Przetargi.pl
Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z infrastrukturą techniczną na terenie działek nr 73/5 i 72/1 przy ul. Przemysłowej w miejscowości Sulechów

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Poznańska 18
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3852407 w. 49 , fax. 068 3852370
  • Data zamieszczenia: 2016-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.
    ul. Poznańska 18 18
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3852407 w. 49, fax. 068 3852370
    REGON: 97792265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o. o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z infrastrukturą techniczną na terenie działek nr 73/5 i 72/1 przy ul. Przemysłowej w miejscowości Sulechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa cmentarza komunalnego wraz z infrastrukturą techniczną na terenie działek nr 73/5 i 72/1 przy ul. Przemysłowej w miejscowości Sulechów, obejmująca swoim zakresem w szczególności: - rozbiórkę istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych, - wydzielenie kwater na pochówki ziemne i kwatery pod budowę kolumbarium, - budowę 2 szt. kolumbarium na 20 nisz (łącznie 40 nisz), - utwardzenie terenu kwatery kolumbarium, - wykonanie alejek utwardzonych na ciągi piesze i pieszo - jezdne, - wykonanie schodów, - wykonanie umocnień skarp zabezpieczonych elementami małowymiarowymi - gazonami (z nasadzeniami), - wykonanie umocnień skarp zabezpieczonych geokratą na geowłókninie, z humusowaniem i obsianiem trawą, - wykonanie nasadzeń zieleni izolującej - żywopłoty, zieleni niskiej - dekoracyjnej, - wydzielenie miejsc na lokalizację pojemników z odpadami oraz wykonanie nawierzchni pod pojemniki, - lokalizację elementów małej architektury - ławki, - wykonanie ogrodzenia, - wykonanie ścian oporowych z gazonów, - wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie projektowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub wykonaniu remontu (np. na granicy działek objętych opracowaniem), połączenie nowych nawierzchni z istniejącymi wejściami, wjazdami, itp. oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania projektowanego układu komunikacyjnego, - wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej realizowany będzie na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez Biuro Projektowo - Badawcze GEKONprojekt z siedzibą przy ul. Sportowej 15/3, 66-100 Sulechów zatwierdzonego decyzją o pozwoleniu na budowę nr 71/16 z dnia 17.02.2016 roku Starosty Zielonogórskiego (znak sprawy: AB-VI.6740.10.1.2016). Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlany i projekty wykonawcze opracowane przez Biuro Projektowo - Badawcze GEKONprojekt z siedzibą przy ul. Sportowej 15/3, 66-100 Sulechów, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - uzgodnienia branżowe, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, - Instrukcja dla Wykonawców. Wszystkie dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie zostały dołączone do SIWZ. UWAGA: Wszystkie elementy konstrukcyjne stalowe (barierki, słupki, ogrodzenie, ławkę) muszą być zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynk ogniowy o minimalnej grubości powłoki 60 mikronów oraz poprzez naniesienie powłoki malarskiej o minimalnej grubości powłoki 100 mikronów. Dodatkowo Wykonawca musi dostarczyć protokoły z przeprowadzonego badania przyczepności powłoki antykorozyjnej (technologia pull-off nie mniejsza niż 5 MPa). WAŻNE: Dołączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Ustalenie dokładnej ilości robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia musi być określone przez Wykonawcę w oparciu o wszystkie dokumenty wymienione w niniejszym punkcie oraz zapisy pkt 2.1. - 2.4. i 3, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia. WAŻNE: Udostępniony przedmiar robót zawiera szerszy zakres robót niż wynika to z zakresu, który będzie wykonywał wybrany Wykonawca (Zamawiający samodzielnie wykona sieć wodociągową i kanalizację deszczową). Dlatego każdy Oferent winien indywidualnie określić dokładną ilość robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania wskazanego w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców zakresu zamówienia. WAŻNE: Wykonawca zobowiązany jest dostosować tryb pracy do warunków panujących na cmentarzu, w taki sposób, aby nie utrudniać korzystania z cmentarza oraz normalnej pracy związanej z obiektem w szczególności podczas ceremonii pochówkowych. Prace mogą być wykonywane na obiekcie od godz. 07:00 najpóźniej do godz. 20:00, z uwzględnieniem przerw wynikających z odbywających się ceremonii pochówkowych, na czas których należy wstrzymać głośne prace. 2.1. Przed przystąpieniem do wyceny robót należy dokładnie zapoznać się z uzgodnieniami branżowymi, o których mowa w punkcie 2. 2.2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i pozyskał dla siebie wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.3. Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić także koszty robót przygotowawczych oraz wszystkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia obejmujące w szczególności: - koszty wywozu i utylizacji odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne), - koszty uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni dróg i chodników poza terenem budowy, - koszty zorganizowania we własnym zakresie zaplecza budowy, a także terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń, - koszty dozoru placu budowy (Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i utrzymania terenu robót na własny koszt), - koszty prowadzenie prac bez wstrzymywania normalnego funkcjonowania obiektu cmentarnego, - wszelkie koszty związane z instalacją licznika wody i licznika energii oraz koszty z tytułu zużycia tych mediów, - koszty wykonania kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, itp. 2.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami, przy zachowaniu i przestrzeganiu przepisów bhp i ochrony środowiska, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót oraz pod bezpośrednim kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także w taki sposób, aby nie naruszały interesu osób trzecich. 3. Zakres czynności dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje, oprócz zapisów zawartych w dokumentach wymienionych w punkcie 2 oraz przepisach prawa budowlanego, także: 3.1. współpracę z koordynatorem projektu, 3.2. przestrzeganie przepisów bhp na terenie budowy oraz montaż ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Wykonawca ma obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania wszystkich czynności na terenie budowy oraz wykonywania prac określonych w punkcie 1 przez osoby przeszkolone z zakresu bhp i dopuszczone do wykonywania tego rodzaju pracy przez uprawnionego lekarza profilaktyka posiadające i korzystające z odpowiednich środków zabezpieczających i ochrony osobistej pod nadzorem osób do tego wyznaczonych; za nienależyte wykonanie tych obowiązków będzie ponosił odpowiedzialność odszkodowawczą), 3.3. udział w organizowanych w siedzibie Zamawiającego naradach koordynacyjno - technicznych dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w punkcie 1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców (narady będą się odbywać po uprzednim zwołaniu ich przez Zamawiającego lub Wykonawcę nie częściej niż raz w tygodniu w środy o godzinie 09:15); brak udziału Wykonawcy w naradzie bez uzasadnionej przyczyny (np. choroba, pobyt w szpitalu, itp.) będzie skutkował zapłatą przez Wykonawcę kary umownej na zasadach określonych w § 10 ust. 3 pkt. 3.1. ppkt. 3.1.5. projektu umowy,3.4. zgłaszanie problemów technicznych budowy we wszystkich branżach występujących przy realizacji przedmiotu zamówienia, bieżące dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 3.5. rozstrzyganie, w porozumieniu z koordynatorem projektu wątpliwości natury technicznej powstałych w okresie realizacji robót, 3.6. przedstawianie do sprawdzenia koordynatorowi projektu jakości materiałów i wyrobów przed ich wbudowaniem pod kątem dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz pod kątem zgodności z dokumentami wymienionymi w punkcie 2 SIWZ i złożoną ofertą Wykonawcy, 3.7. gdy zajdzie niezbędna konieczność, przedstawianie propozycji nowych rozwiązań materiałowych, 3.8. przekazywanie koordynatorowi projektu, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń, wszelkich świadectw jakości, atestów, certyfikatów, kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia, 3.9. zgłoszenie obiektu budowlanego do odbioru wpisem do dziennika budowy, uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad oraz podpisanie protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, podpisywanie protokołów potwierdzających wykonanie prób, rozruchów lub odbiorów technicznych maszyn i urządzeń, protokołów z badań, pomiarów, itp., przekazanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów niezbędnych do zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, 3.10. niezwłoczne powiadamianie koordynatora projektu o konieczności wykonania zamówień dodatkowych (robót zamiennych), o pojawieniu się alternatywy dla rozwiązań projektowych będących przedmiotem wykonania przez Wykonawcę oraz o konieczności wykonania robót dodatkowych, nieprzewidzianych w umowie o wykonanie robót budowlanych, niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, 3.11. w razie uzasadnionej potrzeby udział w kontrolach i przeglądach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, 3.12. udział w przeglądach gwarancyjnych wynikających z umowy (okres gwarancji na wykonane roboty budowlane będzie wynosił co najmniej 36 miesięcy); do dnia upływu terminu gwarancji jakości Wykonawca powinien być dostępny na każde umotywowane żądanie Zamawiającego, 3.13. przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu trzech egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, w tym pomiarów geodezyjnych oraz oświadczenia, o którym mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane, dziennika / dzienników budowy oraz innych dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa, 3.14. podejmowanie innych działań, nie ujętych w niniejszym wykazie, które przyczynią się do sprawnego oraz prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 4. Materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne i powinny odpowiadać Polskim Normom, wytycznym zawartym w dokumentach, o których mowa w punkcie 2 oraz wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w BZ WBK S.A. O/Sulechów nr 22 1090 1580 0000 0000 5805 0470. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczającej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do ?zapłacenia pełnej kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego? w terminie związania ofertą w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 5. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert, najpóźniej do 15.04.2016 roku do godz. 10:00 na cały okres związania ofertą. Wadium musi być bezwarunkowe i nieodwołalne. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, tzn. data wpływu środków na rachunek. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego na wstępie, tj. jako tytuł operacji należy wpisać: ?Wadium na przetarg znak sprawy: ZP-RC/01/03/2016?. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w dniu składania ofert, tj. 15.04.2016 roku do godz. 10:00 w siedzibie Spółki w pokoju nr 23 (II piętro). UWAGA! Dopuszcza się dołączenie oryginałów tych dokumentów do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (w miesiącach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl (sekcja: Zamówienia publiczne / Wg ustawy PZP / 2016)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach