Przetargi.pl
„Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju o sale dydaktyczne i pomieszczenia towarzyszące”

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju o sale dydaktyczne i pomieszczenia towarzyszące”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku- Zdroju o sale dydaktyczne i pomieszczenia towarzyszące” realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Rozwój infrastruktury edukacyjnej w Gminie Busko-Zdrój”. Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania Gmina Busko-Zdrój uzyskała dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 7 „Sprawne usługi publiczne”, działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid. 189/8, 189/3, 189/4, 189/5, 188/6, obręb ewidencyjny: Busko-Zdrój obr. 11, miasto Busko-Zdrój. Zakres prac obejmuje kompleksową modernizację oraz nadbudowę i przebudowę istniejącego układu funkcjonalnego szkoły wraz z niezbędnymi instalacjami oraz przyłączami, tj.: 1) istniejąca część budynku SP Nr 2 zostanie przebudowana, rozbudowana o klatkę schodową i nadbudowana o jedną kondygnację nadziemną, w wyniku której powstaną dodatkowe sale dydaktyczne z pomieszczeniami towarzyszącymi z wewnętrznymi instalacjami. 2) budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością poprzez wykonanie windy osobowej na konstrukcji stalowej samonośnej. Dostęp na parter szkoły za pomocą istniejącej pochylni (wejście główne do budynku). 3) wyposażenie budynku szkoły w sprzęt dydaktyczny i szkolny (biurka szkolne, ławki, tablice, wieszaki itp.). 4) prace wyburzeniowe i rozbiórkowe. 5) zagospodarowanie terenu przyszkolnego poprzez wykonanie oświetlenia terenu, odwodnienia dróg i parkingów, zagospodarowania w małą architekturę. 6) wykonanie i umieszczenie tablic informacyjnych i/lub tablic pamiątkowych informujących o źródłach dofinansowania zgodnie z wytycznymi programu w zakresie promowania projektu (link do strony internetowej http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu). Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotowego zadania Gmina Busko-Zdrój uzyskał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej 7 „Sprawne usługi publiczne”, działanie 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej”. Tablice informacyjne winny zostać umieszczone w trakcie trwania projektu, a tablice pamiątkowe po jego zakończeniu. Wykonawca jest zobowiązany: 1. Zapewnić realizację robót w sposób niemający wpływu na ruch wokół budynku zważywszy na jego lokalizację oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania szkoły w roku szkolnym 2017/2018 i 2018/2019 podczas realizacji robót w szczególności zapewniając; 1) wykonywanie prac o znacznym stopniu hałasu lub wymagających przerw w dostawie mediów w godzinach od 14:00 do 8:00 oraz w dniach wolnych od pracy. 2) najwyższą staranność przy wyznaczaniu i zabezpieczaniu zarówno placu budowy, jak i terenu zaplecza, magazynu budowy, miejsca dojazdu i pracy sprzętu na potrzeby budowy oraz każdego innego wykorzystywanego przez Wykonawcę. 3) w przypadku prowadzenie robót w bezpośrednim sąsiedztwie budynku lub w miejscu komunikacji osób korzystających z placówki szkolnej (pracownicy szkoły, dzieci, opiekunowie, dostawa niezbędnych produktów związanych z prawidłowo funkcjonującą placówka szkolno-oświatową itp.) do wydzielenia miejsc prowadzenia robót oraz wykonania przejść dla pieszych nad wykopami w postaci kładek (o szerokości min. 100cm, z obustronnymi barierkami o wysokości 100-120cm, z jednolitą podłogą umożliwiającą przejazd wózkiem lub rowerem), 4) w przypadku awarii w budynku szkoły związanych z prowadzeniem robót do niezwłocznego przystąpienia do usuwania awarii oraz naprawy powstałych uszkodzeń i zniszczeń (do 1 godziny od zgłoszenia), 5) składowanie materiałów budowlanych oraz sprzętu w miejscach do tego przeznaczonych (zabrania się składowania na terenach zielonych). Uwaga I: 1. Zamawiający informuje, że zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju w roku szkolnym 2017/2018 będą odbywały się do 31.05.2018r. Okres wakacyjny w roku szkolnym 2017/2018 dla SP Nr 2 rozpocznie się od dnia 01.06.2018r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac budowlano –montażowych w roku szkolnym 2017/2018 w sposób zapewniający możliwość bezpiecznego korzystania z budynku szkoły, w celu prowadzenia wszelkich zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych związanych z prawidłowo funkcjonującą placówką szkolną. 3. Zamawiający wymaga, aby roboty budowlano-montażowe związane z przebudową, remontem i modernizacją pomieszczeń parteru i I piętra budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju były prowadzone w dni wolne od wszelkich zajęć lekcyjnych (np. w okresie ferii szkolnych 2017/2018, w okresie wakacyjnym w roku szkolnym 2017/2018, itp.). 4. Na budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Busku-Zdroju została zamontowana instalacja fotowoltaiczna. Ogniwa fotowoltaiczne zlokalizowane są na części dachu Szkoły Podstawowej. Zamawiający informuje, iż demontaż instalacji fotowoltaicznej zostanie dokonany po uzgodnieniu z Wykonawcą robót, przed rozpoczęciem prac związanych z wykonaniem Etapu I. Ponowny montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej nastąpi po zakończeniu prac związanych z wykonaniem Etapu I tj. po wykonaniu nadbudowy piętra II oraz po zakończeniu prac związanych z wykonaniem poszycia dachowego. Demontaż, ponowny montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej jest po stronie Zamawiającego (zostanie wykonany przez stronę trzecią). W związku z powyższym zobowiązuje się Wykonawcę robót do:  - nieodpłatnego udostępnienia frontu robót umożliwiającego demontaż, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej, na czas niezbędny do przeprowadzenia w/w czynności przez stronę trzecią.  - współpracy z Wykonawcą dokonującym przełożenia instalacji fotowoltaicznej.  - uczestnictwa w procedurze odbiorowej zamontowanej instalacji fotowoltaicznej. Termin udostępnienia placu budowy zostanie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą robót, Zamawiającym i zainteresowaną trzecią stroną. Jednocześnie informujemy, że Wykonawca robót będzie uprawniony do sprawowania kontroli nad przebiegiem prac związanych z przełożeniem instalacji fotowoltaicznej. 5. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie nie obejmuje zakresu prac dotyczącego budowy hali sportowej. 6. Elementy przewidziane do demontażu: 6.1. Zdemontowane elementy np.: okna, grzejniki, drzwi, urządzenia sanitarne, oświetleniowe, elementy konstrukcyjne, mała architektura (ławki, kosze), elementy ogrodzeniowe itp. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym przewiezie we wskazane miejsce, w odległości do 15 km, na swój koszt. 6.2. Demontaż elementów powinien być przeprowadzony w sposób umożliwiający ich ponowny montaż (dot. elementów przekazanych Zamawiającemu). 6.3. Wykonawca zabezpieczy elementy na czas transportu. 6.4. Pozostałe elementy, nie przekazane Zamawiającemu, Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 6.5. Protokoły z przekazania zdemontowanych elementów oraz z utylizacji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. II. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej:  - projekt budowlany;  - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga II pkt 3 lit. a) do d)”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach