Przetargi.pl
Roboty remontowo-budowlane zwiazane z modernizacja - etap III instalacja elektryczna Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 13 w Gliwicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Gomułki 16a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 270-88-04 , fax. 0-32 270-88-04
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 13
    ul. Gomułki 16a 16a
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 0-32 270-88-04, fax. 0-32 270-88-04
    REGON: 27808256000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso13.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowo-budowlane zwiazane z modernizacja - etap III instalacja elektryczna Zespół Szkół Ogólnokształcacych nr 13 w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z kontynuacją modernizacji instalacji elektrycznej etap III i obejmują wykonanie robót w segmencie II, wymianę osprzętu instalacji gniazd w segmencie III,IV,V, zabudowa wyłącznika głównego p.poż wraz z robotami dodatkowymi, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: - dokumentacji projektowej modernizacji elektrycznej instalacji oświetleniowej wraz z wymianą tablic piętrowych w budynku ZSO nr 13 w Gliwicach, opracowanej przez ELPO - Biuro Studiów i Projektów, stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki nr 4 do SIWZ - kosztorysach ślepych (nakładczych szczegółowych) stanowiących załącznik nr 5 i 6 do SIWZ . W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny podejmie niezbędne działania w celu ochrony mienia szkoły w obszarze prowadzonych prac i w tym celu między innymi: - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w trakcie realizacji robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek - dokona odpowiedniego zabezpieczenia wyposażenia budynku - dokona wyniesienia i wniesienia mebli, sprzętu, wyposażenia - wykona prace towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia - usunie i zutylizuje wszelkie odpady i przedstawi karty odpadów - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia Wykonawca sporządzi harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzgodnieniem wcześniej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisanych w ww. dokumentach za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) Przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych placówkach oświatowych. c) Wykonanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gliwice.eu/przetargi/zamówienia_publiczne_jednostek_miejskich.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach