Przetargi.pl
Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2360B Al. Niepodległości w miejscowości Mońki na odcinku o długości 993,54 m do drogi krajowej Nr 65

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 19100 Mońki, ul. Słowackiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 727 88 00 , fax. 85 727 88 30
  • Data zamieszczenia: 2018-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Słowackiego
    19100 Mońki, woj. podlaskie
    tel. 85 727 88 00, fax. 85 727 88 30
    REGON: 5066665100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2360B Al. Niepodległości w miejscowości Mońki na odcinku o długości 993,54 m do drogi krajowej Nr 65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rozbudowy drogi powiatowej Nr 2360B Al. Niepodległości w miejscowości Mońki na odcinku o długości 993,54 m do drogi krajowej Nr 65. Projekt będzie współfinansowany w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016 – 2019. Zakres robót obejmuje w szczególności wykonanie: 1) nowej nawierzchni z mieszanki mineralno – asfaltowej; 2) chodników oraz zjazdów; 3) parkingów z miejscami dla osób niepełnosprawnych; 4) przebudowy skrzyżowań; 5) wyniesionego przejścia dla pieszych; 6) oznakowania poziomego i pionowego; 7) kanalizacji deszczowej 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres rzeczowy robót określają: 1) przedmiary robót( z uwagi na ryczałtowe rozliczenie, jako dokument pomocniczy) – załącznik Nr 9 do SIWZ, 2) wzór umowy – załącznik Nr 8 do SIWZ, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik Nr 10 do SIWZ, 4) dokumentacja projektowa – załącznik Nr 11 do SIWZ. 3. Regulacje dotyczące podwykonawstwa: a) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome podania przez wykonawcę firm podwykonawców. b)Wykonawca może: - powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, pomimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom; - wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie; - wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; - zrezygnować z podwykonawstwa. c) w przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22 a ust. 1 Pzp, w celu wskazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamwiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca , na którego zasoby wykonawca powoływał sie w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, d) powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom może nastąpić wyłącznie na podstawie umowy o podwykonawstwo; e) umowa o podwykonawstwo musi być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności; f) do zawarcia przez podwykonawcę umowy z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego i wykonawcy; g) zawarta umowa o podwykonawstwo musi być zgodna z treścią zaakceptowanego przez zamawiającego projektu umowy; h) termin zapłaty wynagrodzenia nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzającego wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; i) wykonawca jest zobowiązany przedkładać zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, z zastrzeżeniem art. 143 b ust. 8 ustawy Pzp; 4. Zamawiający na wykonane roboty budowlane określa minimalny okres gwarancji i rękojmi 36 miesięcy oraz maksymalny okres gwarancji i rękojmi 60 miesięcy. 5. Wykonawca obowiązany będzie do oznakowania prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót. Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej przy odbiorze końcowym wszystkie dokumenty zgodnie z wymaganiami określonymi w SST, w szczególności : - dokumenty potwierdzające odbiór robót zanikowych i ulegających zakryciu; - recepty i ustalenia technologiczne; - dziennik budowy; - wyniki pomiarów kontrolnych oraz badania i oznaczenia laboratoryjne, zgodne z SST; - deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z SST; -geodezyjną inwentaryzację powykonawczą; - kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwntaryzacji powykonawczej. 7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, to oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiajacego , jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów technicznych asortymentu wymaganego przez zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu). W przypadku wymagania przedstawienia przez wykonawcę certyfikatów wydanych przez określoną jednostkę oceniającą zgodność, zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia. 8. Warunki wykonywania zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w Przedmiarze Robót stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ i SST stanowiących załącznik Nr 10 do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz. 1332 ze zmianami). Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zostały określone w pkt. 26 niniejszej SIWZ. 2) Roboty należy wykonać zgodnie z Dokumentacją Projektową, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz pozostałymi wymaganiami szczegółowo określonymi w SIWZ. 3) W cenie ryczałtowej Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność; - miejsce, odległość , koszt wywozu utylizacji i składowania odpadów, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, a w szczególności dróg dojazdowych, które Wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - wszelkie opłaty, jakie wykonawca zobowiązany jest ponieść w związku z realizacją zamówienia. 4) Drewno powstałe w wyniku wycinki drzew oraz materiały drogowe z rozbiórki nadające się do ponownego użycia ( krawężniki, obrzeża, płytki chodnikowe, kostka betonowa, inne), stanowią własność zamawiającego. Miejsce składowania - Plac Wydziału Dróg Starostwa Powiatowego w Mońkach – Mońki, ul. Mickiewicza 52 (odległość ok. 1 km od terenu budowy). 9. Dostosowanie obiektu do korzystanie przez osoby niepełnosprawne: W ramach dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych przewidziano budowę parkingów z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uzupełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy (z uwagi na rozliczenie ryczałtowe posiada charakter pomocniczy i informacyjny), 3) pisemne zobowiązanie podmiotów zał. Nr 5 do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów. 4) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 5) potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach