Przetargi.pl
Rozbiórka mostów LNI-29 i LNI-30 oraz budowa nowego mostu na potoku Węgierski w Brennej

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2014-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka mostów LNI-29 i LNI-30 oraz budowa nowego mostu na potoku Węgierski w Brennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka mostów LNI-29 i LNI-30 oraz budowa nowego mostu na potoku Węgierski w Brennej w oparciu o dokumentację budowlano - wykonawczą, wykonaną przez Pracownię Projektową MOSTOPOL Sp. z o.o. ul. Jagiełły 39, 46-020 Czarnowąsy, zgodnie z zaleceniami Decyzji WPN.6402.217.2012.MS z dnia 26 czerwca 2012 r. Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach oraz opracowanymi na tą okoliczność: - Inwentaryzacją miejsc występowania nietoperzy (w szczególności mopka) w obrębie mostu Węgierski w Brennej Bukowa - Inwentaryzacją miejsc występowania zimorodka, pluszcza i gąsiorka w obrębie oddziaływania przedsięwzięcia pod nazwą Rozbiórka mostów LNI-29 i LNI-30 oraz budowa nowego mostu na potoku Węgierski w Brennej W ramach zadania wykonać należy: 1/ most tymczasowy na okres realizacji robót oraz drogę objazdową (jeden pas ruchu o szer. 4 m dł. 78,53 m wraz z lewostronnym chodnikiem dla ruchu pieszego szer. 1 m), zlokalizowaną obok istniejących obiektów mostowych przewidzianych do rozbiórki i budowy nowego mostu. Dopuszcza się alternatywne rozwiązanie konstrukcji mostu tymczasowego, z uwzględnieniem możliwości sprzętowych i materiałowych wykonawcy. Warunkiem zastosowania alternatywnego rozwiązania jest przedłożenie projektu oraz zweryfikowanie i zatwierdzenie dokumentacji przez autorskie biuro projektów. 2/ rozbiórkę istniejących obiektów mostowych LNI-29 i LNI-30 3/ budowa w miejscu rozebranych mostów, nowego obiektu mostowego wraz z wykonaniem nowej nawierzchni bitumicznej na dojazdach do mostu, korektą przebiegu skarp nasypów, umocnieniem poboczy, wykonaniem chodnika na dojściu do mostu od strony Brennej Centrum i montażem barier energochłonnych. Parametry techniczno-użytkowe nowego mostu: - nośność mostu - klasa B wg PN-85/S-10030 - ustrój wolnopodparty jednoprzęsłowy o rozpiętości teoretycznej: 23,00 m - długość całkowita ustroju nośnego: 25,00 m - szerokość całkowita obiektu: 10,15 m - szerokość jezdni: 2x3,25 = 6,50 m - szerokość użytkowa chodnika dla pieszych: od strony górnej wody 2,00 m - szerokość użytkowa chodnika roboczego: od strony dolnej wody o,50 m - inne określone w dokumentacji projektowej Ustrój nośny - ruszt stalowy złożony z sześciu dźwigarów blachownicowych o wysokości h=1,00m i długości L= 25,00m, rozmieszczonych w rozstawie osiowym 1,70 m, stężonych poprzecznie kształtownikami stalowymi o wysokości o,50 m, zespolony żelbetową płytą współpracującą o grubości 0,20 do 0,26 m, wykonana z betonu B40 zbrojonego stalą A-IIN. Przyczółki - masywne monolityczne podpory posadowione bezpośrednio na podłożu skalnym. Ława fundamentowa o wysokości 2,20 m kotwiona mikropalami do podłoża skalnego. Korpus przyczółka grubości 1,50 m. Skrzydła mostu spoczywają na wspólnym fundamencie z korpusem przyczółka. Przyczółki mostu wykonane z betonu B30. Nawierzchnia - bitumiczna, składająca się z następujących warstw konstrukcyjnych: - warstwa ścieralna - SMA 0/12,8 - gr. 5 cm - warstwa wiążąca - asfalt twardolany - gr. 4 cm - izolacja termozgrzewalna - gr. 1 cm 4/ przebudowę napowietrznej linii energetycznej średniego napięcia, kolidującej z zakresem robót, zgodnie z projektem branżowym, 5/ przed rozpoczęciem robót Wykonawca we własnym zakresie winien zaktualizować uzgodnienia branżowe w zakresie wykonywanego zakresu robót, 6/ pozyskane z wycinki drewno należy przekazać właścicielowi nieruchomości. Szczegółowy zakres robót określa: 1/ dokumentacja projektowa wraz z Decyzją RDOŚ i inwentaryzacjami miejsc występowania nietoperzy, zimorodka, pluszcza i gąsiorka - Załącznik nr 11 do SIWZ 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SIWZ 3/ Przedmiar robót - Załącznik nr 9 do SIWZ . 2. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530, w piątek od 730 do 1430. 3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, protokoły odbioru technicznego badań i sprawdzeń, deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. - Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z zastosowaniem materiałów i urządzeń zgodnych z dokumentacją projektową, normami polskimi, posiadających wymagane przepisami dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz zgodne z wymaganiami Zamawiającego i nadzoru autorskiego. Materiały będą poddawane na bieżąco testom w miejscu wyprodukowania lub na placu budowy, jakich wymagać będzie Zamawiający. - Wykonawca zapewni instrumenty, robociznę i materiały potrzebne do wykonania testów i zbadania jakości, wagi lub ilości użytych materiałów oraz dostarczy przed ich użyciem próbki i dokumenty świadczące o ich dopuszczeniu do stosowania w budownictwie. Wszystkie próbki i dokumenty dostarczy Wykonawca na własny koszt. Koszty przeprowadzenia testów ponosi Wykonawca. 5. Tam gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00 - zł ( słownie trzydzieści tysięcy złotych.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w PEKAO nr 96 1240 4142 1111 0010 4292 4657 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis WADIUM - Rozbiórka mostów LNI-29 i LNI-30 oraz budowa nowego mostu na potoku Węgierski w Brennej. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy urzędu tj. od wtorku do czwartku w godz. od 730 do 1530 , w poniedziałek 730 do 1630, w piątek w godz. 730 do 1430 ). 3. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej - art. 46 ust. 4a, 5 Pzp. Zapis j.w. winien mieć również odzwierciedlenie, we wszystkich gwarancjach czy poręczeniach, wnoszonych w formie innej niż pieniężnej. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach