Przetargi.pl
Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024

GMINA GŁUSK ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Dominów, ul. Rynek 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81-75-18-760 , fax. 81-75-18-650
  • Data zamieszczenia: 2023-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GŁUSK
    ul. Rynek 1
    20-388 Dominów, woj. lubelskie
    tel. 81-75-18-760, fax. 81-75-18-650
    REGON: 431019980
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty w zakresie sukcesywnego wykonywania bieżącego utrzymania i remontów dróg gminnych, osiedlowych w sołectwach na terenie gminy Głusk w latach 2023 i 2024,które będą wykonywane wg poniżej wymienionych pozycji:1) Mechaniczne profilowanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej z kruszywa równiarką wraz z zagęszczaniem walcem stalowym – bez dowozu materiału kamiennego przy szerokości nawierzchni drogowej 3 – 4 m; - szacunkowo 20 000 mb2) Mechaniczne profilowanie istniejących nawierzchni gruntowych i tłuczniowych równiarką bez zagęszczania walcem stalowym o szerokości nawierzchni drogowej 3 - 4 m; - szacunkowo 1 000 mb3) Remont istniejących nawierzchni tłuczniowych poprzez uzupełnianie jej ubytków (dziur) kruszywem budowlanym lub kruszywem mineralnym wraz z zagęszczeniem mechanicznym (wałowanie walcem stalowym) z transportem tego materiału na wskazaną drogę na terenie gminy. Materiał (kruszywo) przekaże Wykonawcy Zamawiający. – szacunkowo 40 000 m24) Wykonanie nowej nawierzchni z kruszywa budowlanego i/lub kruszywa mineralnego (materiał przekaże Zamawiający) o średniej grubości w-wy do 15 cm, a roboty polegają na wykonaniu koryta, dowiezieniu, rozgarnięciu i wyprofilowaniu dostarczonego kruszywa oraz jego uwałowanie walcem stalowym; - szacunkowo 4 000 m25) Wykonanie pobocza drogowego z kruszywa wraz z zagęszczeniem o szerokości od 0,5 m do 0,7 m (przy krawędzi jezdni bitumicznej). Roboty polegają na dowiezieniu, rozłożeniu, profilowaniu i zagęszczeniu materiału powierzonego przez Zamawiającego; - szacunkowo 8 000 mb6) Wykonanie rowu odwadniającego o głębokości do 1 m wzdłuż dróg gminnych; - szacunkowo 300 m3Uwaga ! Podane ww. zakresy robót maja charakter szacunkowy (służący do obliczenia ceny oferty) i w trakcie realizacji tego zadania mogą ulec zmianie ( zmniejszeniu lub zwiększeniu między ww. pozycjami ) w zależności od potrzeb Zamawiającego. Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się na podstawie cen jednostkowych, podanych w formularzu cenowym – i faktycznie wykonanego zakresu rzeczowego .4. Warunki realizacji robót:1) Zakres robót utrzymaniowych i remontowych objętych umową realizowany będzie według potrzeb Zamawiającego, który wskaże Wykonawcy teren prac (konkretną drogę/ drogi) przewidziane w danym okresie. 2) Zamawiający w dniu podpisania umowy przekazuje 2sztuki urządzeń GPS, które Wykonawca zamontuje na sprzęcie drogowym tj. równiarce, walcu bądź innym sprzęcie, który zostanie użyty do realizacji zamówienia.3) Roboty prowadzone przy użyciu równiarki i walca, bądź innym sprzęcie będą rozliczane na podstawie wskazań z odczytu GPS – ów, które będzie monitorował pracownik Zamawiającego.4) Konkretne wskazanie miejsca i przedmiotu prac będzie odbywało się na podstawie telefonicznego i mailowego zgłoszenia przez uprawnionego pracownika.5) Termin rozpoczęcia konkretnie wskazanej pracy nie może być dłuższy niż 4dni robocze (na podstawie kryterium oceny ofert nr II - czas reakcji) od daty zgłoszenia, a w szczególnych przypadkach, gdzie chodzić będzie o zabezpieczenie dziur, przełomów w nawierzchni, pobocza drogi, najpóźniej w dniu kalendarzowym następującym bezpośredniopo dniu zgłoszenia telefonicznego bądź mailowego. Zamawiający nada wtedy takiemu zadaniu status pracy pilnej.6) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe na uszkodzeniach nawierzchni, które były zgłoszone do naprawy, a nie zostały naprawione w ustalonym terminie (dotyczy to uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu na drodze dla osób i pojazdów).7) Roboty zanikające odbierane będą w ciągu 2 dni od daty ich zgłoszenia przez Wykonawcę.8) Odbiór końcowy zlecanych robót utrzymaniowych odbywać się będzie na bieżąco w ciągu najpóźniej 3 dni od daty ich zgłoszenia do Zamawiającego. Zgłoszenie może być pisemne lub telefoniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach