Przetargi.pl
Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-600 Sandomierz, Przemysłowa 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158323679
  • Data zamieszczenia: 2022-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.
    Przemysłowa 12
    27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
    tel. 158323679
    REGON: 830338452
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającySpółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji i zgód na realizację inwestycji w tym również uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla potrzeb realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa i modernizacja Oczyszczalni ścieków w Sandomierzu”. Planowana inwestycja ma na celu zapewnienie osiągnięcia wymaganego efektu ekologicznego przy aktualnych warunkach pracy oczyszczalni z jednoczesnym uwzględnieniem możliwości produkcji i wykorzystania biogazu z osadów ściekowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ.2. Dokumentacja musi być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz, 1679 t.j.), Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2021 r. poz. 2454). 3. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje:1) Projekt zagospodarowania terenu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) Projekt architektoniczno – budowlany wraz z informacją BIOZ – wszystkie branże;3) Projekt techniczny w zakresie wszystkich branż;4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich wymaganych branż;5) Przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie dla wszystkich wymaganych branż wykonane z podziałem na poszczególne obiekty budowlane;6) Mapy do celów projektowych w odpowiedniej skali - w wersji drukowanej oraz cyfrowej;7) Uzgodnienie z gestorem sieci energetycznej warunków zasilania zmodernizowanej oczyszczalni ścieków w zakresie prognozowanego zapotrzebowania na energię elektryczną oraz uzyskanie zgody na prace synchroniczną z siecią kogeneratorów biogazowych;8) Ze względu na położenie inwestycji w terenie zalewowym projektant będzie zobowiązany do złożenia operatu do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie oraz uzyskanie decyzji udzielającej pozwolenia wodnoprawnego na lokalizowanie na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią od rzeki Wisły nowego obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (Dz. U. z 2021r poz. 2233 t.j.);9) Raport oddziaływania na środowisko, wnioski i niezbędne materiały do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia, wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji środowiskowej;10) Uzyskanie decyzji pozwalającej na budowę od Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Sandomierzu.4. Wszelkie opłaty związane z wykonaniem dokumentacji projektowej (np. koszty wypisów z ewidencji, pobranie kopii map zasadniczych i ewidencyjnych, opłaty skarbowe za wydane decyzje administracyjne i inne koszty wynikłe w trakcie realizacji zamówienia) ponosi Wykonawca. Koszty te należy uwzględnić przy wycenie zamówienia.5. Podstawą opracowania dokumentacji projektowej jest Wariant W1-1, przedstawiony w Wariantowej koncepcji technologicznej modernizacji i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Sandomierzu, stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ. 6. Dokumentację projektową należy przygotować w wersji tradycyjnej papierowej w ilości 6 egzemplarzy oraz w wersji elektronicznej (ściśle odpowiadającej wersji papierowej) na płytach CD lub innym nośniku w ilości 2 szt. Wersja elektroniczna musi składać się z wersji nieedytowalnej (*pdf) oraz wersji edytowanej (*docx/*doc, *dxf/*dwg). Należy dołączyć podpisane oświadczenie, że zawartość wersji elektronicznej jest identyczna z wersją papierową.7. Zamawiający wymaga bieżącego uzgadniania projektu z Zamawiającym celem konsultacji rozwiązań projektowych i ich akceptacji. 8. Wykonawca dokumentacji projektowej będzie realizował przedmiot zamówienia z zastosowaniem art. 99 pzp. Opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, bez podawania ich nazw i nie wskazujących na konkretne rozwiązanie. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania tabeli równoważności, przy czym zawsze muszą być określone minimalne wymagane parametry.9. Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy dokonywać opisu w sposób jednoznaczny, wyczerpujący i zrozumiały, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty przez Wykonawców robót budowlanych. Dokumentacja będzie służyć, jako opis przedmiotu zamówienia do postępowania o zamówienie publiczne na roboty budowlane oraz realizację pełnego zakresu robót budowlanych na jej podstawie. Wykonawca (Projektant) zobowiązany będzie do uczestniczenia w w/w postępowaniu poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców dotyczące dokumentacji projektowej – w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu opublikowania wniosku.10. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej:1) Zamawiający umożliwi i zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Pominięcie wizji lokalnej, nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty.2) W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z Wykonawcami (pkt. XIV.1. SWZ).3) Koszty związane z udziałem w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.11. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:1) Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.2) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach