Przetargi.pl
ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 40-142 Katowice, ul Modelarska 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 730 68 68 , fax. 32 730 68 71
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego
    ul Modelarska 10 10
    40-142 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 730 68 68, fax. 32 730 68 71
    REGON: 27676169900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROPS.PSO.3321.11.2016 - Wybór realizatora kampanii informacyjno-promocyjnej na temat ekonomii społecznej w ramach projektu pn. Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego z siedzibą w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kampania promocyjna jest działaniem realizowanym w ramach projektu Współpraca się opłaca - koordynacja sektora ekonomii społecznej w województwie śląskim, którego celem jest wzmocnienie roli przedsiębiorczości społecznej poprzez koordynację i realizację Regionalnego programu rozwoju ekonomii społecznej w województwie śląskim. Jednym z zadań projektu jest budowanie marki ekonomii społecznej w regionie. Pojęcie ekonomii społecznej jest słabo rozpoznawane w społeczeństwie, a część osób i podmiotów, do których skierowana jest oferta działających w województwie ośrodków wsparcia ekonomii społecznej (OWES) nie jest świadoma ich istnienia. Kampania promocyjna ma przyczynić się do wzrostu poziomu świadomości na temat ekonomii społecznej, zakresu usług OWES oraz utrwalenia pozytywnego wizerunku ekonomii społecznej. Ma zwrócić uwagę na potencjał ekonomii społecznej zarówno jako sposobu na reintegrację społeczno-zawodową osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, jak również jako dostarczyciela dóbr i usług wysokiej jakości. 1. Cele kampanii: Popularyzacja ekonomii społecznej i jej otoczenia, promocja działalności ośrodków wsparcia ekonomii społecznej w regionie, zainteresowanie społeczeństwa tematyką ekonomii społecznej. 2. Odbiorcy kampanii: Społeczność województwa śląskiego, podmioty ekonomii społecznej ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pozarządowych, jednostki samorządu terytorialnego, przedstawiciele biznesu. 3. Założenia podstawowe do kampanii promocyjnej: - Wykonawca opracuje media plan, w którym opisane zostaną założenia dla poszczególnych elementów kampanii promocyjnej wraz z propozycją terminów ich realizacji (do akceptacji Zamawiającego w terminie 14 dni od podpisania umowy), - wszystkie materiały promocyjne będą zawierały logotyp śląskiej ekonomii społecznej i informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej umieszczoną w sposób zgodny z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/21172/Podrecznika_wnioskodawcy_i_beneficjenta_info_promo_140616.pdf - poszczególne elementy kampanii promocyjnej będą spójne wobec siebie oraz opracowane zarówno pod względem treści, jak i grafiki z jak największą troską o to, aby przyciągały szczególną uwagę grupy docelowej, - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie materiałów promocyjnych, - Wykonawca z chwilą przekazania Zamawiającemu wszelkich utworów powstałych podczas prowadzonych działań, przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do utworów/prac w rozumieniu przepisów dotyczących praw autorskich powstałych w trakcie realizacji umowy, umożliwiając tym samym Zamawiającemu ich dalsze wykorzystywanie w innych działaniach, - Wykonawca udzieli Zamawiającemu nieodwołalnego zezwolenia na nieograniczone wykonanie zależnego prawa autorskiego do utworów/prac, korzystania z nich i rozporządzania nimi oraz do dokonywania w nich zmian, - Wykonawca po zakończeniu kampanii promocyjnej dostarczy Zamawiającemu raport z przeprowadzonych działań, który m.in. będzie zawierał informację na temat szacowanej liczby odbiorców kampanii - w podziale na poszczególne działania promocyjne, - czas trwania kampanii - do 30 listopada 2016 r., przy czym poszczególne elementy muszą być realizowane zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę w terminie do 14 dni od podpisania umowy i zaakceptowanym przez Zamawiającego media planem. W uzasadnionych przypadkach i przy zgodnej opinii stron może on podlegać modyfikacjom, przy czym zmianie nie podlega termin zakończenia realizacji zamówienia. 4. Podstawowe zadania realizowane w ramach kampanii promocyjnej: a) wyprodukowanie oraz wyemitowanie cyklicznych audycji radiowych, b) przygotowanie spotów promujących ekonomię społeczną w Internecie, c) przygotowanie i wydrukowanie broszur informacyjnych, d) napisanie oraz zamieszczenie w prasie artykułów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793414000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Dodatkowe audycje radiowe
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-slaskie.pl/rops/zamowienia_publiczne/1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach