Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej wraz z przebudową gazociągu na działkach o nr ewid. 375, 471/69, 471/51, 780, 931, 932, 1010, 1015, 1016, 1020/1, 1020/2, 933, 934 położonych w miejscowości Trześń, w gminie Niwiska.

Gmina Niwiska ogłasza przetarg

  • Adres: 36-147 Niwiska, Niwiska 430
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2279002 w. 33 , fax. 17 2279341
  • Data zamieszczenia: 2015-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niwiska
    Niwiska 430 430
    36-147 Niwiska, woj. podkarpackie
    tel. 17 2279002 w. 33, fax. 17 2279341
    REGON: 69058167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwiska.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej wraz z przebudową gazociągu na działkach o nr ewid. 375, 471/69, 471/51, 780, 931, 932, 1010, 1015, 1016, 1020/1, 1020/2, 933, 934 położonych w miejscowości Trześń, w gminie Niwiska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa drogi gminnej wraz z przebudową gazociągu na działkach o nr ewid. 375, 471/69, 471/51, 780, 931, 932, 1010, 1015, 1016, 1020/1, 1020/2, 933, 934 położonych w miejscowości Trześń, w gminie Niwiska. Roboty będą polegały na : 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie równinnym wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej - 04. km 2) Przepusty rurowe pod zjazdami rozebranie przepustów z rur betonowych Fi 50 cm z odwozem materiałów z rozbiórki - 8,0 m 3) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie z wzruszeniem górnej warstwy istn. podbudowy tłuczniowej tylnymi zębami równiarki, walec statyczny- 1524, 67 m2. 4) Koryta wykonywane na poszerzeniach jezdni lub chodników, głębokość koryta 10?cm, kategoria gruntu II-IV z odwozem ziemi starniem Wykonawcy robót - 210 m2. 5) Wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu do 5?cm- 19 m3. 6) Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna, po zagęszczeniu 10?cm- 1484, 61 m2. 7) Nawierzchnie z betonu asfaltowego AC S11 50/70 warstwa gr 5 cm - 1444,55 m2. 8) Kanały z rur typu PEHD o Sn 8 łączone na uszczelkę, Fi?500?mm- 9 m. 9) Analogia -Odmulenie rowu koparką, grubość warstwy namułu 30?cm, dno o szerokości 0,40?m - 128, 50 m. 10) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 15?cm - 0,81m3. 11) Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi?315?mm - 85 m. 12) Kanały z rur typu PEHD o Sn 8 łączone na uszczelkę,, Fi?160?mm- 17 m. 13) Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN, Fi?-425?mm, zamknięcie rurą teleskopową, kineta PE - 2 szt. 14) Studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN, Fi?-425?mm wpust uliczny, kineta PE - 1 szt. 15) Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe, Fi?500?mm, bez osadnika i syfonu - 2 szt. 16) Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 50?cm - 2 szt. 17) Obudowa wylotu z kostki brukowej betonowej typu nostalit na zaprawie betonowej- 1 kpl. 18) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe - 5 szt. 19) Analogia Rura przewodowa PE 100 SDR 11 fi 25x2,3 wraz zrobotami ziemnymi (R= 0,955, M= 1,000, S= 1,000) - 12 m. 20) Analogia Rura przewodowa PE 100 SDR 11 fi 40x3,7 wraz zrobotami ziemnymi (R= 0,955, M= 1,000, S= 1,000) - 8 m. 21) Analogia Rura przewodowa PE 100 SDR 11 fi 63x5,8 wraz zrobotami ziemnymi (R= 0,955, M= 1,000, S= 1,000) - 29 m. 22) Analogia Rura osłonowa PE 100 SDR 17,6 fi 90x5,2wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu pianką i robotami ziemnymi (R= 0,955, M= 1,000, S= 1,000)- 18 m. 23) Analogia Rura osłonowa PE 100 SDR 17,6 fi 125x7,1 wraz z zabezpieczeniem wlotu i wylotu pianką i robotami ziemnymi (R= 0,955, M= 1,000, S= 1,000) - 6 m. 2. Wykonawca poniesie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 Pzp. W takim przypadku wykonawcy składają dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wszystkich wspólników o ich wspólnym występowaniu w postępowaniu. Zaleca się by pełnomocnictwo wymieniało wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Wyłoniony w drodze postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, w oparciu o załączone przedmiary robót oraz zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz innymi przepisami szczególnymi, normami i zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi dla robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 5. Dokumentacja projektowa na powyższe zadanie jest dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w budynku Urzędu Gminy Niwiska, pokój nr 12, w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 15:00 lub na stronie internetowej Zamawiającego www.niwiska.biuletyn.net
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 - zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 30 kwietnia 2015 r. do godz. 900 . 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego :Numer rachunku bankowego :Bank Spółdzielczy O/ Niwiska nr 38 9180 1034 2003 2001 3909 0002 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: SI.271.9.2015. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem został uznany rachunek bankowy Zamawiającego poprzez zaksięgowanie kwoty wadium (przelew wadium musi być zaksięgowany na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 5.Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 02 października 2015 r. do godz. 900 w siedzibie Zamawiającego, adres Zamawiającego jak na str 1 SIWZ, w pokoju nr 10. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy PZP. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwiska.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach