Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5232779 , fax. 89 5232779
- Data zamieszczenia: 2016-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9 7/9
10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5232779, fax. 89 5232779
REGON: 00051431900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
rozbudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia z uwagi na odrębne źródła finansowania wykonywany będzie z podziałem na następujące CZĘŚCI: 1) CZĘŚĆ I - rozbudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, infrastruktury technicznej, ogrodzenia zewnętrznego i wewnętrznego oraz przebudowy infrastruktury kolidującej z realizowanym zadaniem, obejmująca: a) przebudowę układu komunikacyjnego, b) rozebranie istniejącego ogrodzenia, c) montaż ogrodzenia systemowego, d) wykonanie kanalizacji deszczowej, e) wykonanie oświetlenia terenu, f) rozbudowę systemu telewizji dozorowej CCTV, g) rozbudowę systemu sterowania ruchem, 2) CZĘŚĆ II - rozbudowa Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie powiększenia wybiegu dla psów służbowych, obejmująca: a) rozebranie istniejącego ogrodzenia, b) montaż ogrodzenia systemowego, c) wykonanie kanalizacji deszczowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w zakresie określonym w przedmiarach robót zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt musi być fabrycznie nowy i nie może być wycofany z produkcji w dniu upływu terminu składania ofert. 5. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie; zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w wymienionych wyżej dokumentach pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze pod względem: 1) charakteru użytkowego, 2) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość), 3) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. 6. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca, przy czym realizacja przedmiotu zamówienia musi nastąpić w terminie przewidzianym specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym przejściu granicznym, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania przejścia granicznego. 8. Przedmiot zamówienia w zakresie CZĘŚCI I zamówienia wykonywany będzie z zastosowaniem klauzuli społecznej stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z czym wykonawca wyłoniony do realizacji tej CZĘŚCI zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zatrudnienia na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 149 z późn. zm.), w oparciu o umowę o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 bezrobotnego w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, 2) zatrudnienia bezrobotnego w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. nie później niż w czternastym dniu od dnia podpisania umowy i na okres nie krótszy niż do zakończenia realizacji zamówienia, tj. do upływu okresu obowiązywania umowy, 3) zatrudnienia, w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub wykonawcę przed zakończeniem realizacji zamówienia, na to miejsce innego bezrobotnego, przy czym okres przerwy w zatrudnieniu bezrobotnego nie może być dłuższy niż czternaście dni licząc od dnia rozwiązania stosunku pracy z poprzednim bezrobotnym, 4) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy na wykonanie przedmiotowego zamówienia zgłoszenia oferty pracy przekazanej powiatowemu urzędowi pracy, 5) przedstawienia zamawiającemu najpóźniej w czternastym dniu licząc od dnia podpisania umowy odpisu skierowania bezrobotnego przez powiatowy urząd pracy do wykonawcy oraz umowy o pracę z wybraną osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy. 9. Jeżeli wykonawca będzie miał siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, może przedstawić zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przekazanych odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpisy wystawionych przez ten organ dokumentów kierujących bezrobotnego do pracy oraz umowę o pracę. 10. Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrócenia się w każdym okresie realizacji zamówienia do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia bezrobotnego, wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentacji zamawiającemu niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie trzech dni licząc od dnia wystąpienia o dokumentację przez zamawiającego. 11. W przypadku nieprzestrzegania przez wykonawcę wyżej wymienionych postanowień dotyczących zatrudnienia bezrobotnego przy realizacji przedmiotu zamówienia, zamawiający naliczy wykonawcy kary umowne określone w projekcie umowy - załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) zamawiający żąda w przypadku składania oferty na realizację CZĘŚCI I zamówienia wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 50.000,00 PLN, 2) wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej - poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 3) w przypadku wyboru pieniądza jako formy wadium, środki wpłacić należy na następujący rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/Olsztyn 93 1010 1397 0020 2013 9120 0000, 4) wadium w pozostałych formach należy wnieść wraz z ofertą, przy czym należy je dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.uw.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 4 JW 2031 Lipowiec, 12-100 Szczytno
Dodano: 2016-07-04 - KOMPLEKSOWA WYMIANA OŚWIETLENIA WEWNĘTRZNEGO NA ENERGOOSZCZĘDNE TYPU LED w OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PPRZEDSZKOLNEGO - ETAP III TERMOMODENIZACJI
Dodano: 2016-06-10 - Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń I piętra i klatki schodowej w budynku nr 8 w JW 2031 Lipowiec, 12-100 Szczytno
Dodano: 2016-06-06 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej oraz oświetlania w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2016-06-03 - Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Elblągu i Morągu
Dodano: 2016-04-15 - ADAPTACJA BUDYNKU NA ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY DLA OSÓB Z CHOROBĄ ALZHEIMERA I INNYMI ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Dodano: 2015-10-12 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-09-16 - SAP.221-20.2015 Budowa samochodowej myjni samoobsługowej
Dodano: 2015-08-25 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o. w ramach projektu - Wykorzystanie geotermii do przygotowania ciepłej wody użytkowej i czynnika chłodniczego do central wentylacyjnych w Szpitalu Pro-Medica w Ełku Sp. z o.o.
Dodano: 2015-08-24 - SAP.221-16.2015 Budowa samochodowej myjni samoobsługowej
Dodano: 2015-07-31