Przetargi.pl
Rozbudowa drogi gminnej nr 221430W - ul. Kolejowej w miejscowości Halinów i Cisie na odcinku od drogi powiatowej nr 2202W ul. Warszawskiej w m. Hipolitów do drogi powiatowej nr 4318W ul. Mazowieckiej

Gmina Halinów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, Spółdzielcza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów
    Spółdzielcza
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    REGON: 013269172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.halinow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa drogi gminnej nr 221430W - ul. Kolejowej w miejscowości Halinów i Cisie na odcinku od drogi powiatowej nr 2202W ul. Warszawskiej w m. Hipolitów do drogi powiatowej nr 4318W ul. Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie i oddanie do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogi o długości około 1,44 km - ul. Kolejową zlokalizowaną w m. Halinów oraz Cisie w gminie Halinów, powiat miński. Wzdłuż drogi od km 0+000 (początek odcinka - rejon skrzyżowania drogi gminnej ul. Kolejowej z drogą powiatową nr 2202W ul. Warszawską) do km 0+407 (rejon skrzyżowaniu ul. Kolejowej z drogą gminną ul. Okrzei) zlokalizowany ma być co najmniej ciąg pieszo-rowerowy szerokości 3 m a od km 0+407 do końca opracowania ok. km 1+445 (połączenie drogi gminnej ul. Kolejowej z drogą powiatową nr 4318W ul. Mazowiecką) chodnik wraz ze ścieżką rowerową dwukierunkową. Na końcowym odcinku o długości ok. 112 m należy dokonać wydzielenia działek ewidencyjnych gruntu na poszerzenie pasa drogowego w ramach procedury ZRID. W miejscach, gdzie droga będzie się krzyżowała z istniejącymi drogami należy wykonać całe skrzyżowania ze wszystkimi wlotami z mieszanki mineralno-asfaltowej. Dla wszystkich projektowanych nawierzchni Wykonawca zaprojektuje i wykona odwodnienie. Zamawiający wymaga, aby jezdnia nowej drogi posiadała szerokość nie mniejszą niż 5,5 m i została zaprojektowana i wybudowana w technologii nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych (tj.: co najmniej warstwa ścieralna i warstwa wiążąca jezdni ma być wykonana z mieszanki mienralno - asfaltowej) odpowiednich dla kategorii ruchu KR-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 złotych;3. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, żea) dysponuje jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej zgodnie z art. 12, art. 12a ust 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).b) dysponuje jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót w zakresie sieci kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów lub uprawnienia zagraniczne równoważne, uznane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz Ustawa z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).c) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej co najmniej dwie budowy, rozbudowy lub przebudowy dróg o nawierzchni mineralo-asfaltowej o wartości co najmniej 3.000.000 zł. brutto (słownie: trzy miliony złotych) każde,d) do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym sprzętem:1. układarką gąsienicową do mas asfaltowych, ze sterowaniem równości układanejwarstwy,2. skrapiarką do emulsji bitumicznych,3. walcami stalowymi gładkimi min. 2 szt.,4. równiarką samojezdną pozwalającą nadać nawierzchni spadki poprzeczne;5. koparko – ładowarką lub koparką min 2 szt.,6. zagęszczarkami płytowymi – min. 3 szt.,7. samochodami samowyładowczymi z przykryciem brezentowym lub termosamimin. 4 szt.Zamawiający informuje, że dla potrzeb spełniania warunków opisanych, powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż zł, Zamawiający w celu przeliczenia waluty na zł/PLN przyjmie średni kurs zł do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania w BZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach