26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2017-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 142917040 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty rozbiórkowe, przebudowa budynków w zakresie elementów konstrukcyjnych stropu oraz remont posadzek i ścian wewnętrznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na robotach rozbiórkowych, przebudowie budynków w zakresie elementów konstrukcyjnych stropu oraz remoncie posadzek i ścian wewnętrznych: - Część 1 – Rozbiórka nadbudówki i przebudowa budynku nr 81 w zakresie elementów konstrukcyjnych stropu na terenie kompleksu wojskowego w Zielonce; - Część 2 – Przebudowa budynku nr 16 w zakresie elementów konstrukcyjnych stropu na terenie 2 RBLog Warszawa; - Część 3 – Remont posadzek i ścian wewnętrznych w budynku nr 60 na terenie kompleksu wojskowego w Wesołej; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączone do SIWZ dokumenty w szczególności: a)Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2, 2a, 2b do umowy, b)przedmiar robót- ślepy kosztorys Załącznik nr 2, 2A, 2B do SIWZ 3.Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na wykonanie robót objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. Uwaga: okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 , 7A, 7B do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a. ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót szczegółowo określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Konserwacyjnych, czyli tzw. pracowników fizycznych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 24.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Pracownikami fizycznymi nie są osoby: kierujące budową, wykonujące obsługę geodezyjną, dostawcy materiałów budowlanych, inspektorzy nadzoru. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone w Projekcie umowy stanowiącym zał. nr 7,7A, 7B do SIWZ. Projekt umowy reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262600-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: Część 1 - 650,00 zł (słownie złotych: sześćset pięćdziesiąt) Część 2 – 630,00 zł (słownie złotych: sześćset trzydzieści) Część 3 – 12.400,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy czterysta )
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oświetlenie wybranych rejonów Parku Łazienki Królewskie w Warszawie – II etap
Dodano: 2023-07-19 - Roboty budowlane – przebudowa tarasu wschodniego w budynku pałacu w Jabłonnie.
Dodano: 2022-09-15 - Prace remontowo - konserwatorskie w budynku Oficyny Ermitażu na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie w zakresie remontu instalacji zewnętrznych wodno - kanalizacyjnych oraz elektrycznych i teletechnicznych
Dodano: 2020-09-17 - Prace remontowo - konserwatorskie w budynku Oficyny Ermitażu na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie obejmujące rekonstrukcję stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
Dodano: 2020-08-13 - Odtworzenie muru oporowego wraz z izolacją oraz odprowadzeniem wód opadowych z tarasu i skarpy posadowionego na terenie Poradni Specjalistycznej Młodzieżowego Ośrodka Profilaktyki i Psychoterapii „MOP” mieszczącej się przy ul. Boryszewskiej 4 w Warszawie
Dodano: 2020-07-08 - „Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej murów piwnic i fundamentów wraz z ociepleniem w budynku pałacowym w części południowo-wschodniej, PAN Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie, przy ul. Modlińskiej 105, 05-110 Jabłonna, wpisanym do rejestru zabytków pod numerem 1036/210, II etap”. nr 04/2019/ZP
Dodano: 2019-08-28 - Termomodernizacja budynku PSP w Sławnie
Dodano: 2019-06-25 - Zagospodarowanie terenu Szpitala Specjalistycznego im. Świętej Rodziny po stronie zachodniej i wschodniej
Dodano: 2019-06-04 - Termomodernizacja budynku PSP nr 6 przy ul. Rapackiego
Dodano: 0000-00-00 - Remont garażu podziemnego w budynku Centrali ZUS, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2018-05-15