Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej ul. Hetmańskiej w Głogowie Małopolskim

GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 36-060 Głogów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
    ul. Rynek 1
    36-060 Głogów Małopolski, woj. podkarpackie
    REGON: 690582074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glogow-mlp.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej ul. Hetmańskiej w Głogowie Małopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej (od km 0+000,0 do km 1+384,0) ulicy Hetmańskiej w Głogowie Małopolskim w poniższym zakresie: ­- rozbudowa jezdni szer. 5,50 m z betonu asfaltowego, ­- budowa ciągu pieszo-rowerowego szer. 3,0 m o nawierzchni z kostki brukowej po stronie prawej, ­- budowa poboczy utwardzonych kruszywem po stronie lewej, ­- przebudowa zjazdów o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, ­- budowa pętli autobusowej i zatok autobusowych wraz z chodnikiem, ­- przebudowa rowu drogi gminnej po stronie prawej i lewej oraz przepustów pod koroną drogi gminnej, ­- budowa elementów odwodnienia, ­- umocnienie skarpy za chodnikiem płytami ażurowymi, ­- budowa przejścia dla pieszych o podwyższonym standardzie, ­- budowa kanału technologicznego ­- przebudowa kolizji z istniejącą infrastrukturą. 2. Zakres robót określa przedmiar robót i dokumentacje projektowe w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).3. Wymagania jakościowe odnoszące się głównych elementów przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 246 ust.2 uPzp – określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja projektowa w OPZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:– 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Głogowie Małopolskim nr rachunku 96 9159 0000 2001 0000 0114 0005 z dopiskiem „Wadium – znak sprawy (OR.271.6.2024)”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w uPzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Głogów Małopolski ul. Rynek 1, 36-060 Głogów Małopolski7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 uPzp. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże informacje, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową (lub obie formy łącznie) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem w kwocie min. – 4 000 000,00 zł (dokument niewymagany na etapie składania ofert)Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć dla posiadanych „środków finansowych/zdolności kredytowej” wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli:a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: dwie roboty budowlane w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy dróg/ulic publicznych o nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 4 000 000,00 zł brutto każda (w ramach odrębnych umów), - załącznik nr 6 do SWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert)UWAGA: Do wykazu muszą zostać dołączone dowody potwierdzające, iż wskazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru) .W przypadku, gdy roboty referencyjne były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać w szczególności na osobistym wykonaniu robót.Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia danej umowyZa drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 645 z późn. zm.)b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję:- Kierownika budowy posiadający:aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub inne równoważne wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów∗ przez okres min. 5 lat – załącznik nr 7 do SWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert);- Kierownik budowy posiadający:aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne równoważne wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów∗ przez okres min. 3 lat – załącznik nr 7 do SWZ (dokument niewymagany na etapie składania ofert);- Kierownik budowy posiadający:aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne równoważne wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów∗ przez okres min. 3 lat – załącznik nr 7 do SWZ (niewymagany na etapie składania ofert);UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie kilku funkcji przez jedną osobą w przypadku posiadania przez nią kilku rodzajów wymaganych uprawnień budowlanych lub kwalifikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach