrukcyjna) projektu wykonawczego, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarów robót, decyzji nr 654/2017 z dnia 20.11.2017, decyzji nr SR-IV.7322.1.217.2017.AK z dnia 31.10.2017.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 6.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2016 r., poz. 359). 6.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: BOŚ oddz. Nowy Sącz 74 1540 1115 2001 6011 0608 0001. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ............. - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości umieszczenia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa podmiotów trzecich . 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: f) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN g) dokument dotyczący podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego o których mowa w pkt. 5.3 lit a-c; h) dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej niż: 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach