Przetargi.pl
Rozbudowa i nadbudowa Centrum Kultury w Grabowcu

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych ogłasza przetarg

  • Adres: 17-204 Dubicze Cerkiewne, ul. Główna 67
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 682 79 81 , fax. 0-85 682 79 80
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych
    ul. Główna 67 67
    17-204 Dubicze Cerkiewne, woj. podlaskie
    tel. 0-85 682 79 81, fax. 0-85 682 79 80
    REGON: 00097578200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubicze-cerkiewne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i nadbudowa Centrum Kultury w Grabowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i nadbudowa Centrum Kultury w Grabowcu obejmujący swoim zakresem: 1. Przebudowa instalacji elektrycznej( roboty demontażowe, zasilanie i rozdział energii elektrycznej TG,TP , instalacja oświetleniowa ,awaryjna i gniazd wtyczkowych 1 -faz, instalacja elektryczna grzewcza i ciepłej wody, instalacja odgromowa i połączeń wyrównawczych. 2.Roboty rozbiórkowe 3. Parkingi i podjazdy 4. Roboty ziemne 5. Fundamenty - roboty betonowe 6. Konstrukcje drewniane 6. Izolacje 7. Stolarka okienna i drzwiowa 8. Pokrycie dachu 9. Roboty zewnętrzne 10. Roboty wykończeniowe wewnętrzne 11. Instalacja wodno-kanalizacyjna i ciepłej wody użytkowej Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz, na który składają się : - projekt wykonawczy: branża sanitarna, branża elektryczna, branża budowlana -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - przedmiar robót( roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Dubiczach Cerkiewnych - BS Hajnówka nr: 93 8071 0006 0001 8425 2000 0020 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28 września 2009r. do godz. 10.00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 28 września 2009 r. do godz.10. 00 w sekretariacie Urzędu Gminy Dubicze Cerkiewne ul. Główna 65( pokój nr 6 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust1 Prawa zamówień publicznych : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim zakresem , rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . - Wykonawca musi wykazać ,że przy wykonywaniu zamówienia będzie dysponował pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym dysponował będzie kierownikiem budowy branży ogólnobudowlanej - Wykonawca musi dysponować sprzętem koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; ? Wykonawca musi wykazać ,że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 złotych (słownie:trzysta tysięcy złotych) 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5)Wykonawca udzieli co najmniej 36-cio miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty . Z treści przedłożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wymagane przez zamawiającego warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty ( wymienione wyżej) dla każdego z nich. 2) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz Uwaga! w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie ma być podpisane przez każdego z wykonawców. 3) wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz) 4) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał co najmniej 1 robotę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzoną referencjami. 5) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 6) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia ,także zakres wykonywanych przez nich czynności- (należy wypełnić załącznik nr 6 do niniejszej siwz) -Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć uprawnienia dla kierownika budowy z których będzie wynikało, że jest uprawniony do kierowania robotami ogólnobudowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wykazanych w wykazie osób 6) na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz sprzętu - należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 7) na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 zł ( słownie: trzysta tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Kosztorys ofertowy-

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dubicze-cerkiewne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach