Przetargi.pl
Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu wraz z dojazdami, w ciągu drogi powiatowej nr 1213F Międzyrzecz - Bukowiec w km 4+142

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 66-300 Międzyrzecz, ul. Słoneczna 24
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7421988, 7422494 , fax. 95 7421988, 7422494
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Słoneczna 24 24
    66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 95 7421988, 7422494, fax. 95 7421988, 7422494
    REGON: 21046697700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu wraz z dojazdami, w ciągu drogi powiatowej nr 1213F Międzyrzecz - Bukowiec w km 4+142
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu wraz z dojazdami, w ciągu drogi powiatowej nr 1213F Międzyrzecz - Bukowiec w km 4+142. Stan istniejący. Lokalizacja. Przedmiotowy most zlokalizowany jest w miejscowości Skoki, w połowie drogi między miejscowościami Międzyrzecz i Bukowiec, w województwie lubuskim. Obiekt znajduje się w km 4+142 (środek ustroju niosącego mostu) drogi powiatowej nr 1213F. Obiekt znajduje się nad rzeką Paklicą pomiędzy jeziorem Bukowieckim a kratami wlotowymi czynnej elektrowni wodnej. Jezioro Bukowieckie spiętrza wody rzeki Paklicy. Teren w pobliżu projektowanego obiektu jest płaski (opisany rzędnymi ~59,0 m n.p.m.). Rzędna dna jeziora wynosi (przy omawianym obiekcie) 57,3 m n.p.m. Stan projektowany Teren przylegający. Zasadniczo nie zmienia się funkcji użytkowej obiektu. Projektuje się rozbiórkę istniejącego i budowę nowego mostu. Na obiekcie projektuje się jezdnię o szerokości 2x3,5 m oraz obustronne opaski szerokości 0,5 m. Od strony jeziora projektuje się żelbetową kapę w celu zakotwienia barieroporęczy, natomiast po stronie przeciwległej zaprojektowano chodnik wraz z zabezpieczeniem. Między kapami chodnikowymi a jezdnią (opaskami) projektuje się krawężniki. Obiekt projektuje się w postaci żelbetowej konstrukcji skrzynkowej, o przekroju zamkniętym, dwukomorowym, o świetle poziomym 3,0 + 3,5 m. Jezdnię na obiekcie jak i na dojazdach zaprojektowano bitumiczną. Na odcinku około 15 m przed nowym mostem i około 12m za mostem projektuje się rozbiórkę istniejącej i budowę nowej konstrukcji jezdni. Całkowita długość inwestycji wynosi 80 m. Całkowita długość inwestycji wynika z konieczności frezowania, wykonania wyrównania i odtworzenia warstwy ścieralnej na odcinku około 20 m przed i 19 m za nową konstrukcją nawierzchni. Zabieg ten ma na celu dowiązanie do istniejącej niwelety w sposób płynny, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu użytkowników i wyeliminowanie istniejących nierówności na dojazdach do mostu. Pobocza na dojazdach gruntowe. Skarpy w rejonie mostu zostaną umocnione brukiem kamiennym natomiast dno i brzegi rzeki w bezpośrednim sąsiedztwie mostu zostaną umocnione narzutem kamiennym (odtworzenie stanu istniejącego). Ochrona konserwatorska. Obiekt nie jest objęty ochroną konserwatorską oraz nie jest wpisany do rejestru zabytków. Budowa nie będzie wychodziła swoim zakresem poza istniejący pas drogowy. SMP Projektanci Szuba, Matysik, Pokorski Sp. j. Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu wraz z dojazdami w ciągu drogi powiatowej nr 1213F Międzyrzecz - Bukowiec w km 4+142, na działce nr 11/3, oraz wykonaniu umocnienia skarp i dna rzeki w ramach odtworzenia stanu istniejącego na działce nr 230/3 zlokalizowanych: obręb Kuźnik, gmina Międzyrzecz. Ponieważ w tym miejscu były już prowadzone wcześniej roboty ziemne, wobec powyższego nie przewiduje się wpływu na nierozpoznane stanowiska archeologiczne. Kto w trakcie prowadzenia robót budowlanych lub ziemnych odkryje przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie, iż jest on zabytkiem, jest zobowiązany: - wstrzymać wszelkie roboty mogące uszkodzić lub zniszczyć odkryty przedmiot, zabezpieczyć ten przedmiot i miejsce jego odkrycia; - niezwłocznie zawiadomić o tym Lubuskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków, a jeśli nie jest to możliwe - Burmistrza Międzyrzecza. Szczegółowy opis znajduje się w zamieszczonym Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym. Dokumenty dostępne są w wersji analogowej w siedzibie Zamawiającego. UWAGI ZAMAWIAJĄCEGO DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia jest ceną ryczałtową brutto (razem z podatkiem VAT). 2. Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 3. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny. 4. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty robót oraz opracowań i zobowiązań wynikających z niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projektu wykonawczego oraz pozostałych dokumentów składających się na dokumentację przetargową i dokumentację projektową. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być wykonane zgodnie z: załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, opisem zakresu i sposobu prowadzenia robót. 5. Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe zobowiązany jest do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia, warunkami wykonania i wszystkimi czynnikami mogącymi mieć wpływ na cenę zamówienia. 6. Ryzyko ustalenia wynagrodzenia w formie ryczałtu spoczywa na Wykonawcy, stąd musi on należycie ocenić wartość przedmiotu zamówienia, gdyż nie może domagać się podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego, chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztu prac. Cena ryczałtowa wskazana przez Wykonawcę w okresie ważności umowy nie może ulec zmianie. Zaleca się Wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, na własny koszt i ryzyko wszystkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne przy przygotowaniu oferty. Cenę ryczałtową za wykonanie całości zakresu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca winien ustalić na podstawie sporządzonego przez siebie przedmiaru robót w oparciu o udostępniony opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i inne ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Udostępniany w ramach niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiar należy traktować jako udostępniany informacyjnie. Sporządzenie przedmiaru przez Wykonawcę jest zgodne z § 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), ponieważ Zamawiający udostępnia w ramach specyfikacji istotnych warunków zamówienia opis zakresu i sposobu prowadzenia robót i przewiduje zawarcie umowy z ryczałtowym wynagrodzeniem Wykonawcy. 7. Wykonawca przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zadania, w dniu podpisania umowy. 8. Zamawiający przed rozpoczęciem robót przekaże Wykonawcy zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas robót, a Wykonawca zobowiązuje się do jego wprowadzenia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu 3 egz. dokumentacji geodezyjnej powykonawczej. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy. 11.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 13. Wykonawca gwarantuje jakość wykonywanych robót, użytych materiałów, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów i świadectw jakościowych dotyczących użytych materiałów na każde życzenie Zamawiającego. 15. Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu złej jakości użytych materiałów (niezgodność z normami i obowiązującymi przepisami). Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. b) Wykonawca określi i przekaże Zamawiającemu telefony kontaktowe, numery faksów i adresy poczty elektronicznej oraz dokona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania zobowiązań wynikających z umowy. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 32 8367 0000 0021 0555 6000 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.miedzyrzecz.zdp.bip.net.pl/?c=94
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach