Przetargi.pl
Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2016-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych znajdujących się na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy. 1) Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie utrzymania i konserwacji dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie: a) napraw nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy; b) odnowienia oznakowania poziomego oraz wymianę oznakowania pionowego ulic; c) monitorowania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni dróg, chodników, zatok parkingowych oraz poboczy - dwa razy w miesiącu do 5 i 18 dnia każdego miesiąca; d) wdrażania zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby bezrobotnej w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę. Osoba bezrobotna winna być zatrudniona do czynności związanych z naprawą nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, poboczy i oznakowania, takich jak: roboty brukarskie, asfaltowe, prace porządkowe, obsługa maszyn itp. Wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej zawiera wzór umowy. 2) Standard i orientacyjne ilości wykonania robót wynika z nw. dokumentacji: a) rysunków typowych konstrukcji - zał. nr 8 do SIWZ; b) przedmiaru robót - zał. nr 9 do SIWZ, (wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy); c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany- zał. nr 10 do SIWZ, d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa drogowego na terenie Dzielnicy Bielany - zał. nr 11 do SIWZ. Orientacyjne ilości i rodzaj robót koniecznych do wykonania typowane będą w protokole typowania przez Wykonawcę i Zamawiającego po przeprowadzeniu monitoringu dróg do 5 i 18 dnia każdego miesiąca. Przed wykonaniem robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego, co do zakresu prac oraz ustalić termin ich realizacji. Ilość robót wynikająca z przedmiaru robót jest wielkością orientacyjną ustaloną w oparciu o doświadczenie z lat ubiegłych i nie jest ilością wiążącą. Na drogach wymienionych w wykazie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji - załącznik nr 4 do umowy, Wykonawca prowadził będzie tylko monitorowanie. Zgłaszane usterki w ramach monitoringu Zamawiający wykorzysta do wyegzekwowania napraw w ramach gwarancji. W przypadku wystąpienia zagrożenia ruchu drogowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia prac w trybie awaryjnym - telefonicznie, e-mailem lub faxem. Wykonawca ma obowiązek w ciągu 4 godzin po zgłoszeniu przez Zamawiającego, oznakować i zabezpieczyć teren awarii, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Awarię należy usunąć niezwłocznie, tj. w ciągu 24 godzin od daty i godziny nadania ww. faxu, e-maila lub zgłoszenia telefonicznego i należy doprowadzić do stanu używalności. W przypadku, gdy zakres awarii lub warunki atmosferyczne uniemożliwiają jej usunięcie w wymaganym terminie, Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym nowego terminu jej usunięcie. Uwaga: powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. Termin realizacji zamówienia ustala się od 15.04.2016r. do 10.12.2016 r. lub do wcześniejszego wykorzystania środków wynikających z ceny oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 18 000,00 zł. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach