Przetargi.pl
„ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg.

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych p.n.: „ROBOTY ZWIĄZANE Z BIEŻĄCYM UTRZYMANIEM DRÓG I ULIC POWIATOWYCH” z podziałem na części: Część 1 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg. Część 2 : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg. Część I : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Brusy i Czersk w ilości 2 000,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami z transportem oraz wbudowaniem (rozłożenie warstwą 5-15 cm wraz z zagęszczeniem) walcem samojezdnym ogumionym w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. Zamawiający przewiduje jednorazowy zakres robót w ilości maksymalnej 100,00 Mg. Zamówienie każdorazowo Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Każdorazowo zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii robót, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo zlecony kolejny zakres robót, w terminie do 14 lub 21 dni roboczych ( ilość wpisana w ofercie – kryterium oceny ofert) liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. Miejscem realizacji zamówienia jest teren powiatu chojnickiego. Roboty i dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia tylko do dostawy dla max 25% całości zamówienia. Część II : Roboty budowlane polegające na dostawie i wbudowaniu kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 obejmująca gminę Chojnice i Konarzyny w ilości 500,00 Mg Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa kruszywa naturalnego łamanego o uziarnieniu 0-31,5 zgodnym z obowiązującymi normami z transportem oraz wbudowaniem (rozłożenie warstwą 5-15 cm wraz z zagęszczeniem) walcem samojezdnym ogumionym w ilościach według zapotrzebowania zamawiającego sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2017 r. Zamawiający przewiduje jednorazowy zakres robót w ilości maksymalnej 100,00 Mg. Zamówienie każdorazowo Zamawiający będzie składał telefonicznie oraz faksem lub pocztą elektroniczną. Za datę otrzymania zamówienia uważa się datę wysłania faksu lub poczty elektronicznej. Zamawiający ma prawo żądać okazania atestów na dostarczany produkt, a Dostawca ma obowiązek te dokumenty okazać. Każdorazowo zakres i szczegółową lokalizację wykonywania kolejnych partii robót, zamawiający określi, w odrębnych zleceniach (sukcesywnie). Wykonawca będzie wykonywał każdorazowo zlecony kolejny zakres robót, w terminie do 14 lub 21 dni roboczych ( ilość wpisana w ofercie – kryterium oceny ofert) liczonych od dnia otrzymania od zamawiającego zlecenia faxem lub na adres e-mail. Miejscem realizacji zamówienia jest teren powiatu chojnickiego. Roboty i dostawy winny następować w godzinach od 700 do 1500 w dni pracujące. Odbioru robót dokonuje przedstawiciel Powiatu Chojnickiego kierujący pracami bieżącego utrzymania dróg na podstawie zapisów w kartach drogowych podpisanych przez przyjmującego dostawę. Wymagania dla kruszywa: kruszywo naturalne łamane o uziarnienie 0-31,5 mm. zgodne z PN-EN 13242+A1:2010 dla kruszywa do mieszanek bitumicznych i nawierzchni przeznaczone do stosowania w drogownictwie i innych robotach inżynieryjnych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zamówienia tylko do dostawy dla max 25% całości zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku do SIWZ KOSZTORYS OFERTOWY dla CZ.I, CZ.II, Dziale D SIWZ - Istotne postanowienia do umów. Dotyczy: CZI i CZ.II 3. Zamawiający zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeks pracy ( Dz.U. z 2015 r., poz. 1066 ze zm.): - czynności wykonywane przez osoby obsługujące sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszej siwz, - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 4. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności będzie polegało na: 1) na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót – Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu tych osób, które realizują zamówienie wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, przed przystąpieniem do wykonywania robót.Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. dokumentów, może być podstawą do naliczenia kar umownych, zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. 2) na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych przesyłał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w ust. 3 niniejszej SIWZ. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 5 dni roboczych, w formie pisemnej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o których mowa w niniejszym punkcie Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kar umownych Zamawiającemu zgodnie z treścią Istotnych postanowień do umowy Dział D niniejszej SIWZ. Każdorazowa zmiana osób, o których mowa w ust. 3 i 4 niniejszej Siwz, nie będzie wymagała aneksu do umowy - wykonawca będzie przedstawiał korektę wykazu (listy) osób wykonujących zamówienie. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa powyżej. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę tych wymagań oraz przewidziane sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są w Istotnych postanowieniach do umów - Dział D SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach