Przetargi.pl
Roboty remontowo-renowacyjne kamienic w Słupsku w ramach Projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 - 2015

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 842 82 93 , fax. 59 842 80 48
  • Data zamieszczenia: 2014-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
    ul. Tuwima 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 842 82 93, fax. 59 842 80 48
    REGON: 77128515500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-renowacyjne kamienic w Słupsku w ramach Projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 - 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót remontowo-renowacyjnych kamienic zlokalizowanych przy ul. Krasińskiego 17, Niedziałkowskiego 3, Niedziałkowskiego 7-8, Starzyńskiego 8, Mickiewicza 18-Wojska Polskiego 12 of., Mickiewicza 20, Tuwima 5, Tuwima 8C, Tuwima 9, Tuwima 34, Wojska Polskiego 54-Starzyńskiego 1, Wojska Polskiego 13, Mickiewicza 16, Wojska Polskiego 17, Wojska Polskiego 22, Wojska Polskiego 19 w Słupsku w ramach Projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 - 2015. 2. Niniejsze postępowanie składa się z 16 części. 1) Część nr 1 - budynek przy ul. Krasińskiego 17 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 2) Część nr 2 - budynek przy ul. Niedziałkowskiego 3 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 3) Część nr 3 - budynek przy ul. Niedziałkowskiego 7-8 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 4) Część nr 4 - budynek przy ul. Starzyńskiego 8 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB oraz w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych 5) Część nr 5 - budynek przy ul. Mickiewicza 18/ Wojska Polskiego 12 of. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 6) Część nr 6 - budynek przy ul. Mickiewicza 20 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 7) Część nr 7 - budynek przy ul. Tuwima 5 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 8) Część nr 8 - budynek przy ul. Tuwima 8C Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych, w przedmiarze robót elektrycznych oraz w przedmiarze robót sanitarnych 9) Część nr 9 - budynek przy ul. Tuwima 9 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych w przedmiarze robót elektrycznych oraz w przedmiarze robót sanitarnych. 10) Część nr 10 - budynek przy ul. Tuwima 34 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych, w przedmiarze robót elektrycznych oraz w przedmiarze robót sanitarnych 11) Część nr 11 - budynek przy ul. Wojska Polskiego 54 / Starzyńskiego 1 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 12) Część nr 12 - budynek przy ul. Wojska Polskiego 13 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB, w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych oraz w przedmiarze robót elektrycznych. 13) Część nr 13 - budynek przy ul. Mickiewicza 16 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB oraz w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych. 14) Część nr 14 - budynek przy ul. Wojska Polskiego 17 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB oraz w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych. 15) Część nr 15 - budynek przy ul. Wojska Polskiego 22 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB oraz w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych. 16) Część nr 16 - budynek przy ul. Wojska Polskiego 19 Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych projekcie budowlanym wykonawczym, STWiORB oraz w przedmiarze robót remontowych i renowacyjnych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. 5. Zakres prac obejmuje również prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak: organizację, zabezpieczenie i dozór robót oraz placu budowy przez cały okres wykonywania robót (od przekazania placu budowy do dnia odbioru końcowego robót włącznie), montaż i rozbiórkę rusztowań rurowych, wykonanie zastaw i daszków ochronnych i zabezpieczających nad wejściami do budynków i do lokali użytkowych, wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów, zabezpieczenie chodnika przed upadkiem materiałów budowlanych lub rozbiórkowych, wygrodzenie terenu, uzyskanie pozwolenia na zajęcie chodnika i koszt zajęcia chodnika. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu oszacowania na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania Umowy. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z p. Grzegorzem Kubankiem tel. 607 033 931, 59 842 52 22, 8. Projekt współfinansowany ze Śródków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 (RPO WP Priorytet: 3. Funkcje miejskie i metropolitalne. Działanie: 3.2. Wzrost atrakcyjności przestrzeni miejskiej. Poddziałanie: 3.2.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne) 9. Zamawiający dla części nr 10 (budynek przy ul. Tuwima 34) przewiduje możliwość udzielania Wykonawcy zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Dla pozostałych części zamówienia Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 13. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (Formularzu Oferty) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje sie na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał sie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieprzyznania Śródków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 16. Wspólny słownik zamówień CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45421132-8 - Instalowanie okien 45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie 45410000-4 - Tynkowanie 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów 45261320-3 - Kładzenie rynien 45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 1) Część nr 1 - 3 500,00 PLN 2) Część nr 2 - 3 300,00 PLN 3) Część nr 3 - 1 500,00 PLN 4) Część nr 4 - 1 700,00 PLN 5) Część nr 5 - 3 200,00 PLN 6) Część nr 6 - 2 800,00 PLN 7) Część nr 7 - 2 900,00 PLN 8) Część nr 8 - 4 400,00 PLN 9) Część nr 9 - 5 200,00 PLN 10) Część nr 10 - 7 100,00 PLN 11) Część nr 11 - 2 400,00 PLN 12) Część nr 12 - 2 800,00 PLN 13) Część nr 13 - 1 900,00 PLN 14) Część nr 14 - 3 800,00 PLN 15) Część nr 15 - 1 900,00 PLN 16) Część nr 16 - 4 200,00 PLN 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto Zamawiającego BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na Roboty remontowo-renowacyjne kamienic w Słupsku w ramach Projektu Rewitalizacja Traktu Książęcego w Słupsku w obrębie I obszaru problemowego Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska na lata 2009 - 2015, natomiast w pozostałych akceptowalnych formach należy składać wraz z ofertą w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Słupsku, ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego gdy Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy b) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z regulacją zawartą w art. 46 ust. 1-4 Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z regulacją art. 46 ust. 4a-5 Pzp. 7. Zamawiający zaleca, aby do oferty została dołączona kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w tym postępowaniu. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 3 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 4. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej z datą zawarcia umowy. 5. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz..U. nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 6. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4 BRE BANK nr 98 1140 2118 0000 2180 2900 1005 7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 8. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 9. Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. 11. Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady kwotę wynoszącą 30% wysokości zabezpieczenia. 12. Kwota, o której mowa powyżej zostanie zwrócona w terminie 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach